Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overzicht vd modellendag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overzicht vd modellendag

    Het beloofde overzicht is inmiddels klaar. Omdat ik alleen met het aanwezige licht heb gewerkt (en bv niet met een flitser de shoots van de andere fotografen wilde verstoren) zijn sommige foto's nogal erg korrelig (van iso100 t/m iso3200 gewerkt).

    Maar ondanks de korrel vind ik ze toch nog wel geslaagd in een overzicht van een zéér geslaagde dag:


  • #2
    Yeps die foto's zijn toch lekker geslaagd en het was vooral een leerrijke dag voor ons allen. Vind er vele prachtig in dit album en echt eens anders uit de hoek gekomen
    Puik werk Erik
    Respect begint bij uzelve

    Comment


    • #3
      Zeer apart album Erik, een genot eigenlijk om te bekijken.
      Precies wel leuk, zo'n vissenoog.

      Comment


      • #4
        Knap overzicht !!!!

        Zeer mooi en tof in beeld gebracht en "de korrel" stoort me totaal niet !

        Groetjes
        Lukathi
        Groetjes

        Lukathi

        Comment


        • #5


          Stef

          Comment


          • #6
            TOF album, met enkele erg mooie portretten, meerdere artistieke shots en plezante gekke bekken.
            Leuk om te bekijken!
            eMJeke
            website

            Comment


            • #7
              Stef, hoort het likken van laarzen ook tot het bevorderen van de fotograaf-model-relatie ?
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Super geinig werk wat je hebt geleverd.
                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Dirtyharry71
                  Stef, hoort het likken van laarzen ook tot het bevorderen van de fotograaf-model-relatie ?
                  neenee Harry, dat komt eruit voort....

                  Stef

                  Comment


                  • #10
                    Knap eigenwijs (positief bedoeld ) album Erik, en bedankt van mijn Mackse ook eens in beeld te brengen
                    BD0235BE

                    http://www.pbase.com/macchap

                    We do what we can with what we have and where we are

                    Comment


                    • #11
                      Eigenwijs maar minstens even mooi als de 'normale' modellenfoto's! Foto 122 is echt wel gestoord eigenlijk, al die paparazzi
                      :: http://www.dpix.be ::

                      Comment


                      • #12
                        Eigenwijs idd., daar hou ik wel erg van.

                        Enfin een genot om in uw album te kijken, duidelijk heb je niet al te veel gemist die dag

                        Ik kan echt geen favo's opsommen, dat zijn er "te" véél

                        Alleen op foto 21 ziet die man er echt niet gezond uit, oorzaak BD-food ?

                        Comment


                        • #13
                          leuk/geslaagd overzicht van de SD.......o.a. 97 en 99 zijn erg mooi.

                          mvg,
                          Z900
                          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                          Comment


                          • #14
                            Hoi Eric, jouw album geeft een prima sfeerbeeld weer van de SD. De ganse dag kwam me weer helemaal voor de geest. De high key foto nr. 90 vind ik echt wel heel mooi!
                            En idd. Teddy ziet er niet zo gezond uit
                            BD0055BE of te wel Krisv5
                            http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                            Comment


                            • #15
                              Miljaar, ik sta er ook tussen


                              Comment

                              Working...
                              X