Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: SD Antwerpen 1 - Stad aan de Stroom - 23/05/2010
Ik weet niet of er bij de deelnemers mensen zijn die zin hebben om nadien nog eventjes langs de 'Sinksenfoor' te passeren?
We zullen er vast wel te laat zijn voor het blauwe uurtje maar ook in 'den donkere' zijn de lichtjes van de kermistoestanden nog wel leuk natuurlijk.
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
Oh... moeten we "bokes" meebrengen, of is het eten ergens voorzien?
We voorzien een halte in een gezellige brasserie omstreeks 18u30 waar we een hapje (snack) eten alvorens het MAS te bezoeken.
Julie hebben de keuze uit volgende gerechten:
Gelieve even te laten weten welke maaltijd jullie verkiezen, dan kan ik de kok laten weten wat hij in huis moet halen
Ik zal het menu eveneens posten in de openingspost.
Comment