Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marollen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Marollen

    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    De verantwoordelijke voor de organisatie en ook voor de afgelasting is purlut
    Allee, omdat je er mij attent op maakt.
    Juist ik ben, euh was de organisator en jawel ik heb de zaak geannulleerd.
    Een in SD aangekondigede uitstap werd plots verplaatst waarbij ik een verklarende mail kreeg.
    Naar aanleiding van een geestelijk geinspireerde beslissing op een even geestelijk geinspireerde ingeving bij RvB dat een uitstap geen SD kan worden genoemd en niet de geest van BD uitstraalt indien er gevraagd wordt om via een externe site in te schrijven...
    Om die reden kan er geen sprake zijn van een SD en wordt het topic verplaatst naar "Waarheen vandaag".
    Mocht je je inschrijvingsstrategie willen aanpassen dan kan het terug
    ...

    Gezien ik de bedoeling heb met die methode van werken een betere en vlottere manier van administratieve opvolging na te streven en gezien de eenvoud, zie ik niet in waarom ik zoals me ook via PM werd voorgesteld me als een papegaai zou gedragen en alle input via PM en eventuele reply's manueel zou over typpen in het pakketje.
    Dus, neen, geen aanpassing.
    Tot hier de uitleg van de verantwoordelijke van de uitstappen-serie te Brussel en de anuulatie van de laatst aankondigde trip die door mezelf werd geannulleerd


    Indien verplaatsing van een "SD" naar "waarheen ..." deel uitmaakt van een of andere regel is de verplaatsing correct, ware het niet dat een andere al eerder aangekondigde SD dat ook doet en wel gedoogd wordt. Blijkbaar ziet die geest er daar meer geestig uit en dient regelment op zijn Limburgs uitgesproken.
    En mijn vraag is nu gewoon, waarom de ene wel en de andere niet.
    Hopelijk zal men toch wijs genoeg zijn om de volgende BD-live niet als een SD te zien, maar als een "waarheen vandaag" want anders zal men inschrijven via PM, reply moeten toelaten gezien dat en alleen dat de geest van BD vertegenwoordigd.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’ętre heureux

    Comment


    • #17
      Re: Marollen

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      Naar aanleiding van een geestelijk geinspireerde beslissing op een even geestelijk geinspireerde ingeving bij RvB dat een uitstap geen SD kan worden genoemd en niet de geest van BD uitstraalt indien er gevraagd wordt om via een externe site in te schrijven...
      Om die reden kan er geen sprake zijn van een SD en wordt het topic verplaatst naar "Waarheen vandaag".
      Mocht je je inschrijvingsstrategie willen aanpassen dan kan het terug
      ...
      Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
      Aanmelden gebeurt via de site van Wasta. Klik in het menu op BD Deurne en je krijgt op die pagina een in te vullen formulier :
      www.middeleeuwselevendegeschiedenis.be/wasta.html
      Het verplaatsen van het topic naar "waarheen vandaag" kan men moeilijk een "geestelijk geďnspireerde beslissing" noemen. Wat mij betreft , zijn het gewoon pesterijen, een reactie op iemand, die niet altijd gewoon "slikt", wat er hier aan dubieuze beslissingen genomen wordt. Wat is "de geest van BD" en waar staan ergens de inschrijvingsmodaliteiten voor een SD ? Als iets "tegen de geest van BD is", waarom mag het dan op dit forum blijven staan onder een andere rubriek ?

      Logica is nooit mijn sterk geweest, maar hier ontbreekt het m.i. toch een klein beetje aan logica ? Sarcasme daarentegen is wel altijd één van mijn sterke punten geweest, en ik vind het geestig hoe een geestelijk geďnspireerde ingeving van de RvB, op zo'n korte termijn de geest gelaten heeft, en men binnen de maand zondigt tegen zijn eigen "geestelijk geďnspireerde beslissing".

      Met geestige groeten,

      Chris

      Comment


      • #18
        Re: Marollen

        Is dit een vereniging van volwassen mensen ?
        Van waar komt dan dit kinderachtig gedoe ?

        Comment


        • #19
          Re: Marollen

          Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
          Speelt hier een persoonlijke vete ?
          Zou spijtig zijn want de leden zijn hier in de eerste plaats de dupe.
          Hier ook dezelfde bezorgdheid. Ik vond de SD Brussel reeks (wanneer ik kon) altijd zeer de moeite

          Comment


          • #20
            Re: Marollen

            Zo als steeds merk ik op dat steeds dezelfde mensen elke gelegenheid grijpen om de RvB en de VZW schuld te geven van allerlij zaken die mislopen.

            Voor eens en voor altijd:
            RvB bestuurt de VZW (= financiëring, AV, huishoudelijk reglement en statuten, verzekeringen, sluit contracten af met derden en zoekt sponsoring, ....enz).

            Forumleiding en moderatoren besturen het forum (= Moderatie, forumreglement, forumindeling, bannen,.... enz).

            Sommige moderatoren zijn ook lid van de RvB maar niet allemaal en ook niet alle RvB leden zijn moderator.

            RvB heeft in deze dus niets te maken net zo weinig als de vzw.

            Ik begrijp nog steeds niet waarom men BD aanvalt voor een annulatie van een FWD die in principe buiten BD werd geörganiseerd

            Het enige dat wij gevraagd hebben in dat men ook inschrijvingen via mail of PM zou aanvaarden voor die enkelingen die opzien tegen de (omslachtige) registratieprocedure.
            Dat de informatie openbaar is en een deelnemerslijst wordt gepubliceerd.
            (breed toegankelijk voor alle BD leden dus).

            Antwoord van de organisatie kan je zelf hierboven lezen (in geen geval wordt dit toegestaan- registratie op Fotospotter is verplicht).

            Daarom werd besloten om het topic te verhuizen van Shooting Days naar Waarheen vandaag (zoals met andere workshops enz gebeurt) en dat het daar verdergezet kon worden.

            Organisatie heeft zelf beslist om de FWD af te blazen, waarom? om de Rvb te treffen? -> hebben hier niets mee te maken.
            Om de moderators te treffen -> die hebben werk genoeg met andere zaken.
            Dus blijft enkel maar de deelnemers van de FWD over -> waarom men die wil laten boeten weet ik ook niet

            Het enig dat wij vragen was een beetje soepelheid vanwege de organisatie naar inschrijvingen toe, verder niets.

            Dit is het laatste wat hierover gezegt wordt.
            Verder discussie hierover heeft weinig zin.

            BTW, dit forum dient voor organisatie van Shooting Days niet voor discussies zoals deze, daarom gaat hier ook een slotje op.
            Last edited by Koen; 1 juli 2010, 09:51.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment

            Working...
            X