Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Epix
Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
Lidnummer: BD0209BE
@ CaLim3rO : Isabelle is het meisje met dat tatoo op haar linker arm, en is nog een andere, of waren er twee Isabelle's ??
Even op zoek naar het topic van Hans zou volgens Jacki dus Sandra zijn, en ook volgens Kristof_dc maar niet zeker...
De 2de is dus Michelle. Bedankt Epix en Antonius !
@ De 3de Sandra (?) zal even topic Hans Vogelzang opzoeken....merci Jacki.
edit : Ja inderdaad de 3de is Sandra, had ik moeten zien !
De eerste blijft dus nog onbekend. Waarschijnlijk één van de leerlingen van de school.....
Iemand een idee van de eerste ??
Hela schatje,
de eerste is een smokkelmodel.
Alleen jij en Umco hebben de eer gehad haar te fotograferen.
Waar is uw geheugen?
Weet je nog, zaterdagavond?
Ineens waren jullie met haar weg en lap.... daar waren de fotografen, een première aan het houden.
Dus de eerste is ...... KATRIJN
Als er nog iemand foto's heeft van haar, stuur ze maar op... ik stuur ze wel door.
Originally posted by Act
Hela schatje,
de eerste is een smokkelmodel.
Alleen jij en Umco hebben de eer gehad haar te fotograferen.
Waar is uw geheugen?
Weet je nog, zaterdagavond?
Ineens waren jullie met haar weg en lap.... daar waren de fotografen, een première aan het houden.
Dus de eerste is ...... KATRIJN
Als er nog iemand foto's heeft van haar, stuur ze maar op... ik stuur ze wel door.
Smokkelmodel
Juist Act nu weet ik het weer. Ja ik word oud. Er was toen ook een lamp gesneuveld. Katrijn dus, zal ik niet meer vergeten
Ik zet de foto's bij op de modellen-CD ze was ook een model. De foto's zal ze zeker krijgen. Eventueel navragen.
Heb er maar twee van, maar wel een aantal bewerkingen. Hier is er eentje van :
Potdorie heb deze namiddag de CD's gebrand met de namen en de directory's....en een half uurtje geleden de CD's in de omslag gestoken...en om ze bij de Koen (Kodoal) te brengen. Grrrrrrrr.
Heb je een e-mailadres/adres van Eefje dan bezorg ik ze alsnog ook aan Eefje.
Denk niet dat de Koen dat allemaal nog eens gaat uitvissen ...wie wie is...
Zal voor hem zo al nog een hoop werk worden. En ik die dacht het netjes gedaan te hebben (om hem een hoop werk te besparen), niet dus.
Volgens mij zullen er nog verschillende naast zitten dan (Hans, Jacki....) wordt een soepke voor Koen denk ik.
Ja watte sonyke, ongelooflijk.
Heel knappe bewerking.
Katrijn bloost ervan
Maar het zijn gewoon knappe foto's.
En onze mario wilt ook die foto's hebben, hoe zou dat komen?
Comment