Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Duffel - Kasteelruine 'Ter Elst' op 29 mei 2010
Re: SD Duffel - Kasteelruine 'Ter Elst' op 29 mei 2010
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Knap initiatief Patrick!
Ik had er graag bijgeweest, helaas zit ik dan op cursus
(8 zaterdagen, waaronder ook 29 mei en zelfs 5 juni voor de 'SD Begijnhof Diest')
Jammer maar het is zo.
Succes met de shoot ginder !
mvg,
Roland
Dat is jammer
Mocht je de 23ste kunnen, dan kan je met ons mee.
Dag Patrick,
deze mail om me te excuseren. ik heb waarschijnlijk verkeerd gekeken op het internet, maar het uur dat ik in gedachten had voor de trein en het reële uur kwamen niet overeen en ik zag de trein net voor mijn neus voorbij rijden.
En omdat de volgende trein veel te laat is, kan ik er vandaag jammer genoeg niet bij zijn.
Heb gezocht naar een telefoonnummer om je te verwittigen, maar vond er geen. Hopelijk hebben jullie niet op mij gewacht...
deze mail om me te excuseren. ik heb waarschijnlijk verkeerd gekeken op het internet, maar het uur dat ik in gedachten had voor de trein en het reële uur kwamen niet overeen en ik zag de trein net voor mijn neus voorbij rijden.
En omdat de volgende trein veel te laat is, kan ik er vandaag jammer genoeg niet bij zijn.
Heb gezocht naar een telefoonnummer om je te verwittigen, maar vond er geen. Hopelijk hebben jullie niet op mij gewacht...
Kim
KIm, spijtig. Misschien een volgende keer, we hebben gewacht tot 13u15 en zijn dan vertrokken. Dit is een normaliteit efkes wachten, geen probleem.
Ik wil iedereen bedanken voor alweer deze prachtige namiddag. Spijtig van de tenten op de eigendom van de Kasteelruïne, maar ik ben zeker dat er genoeg aan mogelijkheden waren om prachtige foto's te nemen. Ik zit al te wachten op de eerste foto's.
Ik wil iedereen bedanken voor alweer deze prachtige namiddag. Spijtig van de tenten op de eigendom van de Kasteelruïne, maar ik ben zeker dat er genoeg aan mogelijkheden waren om prachtige foto's te nemen. Ik zit al te wachten op de eerste foto's.
En ik zou zeggen, tot de volgende SD.
Nogmaais mercikes, het was nen toffe middag met nen toffe babbel!
Comment