Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zeker weten, met veel plezier zet ik jullie erbij !
Originally posted by vicky
Hay Lightyear, zo juist deze topic ontdekt en een SD aan zee dat staat ons zeker wel aan, dus zet mij en Celle maar bij op uwe "embryonale lijst"
Ik ben wisselvallig als het weer.
Gezien de afstand, denk ik dat wij, als we komen, er een lang weekend van maken.
Daarom wil ik een sterke voorkeur uitspreken voor de eerste twee weekendne van april en NIET voor 17 of 24 april aangezien ik de zondag erna al weer om 10 uur 's ochtends op de tennisbaan moet staan.
We zullen zien wat het wordt Jacki, we doen ons best.
Volgende zondag hebben we normaal gezien een eerste conclaafje met de organisatoren.
Originally posted by Jacki
Ik ben wisselvallig als het weer.
Gezien de afstand, denk ik dat wij, als we komen, er een lang weekend van maken.
Daarom wil ik een sterke voorkeur uitspreken voor de eerste twee weekendne van april en NIET voor 17 of 24 april aangezien ik de zondag erna al weer om 10 uur 's ochtends op de tennisbaan moet staan.
Originally posted by stoffel
Tof initiatief, weet zelf nog niet of ik er bij kan zijn.
Qua onderwerpen dacht ik meteen ook aan oa Fort Napoleon (zoals luc meurisse)
http://kristof.fotopic.net/show_collection.php?id=74607
(wat foto's voor de mensen die de site niet kennen)
Tja, er valt daar zoveel te schieten hé;
naast zee/strand/duinen, het staketsel, de "halve maan", de haven en zijn roestigge boten, de jachthaven, de spuikom, het station, de gaanderijen aan thermae palace... je kan er gerust een weekend van maken.
En na al het shooten een portie goei mosselkes, gevolgd door een "zeegeuze".
tja ik lees dit ook nu pas.
Oostende spreekt mij inderdaad ook aan.
We zijn alleen met de paasvakantie weg.
dus... als het dan is zijn we niet thuis.
Maar.... het is onmogelijk om met iedereen rekening te houden hé?
Maak er het beste van hé?
en als het regent? dan zal ik ginder in het zonnetje wel aan jullie denken
Hoe sneller ik een datum weet hoe sneller ik kans maak om verlof te nemen.
Ik heb namelijk maar één vrij weekend in de maand, en dit is in april het weekend van 24/25.
Dus ik zit te popelen om er bij te zijn samen met mijn vrouw.
Comment