Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BELANGRIJK : Modellendag verzending.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by gabriella
    moet me toch iets van het hart,
    eerst worden wij verzocht om de cd zsm klaar te maken, anders kom je op een lijst te staan

    Maar de ouders van het model wat ik heb meegenomen, zijn behoorlijk kwaad op mij, omdat er is verteld dat het maar 1 week zou duren.
    Ik was daar niet bij toen dat verteld was, maar voor mij is het niet echt prettig zo.
    Wat moet ik haar vertellen nu ?

    Helaas hoor je van jullie kant erg weinig zo.

    Alles was perfect geregeld, maar het belangrijkste wordt nu opzij gelegd, en dat zijn de modellen die met smart wachten op hun foto's.

    En ik kan me niet voorstellen dat het model wat ik had meegenomen, de eniste is die met veel ongeduld wacht.

    Ik weet zeker dat het enorm veel werk is om alles uit te zoeken.
    Maar laat dan even iets horen, weten hoe lang het nog gaat duren.
    Zodat ik en andere elkaar op de hoogte kunnen stellen...



    Gabriella,

    Koen zat onverwacht in het buitenland, werk gaat voor he

    ten tweede moet hij toch wachten tot alle cd's binnen zijn om ze nadien te sorteren en per model alles samen te zetten op één cd...

    Als ik met 1 model werk duurt het minstens drie weken voor ze hun foto's hebben...beeld je maar eens in met al die fotografen en al die modellen....

    nog een beetje geduld, het resultaat zal er mogen zijn !

    heb je het trouwens over Sabrye, het model dat al naar huis ging om ongeveer 15h?

    Stef

    Comment


    • #62
      Bedankt voor je Snelle reactie,
      En ik heb het over sab. inderdaad, dat meisje wat eerder naar huis ging omdat ze in de ramadan zaten

      Voor mij is het gewoon niet prettig dat ik de hele tijd plat gebeld wordt, waar de CD blijft.

      PS.Ik had al tegen trikker gezegd als je hulp nodig hebt, maar ik zal een ze doorgeven dat ze nog "even" moeten wachten.
      Die hollanders zijn ongeduldige mensen he


      mvg
      gabriella
      Canon 300D en 350D
      canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
      canon 20-35 usm

      Comment


      • #63
        hoi,allemaal

        zoals stef al vermelde zat ik normaal voor 4 dagen in corsica (werk)
        Door de overstromingen was ik genoodzaakt een week langer daar te blijven.
        Ik ben aan de CD's bezig!Maar laat mij even de situatie schetsen.
        Ik krijg al die CD'S binnen.
        Er zijn er waar de naam van de fotograaf netjes op vermeld staat.
        Er zijn er waar geen naam opstaat Ra Ra wie is de fotograaf.Soms staat er een afzender op de enveloppe,oef geluk.
        Soms staat er zelfs geen afzender op!Na zoeken en zwoegen fotograaf gevonden.
        De CD's binnen laden.Soms netjes geclasseerd per model.No problem,ware het de juiste naam van het model!!!soms wel soms niet!
        Sommige CD's gewoon ALLE foto's erop gesmeten en zoals ze dat bijons zeggen TIRE VOTRE PLAN!
        Dan er toch ingeslaagd om alles in ordentelijke banen te zetten.OH NEE HD CRASH!!!!
        Opnieuw,maar nu ken ik de fotograven toch al!en de foutieve modellen!!

        zo dat moest effe van mijn hart.En dat we jullie niet op de hoogte houden,dat verwondert mij toch.Natuurlijk zij die alleen dit stukje van het forum lezen weten niets van de vastgelopen HD en de verzendingsperikelen enz enz.
        MAAR WIJ HEBBEN NOOIT BELOOFD DAT DE CD EEN WEEK LATER KLAAR ZOUDEN ZIJN!!Want dan hadden we jullie geen twee weken de tijd kunnen geven om ze in te sturen,maar slechts twee uur!!!!

        Groetjes
        Koen

        Comment


        • #64
          Kobal ik kijk jullie niet boor aan hoor, het werk wat jullie hebben verzet is gewoon super geweest, en daar heb ik nog steeds enorm veel respect voor.

          Ik wist niet wat er was afgesproken, hoorde het maar van 1 kant vandaar.

          Maar als je extra hulp kan gebruiken...
          laat maar weten, vindt natuurlijk dat je zon groot karwei niet alleen kan afmaken.
          mvg
          gabriella
          Canon 300D en 350D
          canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
          canon 20-35 usm

          Comment


          • #65
            Originally posted by kodoal
            hoi,allemaal

            zoals stef al vermelde zat ik normaal voor 4 dagen in corsica (werk)
            Door de overstromingen was ik genoodzaakt een week langer daar te blijven.
            Ik ben aan de CD's bezig!Maar laat mij even de situatie schetsen.
            Ik krijg al die CD'S binnen.
            Er zijn er waar de naam van de fotograaf netjes op vermeld staat.
            Er zijn er waar geen naam opstaat Ra Ra wie is de fotograaf.Soms staat er een afzender op de enveloppe,oef geluk.
            Soms staat er zelfs geen afzender op!Na zoeken en zwoegen fotograaf gevonden.
            De CD's binnen laden.Soms netjes geclasseerd per model.No problem,ware het de juiste naam van het model!!!soms wel soms niet!
            Sommige CD's gewoon ALLE foto's erop gesmeten en zoals ze dat bijons zeggen TIRE VOTRE PLAN!
            Dan er toch ingeslaagd om alles in ordentelijke banen te zetten.OH NEE HD CRASH!!!!
            Opnieuw,maar nu ken ik de fotograven toch al!en de foutieve modellen!!

            zo dat moest effe van mijn hart.En dat we jullie niet op de hoogte houden,dat verwondert mij toch.Natuurlijk zij die alleen dit stukje van het forum lezen weten niets van de vastgelopen HD en de verzendingsperikelen enz enz.
            MAAR WIJ HEBBEN NOOIT BELOOFD DAT DE CD EEN WEEK LATER KLAAR ZOUDEN ZIJN!!Want dan hadden we jullie geen twee weken de tijd kunnen geven om ze in te sturen,maar slechts twee uur!!!!

            Groetjes
            Koen
            Koen,

            als je mijn adres voor de fotos van Nikka nog nodig hebt, geef maar effe een seintje dan...geen probleem!!

            groetjes

            Gert
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

            Comment


            • #66
              den doemp komt al uit mijnen cd burner,maar het gaat in orde komen.
              Hoop tegen het weekend klaar te zijn.
              nog effe geduld pleaaaaaase

              Comment


              • #67
                Originally posted by kodoal
                den doemp komt al uit mijnen cd burner,maar het gaat in orde komen.
                Hoop tegen het weekend klaar te zijn.
                nog effe geduld pleaaaaaase
                doemp? waar??
                hou vol Kodoal.....we komen eraan met heel het eerste vertrek !

                stef

                Comment


                • #68
                  gij zijt toch ook ni een beetje beroepsmisvormd hé
                  kben blij dak kik da ni alleen hem!

                  Comment


                  • #69
                    Hallo jongens

                    Ik wil niet te zeer opdringen, maar ik heb ergens op het forum gelezen dat diegene die de cd-rom's niet of te laat indient, hier openlijk op het forum vermeld zouden worden.!!!!
                    Ik zie die meldingen niet komen, dus de cd's zullen dus wel binnen gekomen zijn.
                    Toch heb ik en/of de modellen (die ik help of mijn tussenpersoon) nog altijd niks, terwijl hier een paar weken geleden al gezegd is dat het een kwestie van dagen zou zijn wanneer de (modellen)cd klaar zou zijn.
                    Is er iets wat ik niet weet of heb ik ergens iets gemist, waardoor het duidelijk zou zijn waarom er nog niks bij de modellen is?
                    Ik krijg hier ook steeds weer die vraag, waar die cd blijft.
                    De meiden beginnen mij verantwoordelijk te houden voor het niet aanleveren van die cd en dat ik niet genoeg bij jullie erop zou aandringen.

                    Als het de verantwoordelijke voor het samenstellen van die cd niet lukt of er geen tijd voor kan vinden, is er dan niemand die die taak kan overnemen of hulp bieden?

                    Hopelijk zit ik te schrijven hier, terwijl de cd's onderweg zijn en heeft de post de schuld van het te laat bezorgen.

                    M.vr.gr.

                    Antonius
                    Luister, luister ijdeltuiten. Schoonheid zit van binnen maar ook van buiten.

                    Comment


                    • #70
                      Hoi Antonius,

                      er wordt aan gewerkt kan ik je vertellen. Op moment van schrijven kan ik vertellen dat mijn systeem momenteel niet 100% werkt, waardoor ik even niet verder kan. Alle conversies van bv TIF naar jpg zijn reeds gedaan en ook de renaming en grotendeels onderbrengen van de foto's is bijna klaar. Dit heeft al vele uren gekost, en zal zeker ook nog even tijd kosten. De cd's zullen komen, maar kan je momenteel niet met zekerheid een datum noemen!!
                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                      Comment


                      • #71
                        Ik denk dat Triker en Kodoal een ongelooflijke taak op zich hebben genomen met de belofte om alles te ordenen.
                        Ik zou gewoon niet weten hoe je aan zoiets moet beginnen.
                        Nog eens een bedanking voor de organisatie

                        Comment


                        • #72
                          Graag had ik wat info rond deze dagen. Is iedereen daar welkom?, zijn er nog van deze modellendagen gepland ?
                          il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
                          Sport & Event Photography

                          Comment


                          • #73
                            Tot 10 pagina's hier terug is er vollop info over de voorbije modellendag.

                            Mogelijk dit jaar? een 2° modellendag??

                            Zoals altijd is iedereen welkom

                            Comment


                            • #74
                              Dan probeer ik er ook opnieuw bij te zijn
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by teddy-bear
                                Tot 10 pagina's hier terug is er vollop info over de voorbije modellendag.

                                Mogelijk dit jaar? een 2° modellendag??

                                Zoals altijd is iedereen welkom


                                Teddy en 1/2 trouwboek dan weer van de partij ?

                                Comment

                                Working...
                                X