Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

    Ik heb het gevoel dat ik misschien beter een extra statiefplaatje meebreng. Ik zou niet willen dat er geprutst wordt .

    Mvg

    Chris

    Comment


    • #77
      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

      Pfffff!!!! Lach maar weer met mij. Ik en mijn prutsstatiefke gaan toch lekker mee

      Comment


      • #78
        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

        Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
        Pfffff!!!! Lach maar weer met mij. Ik en mijn prutsstatiefke gaan toch lekker mee
        Jama how... 'k wil 't gemakkelijk maken. Je krijgt van mij een plaatje, en als je 't statief nodig hebt, vraag je 't even. Nu toch niet zeggen dat dat geen goed voorstel is . (Ik weet natuurlijk niet of mijn statiefplaatjes compatibel zijn met Canon ).

        Mvg

        Chris
        Last edited by FestinaLente; 29 september 2009, 18:59.

        Comment


        • #79
          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

          Hmm, daar heb ik eerlijk gezegd ook geen idee van.

          Comment


          • #80
            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

            Die plaatjes passen bij mijn weten op elke spiegelreflex en compactcamera met schroefdraad.
            about.me/stijnv

            Comment


            • #81
              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

              Ik denk dat het ook eerder ironisch bedoelt was .

              Pfff, ik twijfel nog...
              D200 + 17-55 zowiezo
              70-200 : misschien voor wat details hier en daar (maar weegt toch ook weer een pak he)
              11-16 : Zeker, die weegt bijna niks en net als Chris is er plaats in mijn tas.
              Statief.... hmmm --> Chris welk statief heb jij ??
              Mvg,David
              [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

              Comment


              • #82
                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                Ik denk dat het ook eerder ironisch bedoelt was .

                Pfff, ik twijfel nog...
                D200 + 17-55 zowiezo
                70-200 : misschien voor wat details hier en daar (maar weegt toch ook weer een pak he)
                11-16 : Zeker, die weegt bijna niks en net als Chris is er plaats in mijn tas.
                Statief.... hmmm --> Chris welk statief heb jij ??
                Een Manfrotto 055XPROB, en voor de gelegenheid monteer ik de 486RC2 ipv de 322RC2, die wat groter is, en onder mijn arm wel eens in de weg durft te hangen. Ik heb dus een plaatje over.
                Zij die willen testen of gebruiken, mogen wel mee dragen .

                Btw... ik meen ooit eens een Canon met brede schroefdraad onderaan gezien te hebben ... Nja, ik heb het hoe dan ook eens voorgehad, dat iemand uit de cursus digitale fotografie zijn camera niet op mijn statiefplaatje pastte. Vraag me niet wat type of wat voor camera, maar ik meen Canon.

                Mvg

                Chris

                Comment


                • #83
                  Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                  Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                  Een Manfrotto 055XPROB, en voor de gelegenheid monteer ik de 486RC2 ipv de 322RC2, die wat groter is, en onder mijn arm wel eens in de weg durft te hangen. Ik heb dus een plaatje over.
                  Zij die willen testen of gebruiken, mogen wel mee dragen .

                  Btw... ik meen ooit eens een Canon met brede schroefdraad onderaan gezien te hebben ... Nja, ik heb het hoe dan ook eens voorgehad, dat iemand uit de cursus digitale fotografie zijn camera niet op mijn statiefplaatje pastte. Vraag me niet wat type of wat voor camera, maar ik meen Canon.

                  Mvg

                  Chris
                  Hehe, hetzelfde statief dus en hier ook een 322RC2, die ik er wel laat op zitten. Er zullen dus 2 statieven zijn die af en toe geleend kunnen worden. Ik zou ook nog ergens een reserveplaatje moeten hebben denk ik.

                  Ik hoop dit weekend te gaan kijken voor een kleiner rugzakje of iets dergelijks. Neem jij nog altijd die 'kleine' Kata mee ?
                  Last edited by Photoclix; 29 september 2009, 21:01.
                  Mvg,David
                  [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                  Comment


                  • #84
                    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                    Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                    Hehe, hetzelfde statief dus en hier ook een 322RC2, die ik er wel laat op zitten. Er zullen dus 2 statieven zijn die af en toe geleend kunnen worden. Ik zou ook nog ergens een reserveplaatje moeten hebben denk ik.

                    Ik hoop dit weekend te gaan kijken voor een kleiner rugzakje of iets dergelijks. Neem jij nog altijd die 'kleine' Kata mee ?
                    Ik heb nu een nog kleinere Kata. Eigenlijk een videocameratas, de Kata PB48. Best een praktische schoudertas, die alles kan herbergen wat ik nodig ga hebben. Hij was mijn metgezel gedurende drie dagen in de Eifel, het voorbije weekend, op uitstap met de fotoclub. Ik heb er niet één keer hinder van gehad, en vond het even makkelijk werken dan een rugzak, en iets makkelijker dragen.
                    Als je overweegt een Kata te kopen... Ik heb bij Antoine een prachtig systeem gezien van Kata, de D-3N1-30. Een praktische rugzak die eveneens als slingshot kan gebruikt worden en alle nuttige riemen en bevestigingen kunnen handig weggeborgen worden. Ook in kleinere versies te krijgen (10 /20 i.p.v. 30) Zoiets is zeker mijn volgende (als ik er nog eens ééntje nodig heb, want die Kata's verslijten niet echt snel).

                    Mvg

                    Chris

                    Comment


                    • #85
                      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                      Even tussendoor: gaan er ook Sony-gebruikers mee of ben ik weer de enige .
                      about.me/stijnv

                      Comment


                      • #86
                        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                        We zullen een vergelijkend onderzoek moeten doen met die statiefplaatjes! Enne, wie wil mag ook mijn statief nuttigen

                        Comment


                        • #87
                          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          Ik heb nu een nog kleinere Kata. Eigenlijk een videocameratas, de Kata PB48. Best een praktische schoudertas, die alles kan herbergen wat ik nodig ga hebben. Hij was mijn metgezel gedurende drie dagen in de Eifel, het voorbije weekend, op uitstap met de fotoclub. Ik heb er niet één keer hinder van gehad, en vond het even makkelijk werken dan een rugzak, en iets makkelijker dragen.
                          Als je overweegt een Kata te kopen... Ik heb bij Antoine een prachtig systeem gezien van Kata, de D-3N1-30. Een praktische rugzak die eveneens als slingshot kan gebruikt worden en alle nuttige riemen en bevestigingen kunnen handig weggeborgen worden. Ook in kleinere versies te krijgen (10 /20 i.p.v. 30) Zoiets is zeker mijn volgende (als ik er nog eens ééntje nodig heb, want die Kata's verslijten niet echt snel).

                          Mvg

                          Chris
                          Bedankt voor de tip Chris, ik zie nu zelfs dat die D-3N1-30 ook in combinatie met een trolley kan gebruikt worden. , wordt er alleen maar interessanter op.
                          Mvg,David
                          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                          Comment


                          • #88
                            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                            We zullen een vergelijkend onderzoek moeten doen met die statiefplaatjes! Enne, wie wil mag ook mijn statief nuttigen
                            Wie eet statieven

                            Comment


                            • #89
                              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                              Comment


                              • #90
                                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                                Ik neem al mijn materiaal mee. De 7D zal het spijtig genoeg niet halen want die is er tegen dan nog niet
                                Ik kijk er echt naar uit...
                                Gaat weer een leutige dag worden...

                                Groeten,

                                Mark

                                Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                                Ik denk dat het ook eerder ironisch bedoelt was .

                                Pfff, ik twijfel nog...
                                D200 + 17-55 zowiezo
                                70-200 : misschien voor wat details hier en daar (maar weegt toch ook weer een pak he)
                                11-16 : Zeker, die weegt bijna niks en net als Chris is er plaats in mijn tas.
                                Statief.... hmmm --> Chris welk statief heb jij ??
                                http://markwijnants.zenfolio.com/
                                Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                                Comment

                                Working...
                                X