Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mini sd begijnhof diest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: mini sd begijnhof diest

    En, hoe was het ?

    Comment


    • #32
      Re: mini sd begijnhof diest

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      En, hoe was het ?
      ooooh heel leuk
      er is niemand komen opdagen
      dus heb ik maar alleen een shoot gehouden in de kerk
      ben er geweest van 14h30 tot 17h00
      en een goed karmelietje gedronken in het gasthof 1618
      allee twee om eerlijk te zijn

      groetjes rudy
      Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
      portfolio = http://rdewebs.com

      Comment


      • #33
        Re: mini sd begijnhof diest

        ...dan is er eens iemand die een mooi initiatief neemt, en dan komt er niemand opdagen...
        Niet fair volgens mij...
        Als organisator van een mini-SD, zou ik dit zeker niet appreciëren...
        Er bestaat nog zoiets als 'afspraken' én 'elementaire beleefdheid'...

        mvg,


        Roland

        Comment


        • #34
          Re: mini sd begijnhof diest

          ooooh heel leuk
          er is niemand komen opdagen
          dat vind ik spijtig om te horen.
          het is om de moed bij te verliezen als organisator.

          Ik dacht het zal wel meegevallen zijn, want schoonSpikke heeft een mooie foto uit het begijnhof van Diest geplaatst.
          Maar ik zie nu pas dat het een oude posting is.

          Comment


          • #35
            Re: mini sd begijnhof diest

            Inderdaad, dit zou niet mogen gebeuren.

            Er niets erger wanneer je veel tijd steekt in het organiseren van een SD, ook al is het een mini SD, en BD'ers laten weten dat ze afkomen, de dag zelf er zelfs geen eentje komt opdagen.

            Rudy ik vind het dan ook heel erg voor u. Laat ons hopen dat zoiets niet meer voorkomt.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #36
              Re: mini sd begijnhof diest

              Oorspronkelijk geplaatst door rude50d Bekijk bericht
              ooooh heel leuk
              er is niemand komen opdagen
              dus heb ik maar alleen een shoot gehouden in de kerk
              ben er geweest van 14h30 tot 17h00
              en een goed karmelietje gedronken in het gasthof 1618
              allee twee om eerlijk te zijn

              groetjes rudy


              Dat vind ik heel spijtig voor u. Omdat ik schrik had om verloren te rijden en het nogal ver was had ik mij niet aangemeld. Maar binnenkort koop ik mij ne GPS en zal ik verder durven rijden.

              Inderdaad jammer dat men niet de beleefdheid had om telefonisch te verwittigen dat men niet kon komen.
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

              Comment


              • #37
                Re: mini sd begijnhof diest

                Beste SD organisator Rudy,

                Ik heb mij wel niet gemeld om te komen naar de SD op 19/6, er was op deze dag een Fly In met sportvliegtuigjes te Brasschaat (mijn woonplaats) dus ben ik daar eens een kijkje gaan nemen.
                Ik heb echter (zo links en rechts) wel wat mooie foto's gezien van het begijnhof in Diest, en mij lijkt het wel de moeite waard.

                Even voort op het bericht van Happy Genes, ikzelf ben ook zo iemand die hopeloos is qua weg-oriëntatie, zelfs met gps is rijden al een 'stressy' bezigheid (die stemmekes zijn toch oh zo stil en het is alsof ze steeds enkele fracties van seconden 'te laat' zijn om te zeggen 'neem de volgende afslag naar links') - je moet het verkeer in't oog houden - je bevindt zich in een onbekende omgeving - en je moet je concentreren op die gps. Nu zeggen ze wel dat vrouwen goed zijn in multitasking en misschien ben ik wel de uitzondering hierop, maar ik kan maar één hoogsten twee dingen tegelijk.
                En nu zal ik wel meerdere andere vrouwen tegenkrijgen....maar vrouwen en kaartlezen....je weet wel ofwel ben je van Venus ofwel van Mars (nav de beruchte boeken).
                Maar om 'to the point' te komen, zeker nog eens voorstellen om dit initiatief te organiseren.
                Misschien iets meer info vermelden : gsm voor de late afhakers zodat deze mensen in laatste instantie jou kunnen verwittigen (ook handig voor de verlorenrijders) - zeker een adres van samenkomst, mensen zoals ik (en misschien Happy Genes) die van de andere kant 'van de wereld' moeten afkomen vinden dat héél handig (wij weten niet waar gasthof 1618 zich bevindt op aarde) - eventueel goede en handige parkeergelegenheden (nu spreek ik in mijn geval : rijden met gps zal nog wel lukken, parkeren daarentegen is echt niet mijn 'ding' en ik rij dan nog met een klein autoke) --> nu ben ik echt wel belachelijk aan't overkomen, 'k weet het. Voor ik ergens naar toe vertrek heb ik zowat alle routeplanner geraadpleegd met bijhorende stadsplannen.

                Dit zijn zeker dingen die je qua organiseren in de hand hebt...het weer echter, dat moet je altijd afwachten.

                Alvast succes als je nog eens een SD zou organiseren, en de 'onbeleefden' laat ons stellen dat die altijd ongelijk hebben !

                Groetjes, Pascale - PaVaHa

                Comment


                • #38
                  Re: mini sd begijnhof diest

                  hey bdrs

                  het is niet erg hoor ik had ook maar een telefoonnr
                  en een adres moeten posten
                  maar ik til er niet zwaar aan hoor

                  ((alleen spijtig he
                  en ook pech he gaat mijn lens toch niet stuk daar
                  lap een technische fout in de lens zeiden ze me bij canon))

                  er zijn al problemen genoeg op de wereld alleen spijtig
                  dat ik het niet wist dat er niemand zou komen want
                  anders had ik kunnen meegaan naar een vliegmeeting
                  in nederland
                  maar swat het is niet erg ik zoek wel eens een andere
                  shoot en probeer eens opnieuw

                  groetjes
                  rudy
                  Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                  portfolio = http://rdewebs.com

                  Comment


                  • #39
                    Re: mini sd begijnhof diest

                    De luchtmachtdagen in Gilze-Rijen zijn maar eens in de 4 jaar en 't is hier vlakbij; ik hoorde het pas een paar dagen van te voren, anders was ik vast gekomen.
                    Sony en Olympus
                    Fotoseries

                    Comment


                    • #40
                      Re: mini sd begijnhof diest

                      Oorspronkelijk geplaatst door PaVaHa Bekijk bericht

                      Even voort op het bericht van Happy Genes, ikzelf ben ook zo iemand die hopeloos is qua weg-oriëntatie, zelfs met gps is rijden al een 'stressy' bezigheid (die stemmekes zijn toch oh zo stil en het is alsof ze steeds enkele fracties van seconden 'te laat' zijn om te zeggen 'neem de volgende afslag naar links') - je moet het verkeer in't oog houden - je bevindt zich in een onbekende omgeving - en je moet je concentreren op die gps. Nu zeggen ze wel dat vrouwen goed zijn in multitasking en misschien ben ik wel de uitzondering hierop, maar ik kan maar één hoogsten twee dingen tegelijk.
                      En nu zal ik wel meerdere andere vrouwen tegenkrijgen....maar vrouwen en kaartlezen....je weet wel ofwel ben je van Venus ofwel van Mars (nav de beruchte boeken).
                      Helaba Pascale, ik kan wel kaartlezen hoor zoals nen echte scouts! Maar de combinatie autorijden-kaartlezen vind ik ook maar stressy. Maar ik heb mijne GPS nu en dat ging gisteren toch goed toen ik de dochter moest wegbrengen naar onbekend terrein voor mij.

                      Anders carpoolen we eens hé naar dat Gasthof 1618. Met kaart , GPS en wij twee geraken we er wel.
                      Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                      Comment


                      • #41
                        Re: mini sd begijnhof diest

                        Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                        Helaba Pascale, ik kan wel kaartlezen hoor zoals nen echte scouts! Maar de combinatie autorijden-kaartlezen vind ik ook maar stressy. Maar ik heb mijne GPS nu en dat ging gisteren toch goed toen ik de dochter moest wegbrengen naar onbekend terrein voor mij.

                        Anders carpoolen we eens hé naar dat Gasthof 1618. Met kaart , GPS en wij twee geraken we er wel.
                        Hey Happy Genes,
                        Goed idee, en met twee op stap is altijd gezelliger dan alleen, moeten alleen misschien een beetje opletten dat we buiten veel babbelen ook niet vergeten veel foto's te nemen.
                        (Ben al enkele weken 't een en't andere aaneen aan't knopen, ben jij van de regio Mechelen SKW en de leuke babbel tijdens de middeleeuwen samen met JKE ?)
                        GTZ PaVaHa-Pascale

                        Comment


                        • #42
                          Re: mini sd begijnhof diest

                          Dat heb jij goed aaneen geknoopt! Het gaf mijn dag extra een glans toen ik binnen het half uur 2 toffe BD-ders had ontmoet. Ik vond het ook leerrijk. Nu staat bv. mijn schermpje zo dat de hooglichten pinken (zoals bij jou).
                          Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                          Comment


                          • #43
                            Re: mini sd begijnhof diest

                            Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                            Dat heb jij goed aaneen geknoopt! Het gaf mijn dag extra een glans toen ik binnen het half uur 2 toffe BD-ders had ontmoet. Ik vond het ook leerrijk. Nu staat bv. mijn schermpje zo dat de hooglichten pinken (zoals bij jou).
                            Super en tot volgende berichtje !

                            Comment

                            Working...
                            X