Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Zo spijtig De 20ste februari zitten Neelski en ik in Gent, bij 'De vieze gasten' om 'Funky Friday on Saturday' op de plaat vast te leggen.
Spijtig dat we niet meekunnen!
Hey Threesa,
Jammer dit te horen.. Ik weet dat jullie vorige keer er ook al zo hard naar uitkeken om naar de SD te komen, maar er zullen nog wel genoeg mogelijkheden zijn.
Bovendien zit je ook goed bij de vieze gasten daar in Gent
Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIIIBekijk bericht
Hey Threesa,
Jammer dit te horen.. Ik weet dat jullie vorige keer er ook al zo hard naar uitkeken om naar de SD te komen, maar er zullen nog wel genoeg mogelijkheden zijn.
Bovendien zit je ook goed bij de vieze gasten daar in Gent
We keken er inderdaad naar uit, maar de vieze gasten zijn inderdaad ook niet min
Het zal nog wel eens lukken :d De hobby is nog lang niet afgelopen
ach leuk die beestjes van de Olmense Zoo.
Is dit voor de hele dag?
want ik wil best in de namiddag even langs komen ik zal dan toch wel te vinden zijn aan de andere kant van de grote baan (Hondapark)
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!
ik heb ook reeds laten weten aan Lander dat ik erbij zal zijn,
en nu laat ik hier nog weten dat ik met de auto kom en nog 3 vrije plaatsen heb.
Voor diegene die willen meerijden, ik vertrek vanuit Zoersel (een gehucht langs de E34 )
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Als alles goed gaat, en er komt niks anders tussen zullen we er ook bij zijn op 20 feb
Ik kom van St-Truiden en heb normaal nog een tweetal plaatsen vrij in de wagen.
Wel tijdig laten weten of je die dag zeker kan komen.. We wachten vanaf
11u aan de ingang tot de groep volledig is (maximaal tot 20na). Als iedereen
die zich heeft ingeschreven er is dan gaan we het park verder in.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment