Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een woordje van dank is op zijn plaats voor een vlekkeloze organisatie door het Brugge-team (ik noem ze zo om niemand te vergeten), het was een toffe dag voor Michiel en mijzelf !!!
Leve BD !!!
De dag is vlot verlopen ! Ook het weer was een meevaller.
Foto's / album zullen voor de komende dagen zijn !
Brughe die scone heeft zijn naam niet gestolen.
Ook van deze kant een dikke bedank voor het Brugge-team. Het was geweldig en het was een lange dag, maar eigenlijk nog tekort. Er is veel moois te zien en te beleven daar in Brugge.
Ook een dank van mijnen 't wege.
Ik heb wel één grote opmerking. Gelieve volgende keer ervoor te zorgen dat één dag niet 24 uur is maar wel 48. Ik had tijd tekort ...
Ik vrees dat er nog zijn.
Puik werk. Meesterschap. Mijn fotokes zullen pas binnen een tweetal weekskes klaar zijn. Heb nog dringend ander werk te doen.
Zo, wij zijn ook weer terug in het verre Druten (allé, vanuit Brugge gezien dan ). Het was een top weekend. Na de mist van vrijdag en de kou en regen van zaterdag, was het gelukkig zondag prachtig weer en hebben we enorm genoten van Brugge en de BD-ers. Het concertgebouw was schitterend, nu maar hopen dat dat ook voor mijn foto's geldt. Enne, Jimmy is zijn D30 kwijt
Skitch, Annetje en Mark bedankt voor de organisatie
Comment