Geïnspireerd door "The bounce squad" (www.thebouncesquad.com) heb ik een mini(!) stadswandeling/shoot gepland: nu zondag 11oktober (vanaf 2pm) in het stadscentrum van Antwerpen. Geen klassieke shoot maar eerder een wandeling met enkele fotografen en modellen door de stad met als bedoeling om zoveel mogelijk te spelen met licht (ambient & strobist), locaties en poses op een zo dynamisch & experimenteel (zot?) mogelijke manier. Behalve het concept en de start plaats & uur is er niks gepland; 100% a l'improviste dus. En om de uitdaging nog iets groter te maken: als het regent gaat het ook door...
3 modellen (TFCD) hebben bevestigd maar door omstandigheden zijn we voorlopig slechts met 2 fotografen. Ik zoek dan ook nog een 2 tot 4 fotografen met enige model/portret/strobist ervaring (het is geen workshop) en zin voor (samen) experimenteren.
Als je interesse hebt, geef dan aub asap een seintje op jurgen@jurgengeys.be of via PB. First come first serve...
Grtz,
Jurgen
3 modellen (TFCD) hebben bevestigd maar door omstandigheden zijn we voorlopig slechts met 2 fotografen. Ik zoek dan ook nog een 2 tot 4 fotografen met enige model/portret/strobist ervaring (het is geen workshop) en zin voor (samen) experimenteren.
Als je interesse hebt, geef dan aub asap een seintje op jurgen@jurgengeys.be of via PB. First come first serve...
Grtz,
Jurgen
Comment