Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

[/QUOTE]

Kan je daarvoor ook een BD badge krijgen?

met vriendelijke groeten pieter[/QUOTE]

Niet dat ik weet, het is geen SD maar ben het op de wasta site tegengekomen en leek mij wel interessant.

mvg
    bjorn

Comment

Ik ben er niet, dus ik kan niets organiseren voor jullie.
      De 2 oudste dochters hebben examens en dat is het thuis red alert :-)

Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk bericht
      ps. Iets gelijkaardigs is er blijkbaar binnen een paar weken:

Historia Mundi

multiperiode kampement te Zonhoven

19 & 20 juni 2010

Kan je daarvoor ook een BD badge krijgen?

met vriendelijke groeten pieter[/QUOTE]
      Audaces Fortuna Iuvat
      In Amicitia Unum

Comment

Timothy bedankt voor het was een leerrijke dag

groeten
        Steven
        "You never fail because you made a mistake
        You only win because you try"
        - Marcus Hilton (bekend danser)
        FLICKR

Comment

Timoty ik wil je ontzettend bedanken voor de uitnodiging om te komen fotograferen.
          Ik vond het een geweldige ervaring om te mogen fotograferen tijdens jullie hobby.
          Heerlijk was het om zoveel mensen met zoveel plezier bezig te zien.
          Eigenlijk ben ik op jullie hobby best wel jaloers.
          Nogmaals bedankt, ik heb genoten!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door redone51 Bekijk bericht
            Timoty ik wil je ontzettend bedanken voor de uitnodiging om te komen fotograferen.
            Ik vond het een geweldige ervaring om te mogen fotograferen tijdens jullie hobby.
            Heerlijk was het om zoveel mensen met zoveel plezier bezig te zien.
            Eigenlijk ben ik op jullie hobby best wel jaloers.
            Nogmaals bedankt, ik heb genoten!!!
            Bedankt voor het mooie compliment!
            Audaces Fortuna Iuvat
            In Amicitia Unum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
              Vind het jammer dat het niet voor iedereen een fijne dag is geweest.
              Oei, zo zijn mijn opmerkingen niet bedoeld hoor. Ik heb zaterdag een aangename tijd gehad. Fotografisch was het misschien wat minder dan verwacht, en voor een stuk zal dat ook wel aan mij liggen, of aan mijn te hoge verwachtingen , maar het was zeer tof en leerrijk. Misschien focus ik wel wat teveel op het negatieve in mijn post.

Vond ook dat het 2 jaar geleden beter was georganiseerd, dan praat ik nu vooral over de veiligheidszone betreffende jullie. Vond het al heel bizar dat ik 2 rijen nadars zag staan waar vroeger een koord was tussen de zone en het terrein.
              Ook vorig jaar (toen jij er dus niet bij was) had je 1 rij nadars voor het publiek en daarvoor een rood/wit plastiek lint voor ons (en serieuze controle op polsbandjes).

Dat er reenacters niet reageren op fotografen kan ik ergens begrijpen, op elk kamp dat wij komen en zeker op sterckshof omdat het daar heeeeel groot is voelen wij ons wel eens als de dieren in de zoo.
              Ja, ik kan er ook wel begrip voor opbrengen, temeer omdat ik zelf ook niet graag gefotografeerd wordt. 't Is lastig voor de fotograaf, maar ik kan helemaal begrijpen dat het voor de reenacters ook lastig is en soms even te veel wordt, want er liepen serieus wat mensen te fotograferen (en van die foto's zien zij er geen enkele). Maar ik leer er uit en bekijk hoe ik het zelf beter kan aanbrengen.

En die thread betrapt zou ook moeten gebeuren voor alle reenacters.
              Dat zijn dan dus foto's die ik niet heb genomen, want ik denk dan, als ik die persoon was zou ik ook niet zo gefotografeerd willen worden. Stom? Bij het nemen van zo'n foto's zou ik me pas een lastige paparazzi voelen

Comment

Ik lees eigenlijk nu pas de reacties van anderen en ik ben stomverbaasd.
                Wat mij opviel was juist de vriendelijkheid en welwillendheid van de mensen.
                Juist het fotograferen als de mensen zich er niet van bewust zijn is mijn ding, maar als ze zagen dat er een foto werd genomen, vroegen ze o.a. wil je dat ik ergens anders ga staan, zal ik mijn bril afzetten of ze gingen meer in het zicht voor je staan.
                Natuurlijk werden er ook mensen verlegen, daar begrijp ik alles van, ik sta ook liever achter de camera dan voor de camera en ja, pubers giebelden en doken weg, maar dat hoort toch helemaal bij hun leeftijd. Wat me opviel was dat de kinderen zo ontzettend zichzelf bleven, misschien juist omdat ze vaker op de foto gaan.
                En van de gevechten heb ik ook genoten, echt een jongensdroomding volgens mij.
                Echt ik vond het super!

Comment

Hallo iedereen,

http://www.flickr.com/photos/5004527...165760579/show

Nog een linkje van Luc met zijn foto's, hopelijk kijkt iedereen met evenveel plezier als ik naar de foto's

Steven & Peter alvast bedankt voor de foto's!
                  Audaces Fortuna Iuvat
                  In Amicitia Unum

Comment

wel even geduld hebben tijdens het laden, picasa is niet van de rapste

Dit zijn mijn foto's - slideshow - van de middeleeuwen.
                    Ik heb alvast genoten van de prachtige foto's van voorgaande bericht (Flickr-album van Luc). Knap, met véél ' !!!!!! '.
                    (als je als beginnerke deze foto's ziet.....nog veel te oefenen,dus....om nog maar niet mijn basicmateriaal te gaan vergelijken met het materiaal van deze fotograaf, Luc, veronderstel ik zo als ik naar de detailkes kijk in zijn foto's)
                    Al bij al, ben ik toch nog niet echt ontgoocheld over de kwaliteit van mijn foto's.

Misschien even een dom vraagske : het aantal GB van mijn aantal foto's overschrijdt ruim de 700 MB van een CD. Heeft een iemand een tip en vooral een goede uitleg om dit bestand 'in te pakken' (zoals zo dit al eens noemen) of zet ik ze gewoon allemaal op een DVD ? ? ? Van al dat 'ZIPPEN' heb ik niet echt veel verstand.

groetjes van Pascale - PaVaHa

Comment

Hoi Pascale, ik heb het ook gezipt maar veel zoden brengt dat niet aan de dijk. Mijn bestand blijft even groot. Een vriend zei dat dat normaal is want JPEG is al een compressie-bestand. Dus nu moet ik ook 2 CD-tjes gebruiken.
                      Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                        Hoi Pascale, ik heb het ook gezipt maar veel zoden brengt dat niet aan de dijk. Mijn bestand blijft even groot. Een vriend zei dat dat normaal is want JPEG is al een compressie-bestand. Dus nu moet ik ook 2 CD-tjes gebruiken.
                        Ok, bedankt voor info. Pascale.

Comment

Timothy

DVD gaat morgen op de post.

Comment

Hier zijn dan eindelijk een deel van mijn foto's.
                            De dvd komt deze week.

Comment

Van de aanwezige deelnemers waavan we iets hebben toegestuurd gekregen hebben we nu een galerij gemaakt met de leukste foto's per deelnemer :

http://fotobd.middeleeuwselevendegeschiedenis.be/#home

Het meest verontrustende is dat meer als 50% (14 van de 25) van de aanwezige deelnemers van Belgium Digital de foto's niet heeft ingeleverd! !
                              Dat doet vooral pijn voor mij omdat de organisatie mij in vertrouwen neemt om alles in goede banen te leiden en ook resultaat te leveren.
                              Ik denk dat het logisch is dat ik niet elke foto van een fotoalbum op eender welke site ga kopiëren om alle foto's binnen te krijgen.
                              Er is duidelijk gecommuniceerd dat we de foto's verwachten per post of per upload ( in 1 bestand )
                              De mensen waarvan ik de foto's nog niet gehad hebben zijn :
                              (het kan zijn dat ze niet aangekomen zijn, maar dat kan ik niet weten!)
                              1. Eric Borghs
                              2. Dave Borgs
                              3. Luc Sessele
                              4. Rob Spanjaart
                              5. Eline Spanjaart
                              6. Karin Van Haecht
                              7. Jean Leeman
                              8. Michel Vanthourenhout
                              9. Dirk Vernemmen
                              10. Jurgen Kellens
                              11. Sylvie Huybrecht
                              12. Eddy Croes
                              13. Luc Onzia
                              14. Christopher Standaert
                              Audaces Fortuna Iuvat
                              In Amicitia Unum

Comment

Leuk dat de foto's erop staan.
                                Wat ik me afvraag is, wat doe je met de overgebleven foto's?
                                Komen die op een site te staan voor de mensen die hebben deelgenomen aan dit weekend zodat ze ze eraf kunnen halen?

Comment

Working...
                                X