Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oostende (04 april 2004)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mic, volgens mij hebben ze wel een vismijn.
    grt. Chiel
    lidnummer: BD0033NL

    Comment


    • Originally posted by middas
      Mic, volgens mij hebben ze wel een vismijn.
      Dan gaan we naar de vismijn. Als't maar binnen is.

      Comment


      • Mic, ge gaat 14 dagen lopen stinken naar de vis

        Comment


        • Dan maar gebakken vis
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • Da's niks... dan gelooft m'n vrouw toch dat ik naar de zee geweest ben..

            Comment


            • Collega BD SD'ers

              Sommige weten het, andere niet... maar ik ben in m'n weinige vrije tijd ook freelance fotograaf/medewerker voor het Brugsch Handelsblad (één van de kranten die ik in mij werk-tijd maak ). En die maakt deel uit van de Krant van West-Vlaanderen.
              Om een beetje BD-publiciteit te maken, heb 'k deze middag de hoofdredacteur aangesproken van de Zeewacht (lokale krant Oostende en omgeving, en maakt ook deel uit van de KvWL-groep), en die vond het de moeite om een foto met onderschrift te reserveren voor de SD. Dus volgende vrijdag BD in de gazet
              Klein probleempje... kan 'k van iemand een breedhoek lenske lenen om iedereen erop te krijgen

              Greetz
              TOM
              | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
              100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

              Comment


              • Update weer voor zaterdag en zondag (Meteoservices)

                Zaterdag komen we een tijdje terecht tussen twee regengebieden in. Het blijft dan ook tijdens deze periode, op een bui na, meestal droog maar wel bewolkt. In de loop van de namiddag kan er alweer wat lichte regen vallen vanuit het westen. De maxima liggen rond 15 graden.

                Zondag is het bewolkt en regenachtig over de zuidelijke landshelft. Meer naar het noorden is het wisselend bewolkt en zijn er droge perioden, maar af en toe valt er een lokale bui. Met gemiddeld 15 graden blijft het relatief zacht en er is niet al te veel wind.

                Dus al bij al : paraplu mee, maar ik denk dat die niet veel nodig zal zijn
                Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                Comment


                • Jammer genoeg is er in de vismijn niet zoveel te beleven overdag. Je moet er 's nachts of 's morgens zeer vroeg komen om de ambiance mee te maken.
                  Is wel ons gepland vertrekpunt voor de preshoot van zaterdag. We vertrekken op de randparking en rijden naar de parking van de vismijn.
                  http://pieterbie.skynetblogs.be

                  Comment


                  • Originally posted by tobrin
                    en die vond het de moeite om een foto met onderschrift te reserveren voor de SD. Dus volgende vrijdag BD in de gazet
                    Tom, we verwachten dan wel een PDF van die pagina hé . Zo gebeurt in CCI.

                    BD heeft reeds ook in De Standaard & Nieuwsblad vermeld geweest. Altijd handig in een mediabedrijf te werken. Is het niet?

                    p.

                    Comment


                    • Originally posted by tobrin
                      en die vond het de moeite om een foto met onderschrift te reserveren voor de SD. Dus volgende vrijdag BD in de gazet
                      Tom, we verwachten dan wel een PDF van die pagina hé . Zo gebeurt in CCI.

                      P.S. Zorg dat de URL van de site bijstaat...

                      BD heeft reeds ook in De Standaard & Nieuwsblad vermeld geweest. Altijd handig in een mediabedrijf te werken. Is het niet?

                      p.

                      Comment


                      • Originally posted by peter
                        Originally posted by tobrin
                        en die vond het de moeite om een foto met onderschrift te reserveren voor de SD. Dus volgende vrijdag BD in de gazet
                        Tom, we verwachten dan wel een PDF van die pagina hé . Zo gebeurt in CCI.
                        BD heeft reeds ook in De Standaard & Nieuwsblad vermeld geweest. Altijd handig in een mediabedrijf te werken. Is het niet?

                        p.
                        Idd, PDF'ke van de pagina is geen probleem... en was da ook wel van plan. De Zeewacht kan je niet over gans België krijgen é... Zo'n PDF-voorbeeldje met mijn intro in de krant is hier te vinden http://users.pandora.be/BAS/431W13Q-21.pdf (mag er zelf eens mee stoefen dacht 'k )

                        TOM
                        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                        Comment


                        • Originally posted by tobrin
                          Collega BD SD'ers

                          Sommige weten het, andere niet... maar ik ben in m'n weinige vrije tijd ook freelance fotograaf/medewerker voor het Brugsch Handelsblad (één van de kranten die ik in mij werk-tijd maak ). En die maakt deel uit van de Krant van West-Vlaanderen.
                          Om een beetje BD-publiciteit te maken, heb 'k deze middag de hoofdredacteur aangesproken van de Zeewacht (lokale krant Oostende en omgeving, en maakt ook deel uit van de KvWL-groep), en die vond het de moeite om een foto met onderschrift te reserveren voor de SD. Dus volgende vrijdag BD in de gazet
                          Klein probleempje... kan 'k van iemand een breedhoek lenske lenen om iedereen erop te krijgen

                          Greetz
                          TOM
                          Hallo Tom,

                          ik heb een EF 17-40 mm lens. Kan je gerust zondag een gebruiken voor de groepsfoto
                          Canon EOS30 + EOS20D + EF 17-40 USM + EF 28-135 IS USM + EF 75-300 IS USM + Speedlite 420EX

                          Comment


                          • Originally posted by Skitch
                            Hallo Tom,

                            Je mag mijn 15-30 lenen.
                            EEN voorwaarde : niet laten vallen hé

                            Groetjes
                            Skitch

                            Er zal wel volk genoeg zijn met breedhoek materiaal... zal geen risico's nemen. Bedankt voor het aanbod
                            | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                            100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                            Comment


                            • Breedhoek?... Als al de BDers naast elkaar op de kustlijn gaan staan in Oostende...
                              Dan kan je makkelijk vanaf de kustlijn van Engeland een groepsfoto maken. (Zonder breedhoek)

                              Comment


                              • Iedereen heel veel plezier op de SD (en ook op de pré-SD).
                                Wegens herdenkingsdienst voor m'n opa zaterdag en 35-jarig huwelijksfeest van m'n ouders zondag helaas niet van de partij!
                                Ik kijk nu al uit naar de albums en heb toch het programma uitgeprint....om eens zelf te doen (Oostende is niet zo heel ver weg).

                                Have FuN!
                                ***Canon 300D * kitlens * ...

                                Comment

                                Working...
                                X