Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

    Ondanks het betrokken weer, werd het een SD om niet te vergeten.
    Dit niet enkel dankzij de deskundige uitleg van Toon, maar eveneens dankzij de BD'ers achter de organisatie: James, Patrick, ... en de gekozen locatie.
    Nieuwe gezichten op bekende namen kunnen plakken en een gezellige babbel op de trein.
    Een meer dan geslaagde dag!
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

      SD Luik was weer een meer dan geslaagd initiatief!

      Comment


      • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

        Toffe SD, prima georganiseerd ! Bednakt James en Patrick.
        Bedankt ook aan Toon voor de deskundige uitleg; heb veel geleerd.

        Dryma

        Comment


        • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

          Knap georganiseerd, heleboel foto's geschoten dus nog uren...dagen...weken werk om ze allemaal te sorteren en te beoordelen.

          Albert
          Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

          Comment


          • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

            Oorspronkelijk geplaatst door rude50d Bekijk bericht
            amaai spijtig dat het weer voorbij is
            ....
            <knip>
            ... vooral wa oude gezichten gezien
            <knip
            ....
            groetjes rudy
            "oud" !?! Ja wrijf het er nog maar wat in .
            Idd. een leuke dag voor jong en oud (en ik was niet de enige "ouwe" ).
            Kortom, weeral een puike organiastie .
            Jan Akkermans
            (BD1097BE)
            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

            Comment


            • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

              Prachtige dag, toffe mensen leren kennen.
              Weer bijgeleerd ook, wat moet je meer hebben.

              Comment


              • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                zon maarja die kan je niet toveren eh

                Comment


                • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                  We kunnen weeral terugblikken op een meer dan prima georganiseerde SD, en bovendien nog een leerrijke ook. Mijn interesse om wat meer architectuur te gaan fotograferen is hierbij toch gewekt.
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                  Comment


                  • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                    Excuses dat ik nu pas reageer, heb een weekje zonder internet gezeten , soit, dat even terzijde.

                    Blij te lezen dat jullie de SD zo positief onthalen. Dat maakt het des te leuker die uitstapjes te organiseren, tevreden deelnemers.

                    Achteraf nog even met Toon gesproken, hij was ook zeer enthousiast en heeft zich goed geamuseerd. Hij staat open om dergelijk initiatieven nog eens te doen, zijn voorstel "Central Station"

                    We houden contact met Toon en denken al aan een volgende SD.
                    Wordt ongetwijfeld vervolgd ...

                    Nog eens bedankt voor jullie massale belangstelling/opkomst.
                    Om het met de woorden van een bekend chocolatier te zeggen, "we gaan er nog één maken"


                    Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                    Toch een puntje van kritiek: de avondshoot verliep niet geheel zoals gepland, maar al bij al blik ik toch heel positief terug op de Shooting Day.
                    Peter,
                    We staan open voor kritiek, kan je dit aub (eventueel via PM) toelichten? In de mate van het mogelijke wil ik wat er misliep op een volgende SD vermijden. Kwestie van uit onze missers wat bij te leren

                    Comment


                    • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                      Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      ^
                      ...
                      <knip>
                      Achteraf nog even met Toon gesproken, hij was ook zeer enthousiast en heeft zich goed geamuseerd. Hij staat open om dergelijk initiatieven nog eens te doen, zijn voorstel "Central Station"
                      <knip>
                      ...
                      Liefst gesponsord door Shoot, Canon, Nikon, Adobe en de hele "reutemeteut".....
                      Count me in
                      Jan Akkermans
                      (BD1097BE)
                      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                      Comment


                      • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                        Liefst gesponsord door Shoot, Canon, Nikon, Adobe en de hele "reutemeteut".....
                        Count me in
                        Wel op tijd laten weten hé zodat we een shoppingticket aan 9,5€ naar NY kunnen bestellen
                        pitteljon.be
                        The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                        Comment


                        • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk bericht
                          Wel op tijd laten weten hé zodat we een shoppingticket aan 9,5€ naar NY kunnen bestellen
                          Bestel er voor mij ook maar eentje bij.
                          Misschien bij massa aankoop nog vermindering.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                            Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht

                            Peter,
                            We staan open voor kritiek, kan je dit aub (eventueel via PM) toelichten? In de mate van het mogelijke wil ik wat er misliep op een volgende SD vermijden. Kwestie van uit onze missers wat bij te leren
                            Nogmaals, ik blik tevreden terug: dus dit is de hoofdtoon. Voor de details zie PM.

                            Comment


                            • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                              Oproep deelname Expo Luik Guillemins

                              Comment


                              • Re: SD Architectuur Luik Guillemins - 22-JAN-2011

                                Aan alle mensen die meewerkten aan deze SD, dank dat ik er weer bij mocht zijn om te genieten van dit mooie kunstwerk, en dan nog eens uitleg krijgen van een man zoals Toon vind ik super. Zo leren we altijd nog iets extra bij!!

                                Van mij mogen er nog vele van die aard volgen.

                                De dag is voorbijgevlogen, ik ben er 's avonds nog even gebleven voor de echte nachtfoto's, maar spijtig begon het toch teveel te regenen en ben dan maar moe en voldaan huiswaarts gereden.

                                Comment

                                Working...
                                X