Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD ? Modellendag !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    hier in Gingelom de DVD ook goed ontvangen, erg knap in elkaar gestoken, het is onze eerste maar zeker niet de laatste hopen we...
    en de eurotjes zijn vandaag ook overgeschreven ..
    groetjes, Nina en Swa
    trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
    Member of the Han Fan Clan
    http://ninasgallery.fotopic.net
    http://ninas--tutorials.fotopic.net

    Comment


    • #32
      Dank U
      Dank U
      Dank U
      Dank U
      Dank U allemaal voor de vriendelijke woordjes... daar doe ik het voor.
      Ik doe dit graag en als ik er BDers plezier mee kan doen, is dat voor mij de grootste beloning.
      Fijn dat jullie het mooi vonden.
      Ik had nochthans niet veel videomateriaal omdat ik meer tijd in de workshop heb gestoken...

      Dan nog iets...
      Voor de BDers uit NEDERLAND.
      Ik heb vernomen dat sommige banken moeilijk doen en soms 10 tot 15 euro extra vragen voor een overschrijving naar België.
      Wel, beste mensen, doe dit aub niet...
      Stuur het geld gewoon op (adres staat op de enveloppe) of geef het me bij één van de volgende shootings of op 14 december de BD dag algm. vergadering in Deurne.
      Ik zal die centjes wel krijgen, geen probleem, maar geef geen centen extra aan de bank voor een overschrijving.

      @ Middas (NL) Ik heb vandaag je centen met de post ontvangen, bedankt. Ik zal er een extra Fanta van drinken.
      En ook hartelijk bedankt voor die gratis toegangskaart voor de HCC in Utrecht. Die ga ik zeker gebruiken, want ik ga ieder jaar naar Urecht.
      Dit jaar gaan we op zondag 30 November. We vetrekken in groep met de trein vanuit Maastricht, dwars door Nederland naar Utrecht. Mooie reis en altijd een aangename dag.

      Nogmaals, bedankt allemaal en veel kijkplezier met de DVD.

      Comment


      • #33
        mijne ook ontvangen!mercie,en ge weet het hé,als ik nog eens naar zichem zussen bolder moet,geef maar een seintje!

        Comment


        • #34
          En ik hier in midden Nederland ook de dvd ontvangen.... sta nu nog te springen van plezier na het bekijken ervan

          Mic, je weet het he je bent een klasse vent.
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #35
            Ook hier in Dongen de dvd ontvangen..... kei goed en
            Mic, hardstikke bedankt.
            grt. Chiel
            lidnummer: BD0033NL

            Comment


            • #36
              Gisteren ook de dvd ontvangen en onmiddellijk bekeken. Heb er veel plezier aan beleefd! Thanks!


              Comment


              • #37
                En de postbode heeft ook de weg naar het noorden van Nederland weten te vinden. DVD ziet er geweldig uit en heb er met veel plezier naar zitten kijken.

                Mic bedankt voor de moeite die je gedaan hebt.
                http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                Comment


                • #38
                  Hallo Mic

                  Ook wij hebben de DVD ontvangen en het was hartstikke leuk om te zien hoe jullie die dag hebben doorgebracht, we vinden het nog steeds jammer dat we er niet bij konden zijn, maar door jouw werk om alles toch heel goed in beeld te brengen hebben we er toch van genoten.
                  Weer bedankt voor deze prachtige DVD.

                  Coby en NoName
                  (PS woensdag heb ik het geld opgestuurd met de post.)
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • #39
                    Weeral bedankt he...
                    Het was met veel plezier gedaan.

                    Comment


                    • #40
                      Hoi Mic, doe mij nog maar 2 zulke dvd denk dat ik je wel bij de algemene vergadering zal zien regelen we dan de overdracht.

                      De eerste dvd deed het goed, maar is reeds in beslag genomen, door een model

                      Comment


                      • #41
                        Euh Mic, die 2 dvd's zijn dus voor mij tnx
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Triker
                          Euh Mic, die 2 dvd's zijn dus voor mij tnx
                          Oei, je DVD in beslag genomen...erg.
                          Mijn schrijverke is er nu twee voor jou aan 't branden.
                          Moet ik ze opsturen of wacht je tot 14 december?
                          Je zegt 't maar.

                          Ooo, het laadje gaat open... de eerste is al klaar. Effe een blanco DVD inleggen...en tegen mijn printerke zeggen dat hij twee coverkes mag afdrukken...

                          Comment

                          Working...
                          X