Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Leuk dat je dat opmerkt, Brabo, ik probeer inderdaad niet alleen de poses vast te leggen maar ook tussenin de onbewaakte momenten te capteren. Dikwijls minder 'wetenschappelijk' goed, maar soms heel leuke foto's met toffe gelaatsuitdrukkingen.
't Was leuk Calim3ro en jezelf te ontmoeten op de SD, tot een volgende ergens!
@Wim: thanks, ik bekijk mijn foto's steeds met een bedoeling om bij te leren, om te verbeteren. Elke foto kan steeds beter en uit elk foto kan je leren. Het leuke aan digifoto's is natuurlijk de exif info, analyseren waarom een foto niet zo goed is. Maar ook visueel, gewoon de foto bekijken: waarom is ie overbelicht. Eigelijk zou je steeds met je 2 ogen moeten fotograferen: één door de zoeker en één gewoon, ernaast. Door de zoeker zie ik meestal de overbelichting niet, met het naakte oog durf ik wel rapper de gevaren zien.
Conclusie: ik ben tevreden en niet tevreden over de resultaten. Kon veel beter, kon veel slechter.
@Mic: deze uitspraak "Dat van jou heeft wel iets aparts, knap gedaan." apprecieer ik.
Comment