Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Olmense Zoo'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD 'Olmense Zoo'

    Zo spijtig De 20ste februari zitten Neelski en ik in Gent, bij 'De vieze gasten' om 'Funky Friday on Saturday' op de plaat vast te leggen.

    Spijtig dat we niet meekunnen!

    Comment


    • Re: SD 'Olmense Zoo'

      Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
      Zo spijtig De 20ste februari zitten Neelski en ik in Gent, bij 'De vieze gasten' om 'Funky Friday on Saturday' op de plaat vast te leggen.

      Spijtig dat we niet meekunnen!
      Hey Threesa,

      Jammer dit te horen.. Ik weet dat jullie vorige keer er ook al zo hard naar uitkeken om naar de SD te komen, maar er zullen nog wel genoeg mogelijkheden zijn.
      Bovendien zit je ook goed bij de vieze gasten daar in Gent
      Follow me on neonpxl.com

      Comment


      • Re: SD 'Olmense Zoo'

        Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
        Hey Threesa,

        Jammer dit te horen.. Ik weet dat jullie vorige keer er ook al zo hard naar uitkeken om naar de SD te komen, maar er zullen nog wel genoeg mogelijkheden zijn.
        Bovendien zit je ook goed bij de vieze gasten daar in Gent
        We keken er inderdaad naar uit, maar de vieze gasten zijn inderdaad ook niet min
        Het zal nog wel eens lukken :d De hobby is nog lang niet afgelopen

        Comment


        • Re: SD 'Olmense Zoo'

          Als op 20 februari de weersomstandigheden wat minder "woest" zijn,mag je mij en vrouwtje zeker verwachten.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: SD 'Olmense Zoo'

            ach leuk die beestjes van de Olmense Zoo.
            Is dit voor de hele dag?
            want ik wil best in de namiddag even langs komen ik zal dan toch wel te vinden zijn aan de andere kant van de grote baan (Hondapark)
            Racing Pics
            Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

            Comment


            • Re: SD 'Olmense Zoo'

              Ook laten weten aan Lander dat ik er op 20/02 zal bij zijn.

              PS. Diegene die de vorige keer waren ingeschreven voor 19/12, moeten zich terug inschrijven door een PM te sturen naar Matsuda XIII.

              Patric
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

              Comment


              • Re: SD 'Olmense Zoo'

                ik heb ook reeds laten weten aan Lander dat ik erbij zal zijn,
                en nu laat ik hier nog weten dat ik met de auto kom en nog 3 vrije plaatsen heb.
                Voor diegene die willen meerijden, ik vertrek vanuit Zoersel (een gehucht langs de E34 )
                Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                http://gallery.atsharp.com

                Comment


                • Re: SD 'Olmense Zoo'

                  Als alles goed gaat, en er komt niks anders tussen zullen we er ook bij zijn op 20 feb

                  Ik kom van St-Truiden en heb normaal nog een tweetal plaatsen vrij in de wagen.
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                  Comment


                  • Re: SD 'Olmense Zoo'

                    Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                    Als alles goed gaat, en er komt niks anders tussen zullen we er ook bij zijn op 20 feb

                    Ik kom van St-Truiden en heb normaal nog een tweetal plaatsen vrij in de wagen.
                    Wel tijdig laten weten of je die dag zeker kan komen.. We wachten vanaf
                    11u aan de ingang tot de groep volledig is (maximaal tot 20na). Als iedereen
                    die zich heeft ingeschreven er is dan gaan we het park verder in.
                    Follow me on neonpxl.com

                    Comment


                    • Re: SD 'Olmense Zoo'

                      Mijn dochter Natasja en ikzelf kijken ernaar uit om op 20 februari deel te nemen!

                      Desgewenst hebben we nog 2 plaatsjes vrij in de wagen, vanuit regio Boom/Rumst.
                      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                      Comment


                      • Re: SD 'Olmense Zoo'

                        Ik zet het ook in mijn agenda!

                        Comment


                        • Re: SD 'Olmense Zoo'

                          Normaal gezien ben ik er ook bij die dag.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • Re: SD 'Olmense Zoo'

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Normaal gezien ben ik er ook bij die dag.
                            Tweede keer, goede keer, ik probeer in ieder geval erbij te zijn.

                            Comment


                            • Re: SD 'Olmense Zoo'

                              ik heb er zeker ook zin in, en tenzij er iets tussen komt zal ik er ook wel bijzijn...
                              (ik pm nog als ik zeker ben)
                              [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

                              Comment


                              • Re: SD 'Olmense Zoo'

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Normaal gezien ben ik er ook bij die dag.
                                Niks te normaal ,als chef van de keuken Moet gij er zijn

                                Comment

                                Working...
                                X