Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook mijn bijdrage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Tof album Act. De bibbers vooraf hebben zo te zien geen effect gehad op de resultaten. Volgende keer als we de hooiberg induiken mag jij als eerste beginnen
    http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

    Comment


    • #17
      Ebi, dat zal ik onthouden, maar de volgende keer gaan we in een andere studio hé? niet terug in de stal hé? dat hebben we al gehad hé?
      Filmar, als ik jou leer collage maken, leer jij mij dan zo'n mooie kaders maken?
      die van jou vind ik gewoon af.
      geeft iets aan de foto vind ik.

      Comment


      • #18
        Sorry dat ik nu pas reageer, maar je site was telkens nogal traag en ik had het druk. Je hebt er wel werk van gemaakt .
        Hoewel ik erbij blijf dat je soms moet leren kiezen. Sommige foto's lijken wel erg op elkaar, hoewel je niet de enige met dat probleem bent , dus zoals Jamonadap al zei: je bevindt je in goed gezelschap. Door ze in een apart albumpje te stoppen, lijkt het echter minder overweldigend dan één groot album, dus dat is wel beter.
        De foto's van Daineries vind ik over het algemeen wel wat te scherp.
        Van Jenny vind ik 1, 9, 10 en 11 het mooist.
        Van Laura 8 (apart standpunt) en 9.
        Justine, Faye, Kelly & Rani zijn zulke fotogenieke meisjes! Leuke foto's .
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #19
          Jacky, ik weet het dat instantlogic te traag is.
          Daarom heb ik mij uiteindelijk laten overtuigen van bij fotopic te gaan.
          Dankzij Teddie-bear, die mij geholpen heeft, is het allemaal in orde.
          Hopelijk gaat het nu vlugger.
          En weet je, het doet mij goed dat je de eerste foto van Jenny goed vindt. dat is een bewerkte versie, eentje waar de schaduw van haar kraag in haar gezicht zat, blijkbaar is het mij goed gelukt van die weg te doen.
          Ik was er ook tevreden mee.

          Comment

          Working...
          X