Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

    Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
    Hallo,

    Welke lenzen nemen jullie meestal mee op zo'n SD? De ganse hoop?

    Ik heb een 50, 12-24, 28-75, 18-270.... Welke neem ik best mee? Of moet ik met alles sleuren?
    De 12-24 zou ik zeker meenemen, eventueel gecombineerd met de 28-75. Ik had vorige keer een 70-210mm mee en die heb ik amper gebruikt, dus de 18-270 zou ik achterwege laten. Anyway, misschien heeft er iemand hier een andere mening over?
    about.me/stijnv

    Comment


    • #62
      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

      Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
      De 12-24 zou ik zeker meenemen, eventueel gecombineerd met de 28-75. Ik had vorige keer een 70-210mm mee en die heb ik amper gebruikt, dus de 18-270 zou ik achterwege laten. Anyway, misschien heeft er iemand hier een andere mening over?
      jawel, hij kan ook enkel een 50 mm meenemen en er creatief mee omgaan .....

      Comment


      • #63
        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

        Dat ik dat vergeten ben . Wegens materiaalpech is een 50mm momenteel zelfs mijn meest gebruikte lens (maar dan wel voor concerten).
        about.me/stijnv

        Comment


        • #64
          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

          Meestal neem ik al mijn lenzen mee, ik heb al te dikwijls voorgehad dat ik juist die lens dacht nodig te hebben die ik niet bijhad.
          In een stad is natuurlijk een tele minder van nut dan een breedhoek, maar om eens enkele leuke details te fotograferen kan een tele toch van pas komen.
          Dit is natuurlijk mijn eigen visie en niemand is verplicht deze te volgen.

          Groeten,

          Mark
          http://markwijnants.zenfolio.com/
          Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

          Comment


          • #65
            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

            Ik heb mijn 55-250 enorm veel gebruikt op SD Brussel 2 om eerlijk te zijn.
            Het hangt er gewoon vanaf wat je wil fotograferen.

            'k Heb mijn 18-55 wel altijd bij, maar die komt nog zelden boven water.

            Comment


            • #66
              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

              Nu, ben van gisteren terug en toch nog maar een gokje wagen, je weet maar nooit
              Inschrijving is weg, voor de reservelijst?
              gr, eb

              Comment


              • #67
                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
                Welke lenzen nemen jullie meestal mee op zo'n SD? De ganse hoop?
                Ik breng ultra groothoek mee en een 50mm, lekker licht voor zo'n SD

                Comment


                • #68
                  Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                  hehe, ik zal zelf best nog eens goed nadenken over wat mee te nemen

                  Zondag op de live had ik zowat alles bij, maar bon, da's toch nog anders dan een volledige dag rondhossen in Brussel...
                  Vriendelijke groeten, Sven
                  Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                    Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
                    hehe, ik zal zelf best nog eens goed nadenken over wat mee te nemen

                    Zondag op de live had ik zowat alles bij, maar bon, da's toch nog anders dan een volledige dag rondhossen in Brussel...
                    Dat is inderdaad wat anders... vergeet ook je statief niet .

                    Bij mij gaat alles mee, behalve de macrolens.
                    De 17-55mm zal bijna altijd op mijn toestel zitten. De fisheye, voor enkele speciallekes, de 50mm, omdat ik er gewoon plaats voor heb in mijn tas en hij sowieso weinig weegt, de 18-200, om misschien nog wat candid shots te doen of om ergens een detail uit te halen, de flash om in te flitsen en natuurlijk een statief, niet dat ik dat veel ga gebruiken, maar meestal heb ik toch wel enkele foto's waar het nuttig voor is.

                    Btw... als er iemand (met een Nikon) eens een lensje wil proberen, "feel free to ask". Wel ééntje dat niet op mijn camera zit .

                    Mvg

                    Chris
                    Last edited by FestinaLente; 29 september 2009, 18:21.

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                      Statief ook nog? Goh, ik heb alleen zo'n dom ding dat je bij een fototijdschriftabonnement krijgt. Ga dat stilletjes thuislaten denk ik

                      Wat ik misschien wel mee ga nemen is een sherpa ofzo

                      Alle gekheid op een statiefke, ik kijk er wel zeer naar uit. Zal zeer leerrijk zijn voor een beginner als mezelf om iedereen bezig te zien.

                      Tiens, zijn er een soort van badges of kleefetiketten met de namen op, zodat we de mensen herkennen? Of is dat een beetje te kleuterklasachtig?
                      Vriendelijke groeten, Sven
                      Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                        Nee , ge krijgt normaal een badgke .
                        Vergeet wel niet je naam en adres op je voeten te schrijven voor het vertrek , kwestie van niet verloren te lopen .
                        Misschien hierop inpikken : word er een contact gsm op onze badgkes gezet .
                        Mvg Micka.

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                          Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                          Nee , ge krijgt normaal een badgke .
                          Vergeet wel niet je naam en adres op je voeten te schrijven voor het vertrek , kwestie van niet verloren te lopen .
                          Misschien hierop inpikken : word er een contact gsm op onze badgkes gezet .
                          Mvg Micka.
                          de gsm nummers staan in de pdf file

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                            weet ik linda maar is gemakkelijk als ge toch badgkes maakt er het nr op te zetten .

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                              Neem je statief mee! Ik heb een prutsstatief, maar beter een prutserke dan geen.

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                                Neem je statief mee! Ik heb een prutsstatief, maar beter een prutserke dan geen.
                                Was niet van plan om mijn prutsstatief mee te pakken, maar nu ben ik weer aan't twijfelen .
                                about.me/stijnv

                                Comment

                                Working...
                                X