Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oostende (04 april 2004)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Ik zal mijn goede ziel maar tonen.
    Gezien ik momenteel toch nog een onbruikbare hand heb, dit had ik al gemeld bij inschrijving, en de kans er heel dik in zit dat dit nog voor een dikke twee à drie maanden zal duren, zit de kans er heel dik in dat ik op SD-Oostende geen foto's zal kunnen nemen . Ik wil en wens graag bij de groep te zijn , al was het maar voor de sfeer , de goede raad en de enorme vriendschap , doch fotografie is ook belangrijk.
    Indien ik halfweg maart nog gipsen moet, mag er best een vervanger in mijn plaats. Ik zal hierover dan halfweg maart definitief uitsluitsel geven .
    Zou ik misschien mijn 'reservatie' in 'koopjeshoek' kunnen plaatsen of op de SD-dag, zwarte markt ?
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #92
      Ja, ja... die SD's beginnen echt uit hun voegen te barsten.

      Volgende keer het sportpaleis of de Gentse hallen afhuren .

      Maar idd, trop is trop, eens boven de 20 gasten slaan die restaurantuitbaters meestal "tilt".

      Comment


      • #93
        Ik ga voor 's avonds proberen een deal te krijgen in een restaurant waar in de "veranda" plaats is voor 60 man .. can't promise anything .. als dit rond komt, dan kunnen er nog wat mensen bij !
        Originally posted by BD Moderator SD
        Spijtig dat jullie werken met een inschrijvingsstop, niet iedereen kan zover op voorhand plannen...maar jullie organiseren en beslissen dus. Gelieve mij dan als reserve te plaatsen.

        Greets,
        Tom Bombadil
        Albums : http://fotografiepeterderycke.be
        Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

        Comment


        • #94
          Media Center

          Het Media Center, het bekende internationaal tentoonstellings- en congresgebouw, kan een volledig congres onder één dak ontvangen, wat de organisatie van het congres veel praktischer maakt. Het center beschikt over een polyvalente ruimte van 12.000 m2, onderverdeeld in 3 zalen die elk hun eigen ingang hebben op straatniveau. Ook voor beurzen of productvoorstellen is het Media Center een uitstekende locatie.

          Op de referentielijst van congressen, die meteen de beste illustratie is van de knowhow die het Media Center in de loop van de jaren heeft opgebouwd, prijken onder meer het 4de Europees Congres voor Ergotherapie (4 dagen, 950 deelnemers, 1992), Assinsel Worlds Congress (7 dagen, 1.500 deelnemers, 1994), CERA jaarvergadering (1 dag, 1.400 deelnemers, 1995), Ministerraad West-Europese Unie (7 dagen, 450 deelnemers, 1996), Europees Congres Amway distributors (1 dag, 1.800 deelnemers, 1997), Nationaal ACV Congres (4 dagen, 1.100 deelnemers, 1998), OMOB Jaarvergadering (1 dag, 1.500 deelnemers, 1999).

          Het Media Center ligt op amper 5 minuten van de belangrijkste hotels in het stadscentrum en taxi’s zijn dag en nacht in een tijdspanne van max. 10 minuten beschikbaar.


          Comment


          • #95
            willen jullie mij ook op de wachtlijst zetten (2 personen) - geen bezwaar om in de "veranda" te eten.

            nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

            Comment


            • #96
              Dus jij zorgt voor de sponsors van de SD, Mila ? Cool
              Moet iedereen dan wel met reclame op zijn g*t rondlopen zeker ..
              Originally posted by mila
              Het Media Center, het bekende internationaal tentoonstellings- en congresgebouw, kan een volledig congres onder één dak ontvangen, wat de organisatie van het congres veel praktischer maakt.
              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

              Comment


              • #97
                OEPS, ik ben hier wel wat laat aan 't reageren precies, nu de datum gekend is , de lijst is al afgesloten ... nu ja, je mag me toch als invaller op de wachtlijst zetten!
                eMJeke
                website

                Comment


                • #98
                  Plaats mij ook maar op de "wachtlijst"
                  An  a day keeps frustration away!
                  http://www.demey-deleus.be

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by katelijn
                    Ok, voorlopig staat 4 april aangevinkt in agenda.
                    Wie komt van regio Antwerpen, Mechelen en heeft nog een klein plaatsje vrij op de achterbank?
                    Lijn
                    Ik ben van Haacht, dus als ik meekan, is er zeker een plaatsje vrij...
                    An  a day keeps frustration away!
                    http://www.demey-deleus.be

                    Comment


                    • Originally posted by joze
                      willen jullie mij ook op de wachtlijst zetten (2 personen) - geen bezwaar om in de "veranda" te eten.


                      Hallo Joze
                      'k zit wel niet in de organisatie van de SD in Oostende maar waar ik aan dacht: als het niet moest lukken om op zondag er nog bij te zijn... er is een pre-shooting op zaterdag misschien dat je dan kunt komen daar zal niet zoveel volk zijn alé dat is gewoonlijk toch zo en zaterdag komen wij ook. 'k Zou je wel eens heel graag 'in levende lijve' ontmoeten want wij maken zo ongeveer dezelfde foto's en zijn geïntresseerd in dezelfde onderwerpen.
                      Hopelijk tot zaterdag 3 of zondag 4 april in Oostende
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • Originally posted by BD Moderator SD
                        Spijtig dat jullie werken met een inschrijvingsstop, niet iedereen kan zover op voorhand plannen...maar jullie organiseren en beslissen dus. Gelieve mij dan als reserve te plaatsen.

                        Greets,
                        Tom Bombadil
                        Inderdaad jammer, ik kan ook slechts een paar weken vooraf plannen

                        Is er anders geen optie om twéé groepen van bv 30 personen in te delen? Dit is alvast voor het eten een goede oplossing en de shooting zelf loopt er misschien ook wat vlotter door.
                        's Avonds kan je dan nog een gelegenheid zoeken om allemaal samen wat te drinken en na te praten.

                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • Originally posted by Hombre
                          Originally posted by BD Moderator SD
                          Spijtig dat jullie werken met een inschrijvingsstop, niet iedereen kan zover op voorhand plannen...maar jullie organiseren en beslissen dus. Gelieve mij dan als reserve te plaatsen.

                          Greets,
                          Tom Bombadil
                          Inderdaad jammer, ik kan ook slechts een paar weken vooraf plannen

                          Is er anders geen optie om twéé groepen van bv 30 personen in te delen? Dit is alvast voor het eten een goede oplossing en de shooting zelf loopt er misschien ook wat vlotter door.
                          's Avonds kan je dan nog een gelegenheid zoeken om allemaal samen wat te drinken en na te praten.

                          'k vindt dit geen goed idee want dan gaan er groepjes ontstaan wat de samenhorigheid op BD zou kunnen verstoren
                          BD0235BE

                          http://www.pbase.com/macchap

                          We do what we can with what we have and where we are

                          Comment


                          • Originally posted by Macchap

                            'k vindt dit geen goed idee want dan gaan er groepjes ontstaan wat de samenhorigheid op BD zou kunnen verstoren
                            Ook liever van niet natuurlijk, maar het is zowiezo een feit dat in een grote groep mensen kliekjes ontstaan. Onvrijwillig gaan we toch bij de mensen staan die ons om één of andere reden aantrekken.

                            Bovendien, als de inschrijvingen beperkt worden tot 50 BD-ers, is dat al geen kliekje op zich?


                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • Ik ben bang dat dit de toekomst voor SD's wordt... Het aantal deelnemers wordt gewoon te groot. Een max. van 50 lijkt me heel reëel omdat er anders niet meer mee om te gaan is.
                              Het is wel jammer, maar het is helaas niet anders.
                              Opsplitsen in twee groepen lijkt me ook niet écht leuk. Bij heel veel belangstelling kun je misschien beter splitsen over twee dagen, hoewel dat voor de organisatie ook wel een extra belasting is.
                              Iets om over na te denken voor de volgende SD's.
                              Vicky heeft trouwens wel een punt: er zijn denk ik al een aantal mensen op de zaterdag, dus zouden we dan ook iets kunnen gaan doen. Hoewel, voor je het weet komt er 30 man op de pre-shooting en dat moet je weeeer aan het organiseren slaan, terwijl dat toch informeel is bedoeld neem ik aan.
                              Meer foto's op Mukblog

                              Comment


                              • Hallo,

                                Het "overdonderend" succes van de SD's is ons ook niet ontgaan hoor ...
                                Vandaar dat er geregeld een storm door onze brains gaat.
                                Een mogelijke oplossing is (helaas) het (tijdelijk) opsplitsen in groepen met elk een programma. Na een bepaalde tijd kunnen de groepen dan van programma wisselen.
                                Het blijft dan wel een hele "meute" om te eten .
                                Wat die "groepjes" betreft, ik denk dat dat niet zo'n probleem is hoor.

                                Nu, we denken verder ...

                                Jaja
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X