Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

    Wij zullen met genoeg zijn om ze te vinden
    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
    nee dan zijn de beestjes moeilijker te vinden
    maar eens de zon daar is zijn ze weer allemaal paraat
    al is het maar een heel klein beetje zon
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #62
      Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

      Zal ik nog even de voorspellingen voor morgen publiceren

      Voorspelling Dilsen-Stokkem

      Ziet er nog altijd redelijk goed uit
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #63
        Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Zal ik nog even de voorspellingen voor morgen publiceren

        Voorspelling Dilsen-Stokkem

        Ziet er nog altijd redelijk goed uit
        bedankt hier geeft de barometer ook beter weer aan
        en de voorspelling is gelijk aan die van jou

        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #64
          Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

          Zelfs al straalt de zon niet, wij zullen stralen als wij jou zien!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #65
            Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

            oef heb juist heel wat toeren moeten uithalen om morgen op post te zijn
            Auto is kadeuk
            dochter was er mee weg naar een vriendin en toen ik met de fiets terug in de garage reed stond er een grote plas olie op de vloer
            dochter terug verwittigd dat ze zo snel maar zo rustig mogelijk naar huis moest komen
            hoogst waarschijnlijk in de olie afkomstig van de versnellingsbak
            deze avond dan maar de wegbewijzering gaat ophangen samen met mijn schoonzus
            en deze brengt me morgezn ook naar de plaats van de afspraak
            met koffie en al
            zullen morgen dan wel verder zien of ik mee kan naar de kikkers anders neemt hasseltenaar het over ga hem nu nog een PM versturen voor de gegevens van de GPS
            hopelijk zit hij nog achter z'n pc en anders bel ik hem er morgen wel even voor
            alle tot morgen dan
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #66
              Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

              Oops, dat is minder...

              Als je problemen hebt met vervoer morgen, let me know ! Heb nog wat zitjes over in mijn wagen.

              Ik PM je nog mijn gsm nr.

              Tot morgen !
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #67
                Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                Hallo allemaal,
                Bij deze wil ik jullie bedanken die er vandaag bij waren en ook de mensen van vorige week.
                Heb weer heel toffe mensen leren kennen en weet nu wie er achter de nicknamen zit.

                De weergoden waren ons gunstig gestemd tot 11.00 en toen werden we op een hevige douche getrakteerd.
                Mijn echtgenoot belde nog “zorg dat jullie binnen komen hier regent het pijpstelen”(+-4km in vogelvlucht)
                Maar het was sneller bij ons dan gedacht.
                Sommige zijn nat geworden tot op hun vel
                Ik inclusief .

                Na de lunch nog gauw een staatsieportret van de nog aanwezige leden gemaakt
                Waarna we weer van een stevige regenbui werden voorzien .
                Allen vlug de auto in, waardoor ons afscheid letterlijk in het water viel.

                Bij deze allen bedankt voor julie aanwezigheid vandaag, en tot een volgende ontmoeting.
                Ik heb er van kunnen genieten hoe julie enthousiast reageerden op de beestjes die jullie vonden.
                Zelf weer heel weinig fotokes gemaakt maar de eer is aan jullie om ze te plaatsen.

                Jammer genoeg hebben we geen tijgerspin gevonden vandaag, het zal voor een andere keer zijn
                Ze zitten er nochtans, maar met de regen van de afgelopen dagen zijn ze blijkbaar verdwenen

                Deze dagen zijn voor mij voor herhaling vatbaar
                Zal ze dan ook weer met plezier inrichten
                maar wel een beetje vroegen in het seizoen, juni of juli


                Ook mijn dank aan Hasseltenaar
                Die jullie mee nam naar de boomkikkers die nu langzaam weer van het toneel verdwijnen.
                Denk dat dit voor sommige onder jullie een unieke ervaring was om dit kwetsbare diertje op plaat te zetten.
                Was vandaag graag mee gegaan maar mijn auto en het weer beslisten er anders over.

                Allen bedankt voor deze fijne en toffe dagen .
                Tot een volgende keer

                Groetjes Liliane
                Last edited by lilybie; 28 augustus 2010, 16:59. Reden: spaties tussen geplaats
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #68
                  Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                  Lilybie en Hasseltenaar, bedankt voor voor alles, het was een heel leuke daguitstap.

                  De regenbui heb ik op het nippertje gemist, ik zat net op tijd in de auto van LesC en Moniq.

                  Ik heb net de foto's even bekeken, er zitten er een paar redelijke tussen.
                  Maar zoals altijd bij macrofotografie zal een groot deel toch in de "vuilbak" verdwijnen.

                  Het album komt zo snel mogelijk online, ik begin er vandaag nog aan.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                    Hey allemaal van SD 28/8,

                    eerst en vooral Liliane bedankt vr het warme zoete ontvangst ook hasseltenaar voor de toffe dag, heb er van genoten, en natuurlijk ook van die prachtige natuur in jullie omgeving
                    Vind het zeker de moeite om nogmaals die afstand te herhalen om in uw wei nog eens te komen gras duinen

                    Heb via deze weg vandaag heel toffe mensen persoonlijk leren kenen, ik vond het een zeer toffe bende .
                    Was mijn eerste SD wist niet wat ik ervan kon/mocht verwachten, maar is zeker er vast voor herhaling vatbaar.
                    sorry dat we niet fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen met die plensbui
                    Ondertussen zijn we opgedroogd .
                    Hopelijk is iedereen goed en wel thuis geraakt.
                    groetjes Ingrid

                    Comment


                    • #70
                      Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                      Hallo, SD-ers van 28 augustus,

                      Ook ik wil Liliane en Hasseltenaar bedanken voor de toffe dag die ze voor ons waar gemaakt hebben.
                      We hadden een heel toffe groep, het is leuk nu ook een gezicht bij een nickname te kunnen plaatsen.
                      Zo'n SD is me 200% meegevallen, 'k zal het niet vlug vergeten en 'k zal zeker nog meegaan.
                      Liliane, afscheid nemen langs hier is niet zoals het bedoeld was ... we waren je kwijt voordat we het wisten met die regenbui, sorry hoor.
                      Nog een goede avond aan iedereen, leuk om jullie te leren kennen.

                      grtjes, fabke
                      Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                      Comment


                      • #71
                        Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                        niet van wakker liggen hé
                        door die plotse regenbui zat afscheid nemen er inderdaad niet meer in
                        Had het trouwens wel nog graag gedaan hoor maar het zal voor de volgende keer zijn.zeker weten

                        Waarvoor ook mijn verontschuldiging voor het plots verdwijnen van het toneel

                        Wou ook eerst nog mee naar de kikkertjes
                        maar het weer zag er zo slecht en donker uit dat ik besloot om niet mee te gaan.
                        Les en moniq wouden me mee nemen daarvoor mijn dank.
                        Maar ik was reeds aan de kikkervijver geweest en heb dan ook zelf besloten om niet mee te gaan.
                        Als Les en moniq voor mij nog eens extra naar het maasland terug moesten rijden waren ze meer dan een uur kwijt heen en terug dat vond ik eigenlijk zonde en vooral omdat we niet wisten of het droog ging blijven
                        in die tussentijd waren ze ook terug thuis hé
                        ze waren al half weg

                        Dus bij deze nogmaals allen bedankt voor deze geweldige dag heb er echt van genoten om jullie zo ijverig bezig te zien tussen de kleine beestjes
                        En tot een volgende keer,van mijn kant ook voor herhaling vatbaar

                        Groetjes liliane

                        Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
                        Hallo, SD-ers van 28 augustus,

                        Ook ik wil Liliane en Hasseltenaar bedanken voor de toffe dag die ze voor ons waar gemaakt hebben.
                        We hadden een heel toffe groep, het is leuk nu ook een gezicht bij een nickname te kunnen plaatsen.
                        Zo'n SD is me 200% meegevallen, 'k zal het niet vlug vergeten en 'k zal zeker nog meegaan.
                        Liliane, afscheid nemen langs hier is niet zoals het bedoeld was ... we waren je kwijt voordat we het wisten met die regenbui, sorry hoor.
                        Nog een goede avond aan iedereen, leuk om jullie te leren kennen.

                        grtjes, fabke
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #72
                          Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                          Liliane, bedankt voor perfect georganiseerde SD.
                          Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Alles was op tijd 7 hr koffie, thee en lekkere cake.
                          Liliane had gevraagd van om 11 hr terug aan de auto bij een te komen. Wie stipt om 11 hr daar was, was droog aangekomen de andere waren str... nat.
                          En weer een paar leuke mensen leren kenen.
                          Bedankt.
                          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                          Comment


                          • #73
                            Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                            Liliane en Hasseltenaar,
                            Bedankt voor de inspanningen en de perfect georganiseerde SD !
                            Het was heel zeker de moeite waard om de weg Gent-Dilsen daarvoor af te leggen.

                            Het weer is al bij al dik meegevallen, die zware bui buiten beschouwing gelaten, want we hadden dan inderdaad al aan tafel moeten zitten . Al pratend en shootend geweg op het gemak naar de parking werd afgestraft met een koude douche

                            Je hebt ons daar een mooie plek getoond, mooie natuur, met een weelde een bloemen en planten, en een grote variatie aan kleine beestjes.

                            Het was nu de laatste dagen toevallig nat en fris, maar desondanks hebben we toch het één en ander gezien.

                            Ook de boomkikkertjes waren de moeite ! Echt prachtdiertjes !

                            En aan de andere SD-shooters : blij jullie ontmoet te hebben, en nu een persoon aan de nickname te kunnen linken. Ik zal zeker meer aan de SD's proberen deelnemen, en hoop jullie daar dan weer te kunnen ontmoeten.

                            Een toffe bende, met allen dezelfde interesse en passie. Dit maakt het zo gezellig, tijdens en tussen het shooten.

                            Bedankt voor deze aangename dag !
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • #74
                              Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                              Het was een toffe dag ontvangst s'morgens was geweldig en leuke mensen ontmoet met de zelfde hobby
                              het weer zat goed mee tot 11 uuren toen

                              groetjes kolja

                              Comment


                              • #75
                                Re: macro SD te Dilsen Stokkem - 21 & 28 augustus 2010

                                Ook van mijntwege nog een dikke dankjewel voor de mooie SD, Liliane
                                En ook Robert bedankt om ons deze prachtige kikkertjes te tonen!
                                En uiteraard de andere BD'ers voor de fijne babbel!

                                Dat zo'n SD voor herhaling vatbaar is, en dat de BD-leden allemaal geweldig toffe mensen zijn, dat is al langer geen geheim meer hé
                                Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                                http://gallery.atsharp.com

                                Comment

                                Working...
                                X