Waarde klikgenoten :
UPDATE
ZATERDAG VOLZET, ZONDAG NOG 3 PLAATSEN BESCHIKBAAR
Aanmelden kan nog tot 3 juni 22:00
Het is weer bijna tijd voor het grootste middeleeuwse kampement in België te kunnen bewonderen! De teller staat ondertussen op 11 edities.
Op 5 & 6 juni komen middeleeuwers uit tal van landen in Europa weer afgezakt naar het Rivierenhof in Deurne : +300 middeleeuwse tenten, handelaars, ambachten, ridders, jonkvrouwen, veldslagen, veel gebogen ijzer (na de veldslag) & kiddybattles, middeleeuwse taverne, kanonnen, ...
Hier doen een heel aantal verenigingen aan mee uit de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Tjechië, Engeland, Polen, ....
Dit festijn word georganiseerd door de vzw De Legende (www.delegendevzw.be) & organisator van dienst : Henk Van Genderen.
Ik kan voor jullie een mogelijkheid aanbieden om foto's te komen trekken!
Dit houd in :
- toegang kampement vanaf 10:00 (gratis). Dit is een gratis event voor iedereen
- mogelijkheid om tijdens de veldslag in de veiligheidszone te zitten (dwz dat je voor de menigte zit en een goede kijk hebt op alles wat beweegt en toch nog relatief veilig bent
- 2 gratis consumpties
- een band rond de arm zodat iedereen weet dat jullie "specialekes" zijn en jullie in de veiligheidszone mogen komen. (geen band = geen toelating tot de veiligheidszone)
Wat krijgt de organisatie van jullie?
Een dvd/cd met al de foto's op, hier blijven natuurlijk auteursrechten gelden!
Dit bezorgt via de post op mijn adres uiterlijk 2 maanden na datum
Het adres waar het dvd/cd'tje in de post moet belanden:
De Quaeye Werelt anno 1477
t.a.v. Timothy Lacroix
Meyerveldstraat 36
3202 Rillaar
Hoe?Wat?Waar?
- Het kampement bevind zich in het Rivierenhof te Deurne (Antwerpen)
- Er mogen 20 fotografen per dag komen.
- Het middeleeuws kamp is beide dagen geopend vanaf 10 uur en dat tot 18 uur
- Je vind op de site van de legende (link hierboven) meer info over hoe je er geraakt
- Vergeet je BD-badge zeker niet mee te nemen (niet verplicht)
Inschrijven
Aanmelden gebeurt via de site van Wasta. Klik in het menu op BD Deurne en je krijgt op die pagina een in te vullen formulier :
www.middeleeuwselevendegeschiedenis.be/wasta.html
Op die pagina is ook nog extra uitleg te vinden over de slag en je mag natuurlijk altijd iets in het gastenboek van Wasta schrijven
De dag zelf :
Aanmelden gebeurd in het kampement van Wasta. En dit uiterlijk voor 12 uur.
Ik doe dit ook vrijwillig en wil graag een beetje middeleeuws gevoel aan het weekend overhouden.
Diegenen die ingeschreven zijn krijgen meer info hoe dat kampement te bereiken is.
Dit jaar zorg ik terug voor de aanmeldingen. Voor diegenen die het nog weten : vorig jaar was ik er niet wegens de geboorte van mijn dochter.
Groetjes,
Timothy
UPDATE
ZATERDAG VOLZET, ZONDAG NOG 3 PLAATSEN BESCHIKBAAR
Aanmelden kan nog tot 3 juni 22:00
Het is weer bijna tijd voor het grootste middeleeuwse kampement in België te kunnen bewonderen! De teller staat ondertussen op 11 edities.
Op 5 & 6 juni komen middeleeuwers uit tal van landen in Europa weer afgezakt naar het Rivierenhof in Deurne : +300 middeleeuwse tenten, handelaars, ambachten, ridders, jonkvrouwen, veldslagen, veel gebogen ijzer (na de veldslag) & kiddybattles, middeleeuwse taverne, kanonnen, ...
Hier doen een heel aantal verenigingen aan mee uit de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Tjechië, Engeland, Polen, ....
Dit festijn word georganiseerd door de vzw De Legende (www.delegendevzw.be) & organisator van dienst : Henk Van Genderen.
Ik kan voor jullie een mogelijkheid aanbieden om foto's te komen trekken!
Dit houd in :
- toegang kampement vanaf 10:00 (gratis). Dit is een gratis event voor iedereen
- mogelijkheid om tijdens de veldslag in de veiligheidszone te zitten (dwz dat je voor de menigte zit en een goede kijk hebt op alles wat beweegt en toch nog relatief veilig bent
- 2 gratis consumpties
- een band rond de arm zodat iedereen weet dat jullie "specialekes" zijn en jullie in de veiligheidszone mogen komen. (geen band = geen toelating tot de veiligheidszone)
Wat krijgt de organisatie van jullie?
Een dvd/cd met al de foto's op, hier blijven natuurlijk auteursrechten gelden!
Dit bezorgt via de post op mijn adres uiterlijk 2 maanden na datum
Het adres waar het dvd/cd'tje in de post moet belanden:
De Quaeye Werelt anno 1477
t.a.v. Timothy Lacroix
Meyerveldstraat 36
3202 Rillaar
Hoe?Wat?Waar?
- Het kampement bevind zich in het Rivierenhof te Deurne (Antwerpen)
- Er mogen 20 fotografen per dag komen.
- Het middeleeuws kamp is beide dagen geopend vanaf 10 uur en dat tot 18 uur
- Je vind op de site van de legende (link hierboven) meer info over hoe je er geraakt
- Vergeet je BD-badge zeker niet mee te nemen (niet verplicht)
Inschrijven
Aanmelden gebeurt via de site van Wasta. Klik in het menu op BD Deurne en je krijgt op die pagina een in te vullen formulier :
www.middeleeuwselevendegeschiedenis.be/wasta.html
Op die pagina is ook nog extra uitleg te vinden over de slag en je mag natuurlijk altijd iets in het gastenboek van Wasta schrijven
De dag zelf :
Aanmelden gebeurd in het kampement van Wasta. En dit uiterlijk voor 12 uur.
Ik doe dit ook vrijwillig en wil graag een beetje middeleeuws gevoel aan het weekend overhouden.
Diegenen die ingeschreven zijn krijgen meer info hoe dat kampement te bereiken is.
Dit jaar zorg ik terug voor de aanmeldingen. Voor diegenen die het nog weten : vorig jaar was ik er niet wegens de geboorte van mijn dochter.
Groetjes,
Timothy
Comment