Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrolijke Bende SD_DenBosch

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrolijke Bende SD_DenBosch

Dit was weer een vrolijke bende die DenBosch heeft overvallen
    Nogmaals bedankt voor deze fijne dag
    Groetjes Frank&Corry&Coby&Noname
    PS weet niet waarom deze groepsfoto niet echt scherp is

En uit onderstaande foto blijkt maar weer dat het sterke geslacht weer
    het zwakke geslacht op de neus wil rammen mijn respect en angst
    voor vrouwen is met deze foto groter geworden (mijn respect was al groot voor vrouwen)

D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Gelukkig stopte Sammeke op tijd

Comment

Ja J@n, ben je daar aan het tonen hoe groot de vis was die je ving? of ging het daar over fotografie?
      http://www.razziphoto.com/

Comment

zeker en wis over fotografie, j@n geeft even de afmetingen weer over zijn toekomstige objectief voor de 10D..........
        ehh j@n..........dat zijn niet de waardes voor een 15mm FE

mvg,
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

okeeeeej..............ehhhhhh, wie is wie? Ik herken Jacki, Girly en Sammeke, enneh, dat wasset wel zo'n beetje

Comment

Die mafioso in het midden met die zonnebril en rugzak ben ik. Geflankeerd een de linkerzijde ons aller EMjeke en aan de rechterzijde Ineke (de lieftallige echtgenote van Giel zich nu Middas noemende).

Comment

Originally posted by Z900
              zeker en wis over fotografie, j@n geeft even de afmetingen weer over zijn toekomstige objectief voor de 10D..........
              ehh j@n..........dat zijn niet de waardes voor een 15mm FE

mvg,
              Ik denk dat Dolphin dan een klein lensje gaat kopen
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

Comment

Originally posted by razzi
                Ja J@n, ben je daar aan het tonen hoe groot de vis was die je ving? of ging het daar over fotografie?

Ik wilde sammeke laten zien hoe groot die 50/500 van Z900 wel niet is, maar sammeke dacht waarschijnlijk dat ik een oneervol voorstel deed.

Comment

Originally posted by NataliaNL

okeeeeej..............ehhhhhh, wie is wie? Ik herken Jacki, Girly en Sammeke, enneh, dat wasset wel zo'n beetje
                  Vlnr : ikke de voorlaatste...
                  of nog : vrnl de tweede
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

en den kleine dikke aan de rechterkant met foto en videocamera is Krisv5, maar ge mag ook gewoon kris zeggen hoor!
                    BD0055BE of te wel Krisv5
                    http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

Comment

Jij bent voortaan KlaproosKris

Comment

Vlnr : ikke de voorlaatste...
                        of nog : vrnl de tweede
                        hi Dama!

Comment

Originally posted by NataliaNL
                          Tjeee, we zijn een beroemd trio .
                          Misschien kunnen we voor de geïnteresseerden de namen voortaan bij de groepsfoto's zetten? Ik wil het wel doen, maar ben er nu te moe en te grieperig voor

Oeps, leuke foto's trouwens Noname. Waar blijft de rest?
                          Meer foto's op Mukblog

Comment

Ziet er weer een leuke bende uit...

Comment

[/quote]
                              Tjeee, we zijn een beroemd trio .
                              Misschien kunnen we voor de geïnteresseerden de namen voortaan bij de groepsfoto's zetten? Ik wil het wel doen, maar ben er nu te moe en te grieperig voor

Oeps, leuke foto's trouwens Noname. Waar blijft de rest?
                              [/quote]

Hallo Jacki
                              maar snel van de griep af zien te komen
                              en de albums komen morgen ,ben wel niet moe ,maar een mens moet toch wel slapen dus ik ga onder wol
                              Ps: ik ga morgen avond met Coby de albums van de andere bekijken heb er wel wat bekeken maar nog geen reactie op gegeven

Doooeeei
                              www.langenacker.nl

Comment

Working...
                              X