Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

    Beste SD3 deelnemers,

    Op 10/10/09 zullen we niet kunnen parkeren rond de Heizel paleizen. Die dag is het voedingssalon aan de gang en ook nog eens schotten de 'Rode Duivels' die avond.

    Maar een beetje verderop kan je ook gratis parkeren en is niet ver van de Metro halte 'Boudewijn'. Ik stuur je dan ook de URL 'Citroenenboom' waar je in detail kan zien wat ik bedoel.

    Om 09.15 uur vertrekken we naar Brussel Centraal. Die er dan niet zijn, moeten achteraan komen.

    Als er nog vragen zijn, laat het me weten via PM of email.

    Patric
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #92
      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

      Beste SD3 deelnemers,

      We zijn momenteel maar een week meer verwijderd van deze alweer prachtige SD te Brussel. Daarom tijd om jullie aan enkele zaken te herinneren.

      Vertrekken doen we stipt om 10.00 uur aan de loketten van het station Brussel-Centraal. Dus, kom tijdig want er moeten ook nog wat administratieve verplichtingen volbracht worden. We worden uiterlijk om 10.30 uur verwacht op de Kamer van Volksvertegenwoordigers.

      Onze boterhammen gaan we opeten in de 'BIP'. Er is een eetzaal maar er is geen drank of broodjes te bekomen, dus boterhammen en drank meebrengen. In de onmiddellijke omgeving heb je alleen 'Belle Vieu', maar het is er niet goedkoop.

      Er is niets georganiseerd om 's avonds ergens gaan te eten. Maar als er zijn die toch de SD willen afsluiten aan tafel om de maag te vullen, ben ik bereid deze te vergezellen.

      Vergeet ook niet jullie materiaal op te poetsen, een goede humeur mee te brengen en zorg ervoor dat je uitgerust bent, want we gaan klimmen deze dag.

      Nu rest er mij alleen nog jullie te zeggen tot 10/10/09 om 10.00 uur aan de loketten van Brussel Centraal.

      Als je nog vragen hebt, stuur me een PM of email.

      Patric
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #93
        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

        Plannetje met parkings werd toegevoegd
        Zie openingspost #1

        Comment


        • #94
          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

          Er is terug een plaatsje vrij door een afzegging.

          Comment


          • #95
            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

            Ikke zal er zijn, avec de trein
            gr, eb

            Comment


            • #96
              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

              Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
              Ikke zal er zijn, avec de trein
              Van waaruit vertrek je?
              about.me/stijnv

              Comment


              • #97
                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                Zie PM
                gr, eb

                Comment


                • #98
                  Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                  Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                  Zie PM
                  mag da van magda

                  Comment


                  • #99
                    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                    We zullen ne goeie regenfrak moeten meebrengen zeker?
                    tenzij dat er deze avond alles voor de rest van de week al is uitgevallen, jawadde, kan goed zijn!
                    Vriendelijke groeten, Sven
                    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                    Comment


                    • Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                      Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
                      We zullen ne goeie regenfrak moeten meebrengen zeker?
                      tenzij dat er deze avond alles voor de rest van de week al is uitgevallen, jawadde, kan goed zijn!
                      Uw plastieken zak voor over de camera niet vergeten...

                      't Zal al bij al wel meevallen hoor. Trouwens, bij de eerste SD regende het ook, en ik moet zeggen dat ik dankzij die regen, een paar heel leuke foto's kon maken, die ik niet kon maken als het droog was .

                      Mvg

                      Chris

                      Comment


                      • Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                        Denk dat da mag

                        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                        mag da van magda
                        gr, eb

                        Comment


                        • Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                          Even tussendoor: gaan er ook Sony-gebruikers mee of ben ik weer de enige .
                          Inschrijvingen volzet lees ik hier...anders!

                          Nuja, iemand met een Sony is het wel gewoon om tussen Nikon en Canon te staan, believe me

                          Comment


                          • Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                            Oorspronkelijk geplaatst door JeGe Bekijk bericht
                            Inschrijvingen volzet lees ik hier...anders!
                            Oorspronkelijk geplaatst door SD-Brussel Bekijk bericht
                            Er is terug een plaatsje vrij door een afzegging.
                            Als je wil kan je dus nog mee vermoed ik .
                            about.me/stijnv

                            Comment


                            • Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                              Allé vandaag ziet het weer er hier in Brussel toch weer wat beter uit...
                              ik stel voor dat er iemand eieren brengt naar de arme Klaren... dat heeft zijn deugdelijkheid ivm het weer al bewezen in vroegere SD's

                              Groeten en tot zaterdag,

                              Mark
                              http://markwijnants.zenfolio.com/
                              Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                              Comment


                              • Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                                Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                                Trouwens, bij de eerste SD regende het ook, en ik moet zeggen dat ik dankzij die regen, een paar heel leuke foto's kon maken, die ik niet kon maken als het droog was .
                                Van het KMI, voor zaterdag: "eerst zwaar bewolkt met lichte regen of motregen, later wisselende bewolking en droog".

                                Ziet er niet slecht uit. En, Chris heeft gelijk, anders gaan we vb toch gewoon één van die ondergelopen tunnels in Brussel fotograferen!
                                Vriendelijke groeten, Sven
                                Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                                Comment

                                Working...
                                X