Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Olmense Zoo'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD 'Olmense Zoo'

    Ook van hieruit een bedankje voor Lander om deze SD te organiseren. Zo heb ik de Omlse zoo ook eens leren kennen. Spijtig dat er nog veel binnen zat maar dat konden we al op voorhand verwachten, het weer is nog toch redelijk meegevallen.

    Ondertussen bezig om mijn foto's over te zetten dus daarop moeten jullie nog even wachten.
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

    Comment


    • Verloren voorwerp!!!

      Wie is er op de parking van de Olmense zoo zijn zonnekap kwijtgeraakt?
      Betreft een zonnekap van NIkon HB-15.

      Deze ligt momenteel bij mij thuis en kan afgehaald worden.
      Best even PM sturen om af te spreken!

      Grtz
      Tim
      Wat je zelf doet, doe je niet noodzakelijk beter

      Comment


      • Re: SD 'Olmense Zoo'

        Hey Lander,

        Nog eens bedankt voor het organiseren van deze SD en mogen er nog vele volgen
        Wat je zelf doet, doe je niet noodzakelijk beter

        Comment


        • Re: SD 'Olmense Zoo'

          ook van mijnentwege een dikke dankjewel voor de organisatie van deze SD,
          ik heb weer een aantal nieuwe mensen leren kennen en nog wel enkele foto's kunnen schieten ook
          Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
          http://gallery.atsharp.com

          Comment


          • Re: SD 'Olmense Zoo'

            Oorspronkelijk geplaatst door wAckO Bekijk bericht
            Ook een leuke dag gehad gisteren.

            Om toch even heel eerlijk te zijn: de Olmense Zoo zelf sloeg mij dik tegen. Dat de dieren in kooien en achter afrasteringen zitten valt natuurlijk te verwachten in een Zoo, maar hier waren ze allemaal toch wel erg lelijk en storend... Zonder superzoom moeilijk om de dieren tegen een beetje een aanvaardbare achtergrond te plaatsen op die manier.

            Ook een beetje spijt dat ik wat weinig contact met andere BD'ers heb gehad en dus, op Lander na, geen nieuwe koppen op nicknames kan plaatsen. Ik besef wel dat dat grotendeels onze eigen fout is, dat heb je wel een beetje als je als duo aan zoiets deelneemt.
            Misschien leuk om bij de 'gespotte langlens-soorten' in dit topic toch nog de bijbehorende namen te plaatsen, om dit achteraf nog een beetje goed te maken?

            Hier mijn bijdrage:

            Geen idee van de juiste naam van deze variëteiten.

            Een linkje naar mijn eerste topic met Olmen-foto's.
            Links JePe, midden ben ik even de naam kwijt, en rechts ben ik.
            We stonden allemaal op 400mm, op de een of andere manier ;-)

            Comment


            • Re: SD 'Olmense Zoo'

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Links JePe, midden ben ik even de naam kwijt, en rechts ben ik.
              We stonden allemaal op 400mm, op de een of andere manier ;-)
              Links is inderdaad JePe (Rudy)
              Midden Travelphoto (Rudi)
              En rechts Rudy (Rudy)
              www.photo-rudi.be

              Comment


              • Re: SD 'Olmense Zoo'

                Lander, bedankt voor de organisatie van deze SD.

                Zeer veel beestjes zaten wel binnen en het zonnetje was wel zoek, maar het belangrijkste is dat de sfeer er was en we weer een ervaring rijker zijn.

                Ikzelf heb mijn nieuw lensje eens van dichterbij kunnen testen.

                Dank voor de prachtige ontspannende dag.

                Comment


                • Re: SD 'Olmense Zoo'

                  Ik had een leuke dag in de Olmense Zoo.
                  Jammer dat het zo somber was, maar toch weer wat kunnen oefenen.

                  Comment


                  • Re: SD 'Olmense Zoo'

                    Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                    Links is inderdaad JePe (Rudy)
                    Midden Travelphoto (Rudi)
                    En rechts Rudy (Rudy)


                    Ik concludeer dus dat 'Rudy' een redelijk veilige gok is als ik op een volgende SD iemand wil aanspreken.
                    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                    vroeger op dit forum bekend als wAckO

                    Comment


                    • Re: SD 'Olmense Zoo'

                      Ook van mijnentwege van harte bedankt voor de mooie en leerzame dag.
                      De sfeer was goed
                      iedereen stond open om uitleg te geven wat zeer tof en leerzaam is.
                      Van mij mogen er nog zo'n dagen volgen

                      groetjes
                      Trexie

                      Comment


                      • Re: SD 'Olmense Zoo'

                        Het heeft wat geduurd voordat ik de tijd had om aan mijn foto's te werken, maar ze zijn er eindelijk! Ik moet wel zeggen, 'k heb meer met anderen zitten babbelen dan dat ik veel foto's heb genomen.. maar daar dient zo'n dag nu eenmaal voor!

                        Hier zijn de 2 Rudy's weer! Daarnaast staat iemand met een lens die niet alleen dient om foto's te nemen, alsook om enkele tekorten te overcompenseren.. (en wiens naam ik niet weet). Vervolgens een reus, Sam_Jae (die als enige doorheeft dat er een foto van hen wordt gemaakt) en in de rode jas hebben we lauwers1982.

                        Follow me on neonpxl.com

                        Comment


                        • Re: SD 'Olmense Zoo'

                          Die met da potske ben ikke,naast de twee rudy's

                          Comment


                          • Re: SD 'Olmense Zoo'

                            hoe komt het dat die reus weet dat hij zelf gefotografeerd wordt?

                            een speciale gave?

                            groetjes pieter
                            Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

                            Comment


                            • Re: SD 'Olmense Zoo'

                              Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
                              Daarnaast staat iemand met een lens die niet alleen dient om foto's te nemen, alsook om enkele tekorten te overcompenseren.. (en wiens naam ik niet weet). Vervolgens een reus
                              Dag Lander,

                              *Ik* ben die reus.

                              Ik vind overigens je suggestie "om enkele tekorten te overcompenseren" wel weinig respectvol tegenover Eric Heb je zijn foto's al gezien? Zo te zien al goed dat ik mijn grote lens niet heb meegbracht

                              Comment


                              • Re: SD 'Olmense Zoo'

                                Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                                Ik vind overigens je suggestie "om enkele tekorten te overcompenseren" wel weinig respectvol tegenover Eric Heb je zijn foto's al gezien?
                                Ik denk dat Rikketik de humor wel inziet.. Het is moeilijk om zo iedereen te
                                onderscheiden zonder telkens in herhaling te vallen!

                                Zo meteen ga ik wel eens naar zijn foto's zien.. ik ben benieuwd!!
                                Follow me on neonpxl.com

                                Comment

                                Working...
                                X