Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vergeet a.u.b. niet om warme kledij mee te brengen: zelf bij zonnig weer kan het fris zijn op de Nele! Naderhand kan je die warme kledij makkelijk weer kwijt in Uw voertuig want gratis parking is op 50m van vertrekpunt.
Bij hevige storm/orkaan etc kan zeiltocht nog eventueel geannuleerd worden (kans is gelukkig klein ) ... uiteraard krijgen deelnemers dan hun geld terug. Beslissing hierover valt ten laatste vrijdagmorgen. Gelieve dus in de loop van vrijdag of zaterdag deze topic op BD nog even te openen.
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Vergeet a.u.b. niet om warme kledij mee te brengen: zelf bij zonnig weer kan het fris zijn op de Nele! Naderhand kan je die warme kledij makkelijk weer kwijt in Uw voertuig want gratis parking is op 50m van vertrekpunt.
Bij hevige storm/orkaan etc kan zeiltocht nog eventueel geannuleerd worden (kans is gelukkig klein ) ... uiteraard krijgen deelnemers dan hun geld terug. Beslissing hierover valt ten laatste vrijdagmorgen. Gelieve dus in de loop van vrijdag of zaterdag deze topic op BD nog even te openen.
Je was me voor William wil er nog aan toe voegen dat er nog 5 personen meekunnen op de zeiltocht (ook 's namiddags natuurlijk)
groetjes linda
eerste weersvoorspelling alhoewel dat nog HEEL vroeg is !!!
Zondag wolkenvelden en zonnige perioden, kans op een bui. Goed zicht. Maxima rond 16 °C. Vrij krachtige tot krachtige wind (5-6) uit N, krimpend naar NNW en afnemend tot matig (4).
Ideaal foto-weer maar zoals gezegd: er kan nog veel veranderen!
eerste weersvoorspelling alhoewel dat nog HEEL vroeg is !!!
Zondag wolkenvelden en zonnige perioden, kans op een bui. Goed zicht. Maxima rond 16 °C. Vrij krachtige tot krachtige wind (5-6) uit N, krimpend naar NNW en afnemend tot matig (4).
Ideaal foto-weer maar zoals gezegd: er kan nog veel veranderen!
En ideaal surfweer als ik me niet vergis, we zullen wel een truike kunnen gebruiken
En ideaal surfweer als ik me niet vergis, we zullen wel een truike kunnen gebruiken
Inderdaad ideaal surfweer ... maar zoals je zelf aanhaalt, een warme trui en goeie regenvest (tegen wind) zal echt geen kwaad kunnen want 3h op een boot kan nogal "frisjes" zijn.
Comment