Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

    Intussen staat het vast dat ik met frank207be samenrijdt. In tegenstelling tot mijn gewoonte om na de SD te blijven eten / hangen (men kan me namelijk met een zijden draadje aan de toog houden), en nog wat na te praten, zal dit er deze keer echter niet in zitten. Ik word te 20.00 terug thuis verwacht voor de volgende activiteit van die dag, die al eerder vastlag, en waar ik helemaal niet buiten kan. Dus rond 18.00 uur ga(an) ik (we) effectief vertrekken.

    Mvg

    Chris

    Comment


    • #32
      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

      Mijn mailtje ter bevestiging is onderweg.
      Na positieve ervaring van vorige SD's wil ik ook deze zeker niet missen!
      BD1331BE

      Comment


      • #33
        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

        Voila net ook mijn inschrijving verstuurd en laten we hopen dat het deze keer wel lukt.

        Carpooling... ik vertrek vanuit regio Leuven-Tienen (ik woon er net tussen) en er kan nog wel een aantal personen mee. 's Avonds zal ik ook onmiddellijk naar huis vertrekken.
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

        Comment


        • #34
          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

          Verdorie, ik keek reikhalzend uit naar de 3, krijg ook een uitnodiging voor een verjaardagsfeest (50 jaar) van een nicht op 3 oktober en een paar dagen later de melding dat het verplaatst is naar.... 10 oktober.
          Maar 4 en 5 staan hopelijk nog altijd op stapel.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #35
            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Verdorie, ik keek reikhalzend uit naar de 3, krijg ook een uitnodiging voor een verjaardagsfeest (50 jaar) van een nicht op 3 oktober en een paar dagen later de melding dat het verplaatst is naar.... 10 oktober.
            Maar 4 en 5 staan hopelijk nog altijd op stapel.
            Euh, melden dat ze best 3 oktober behoudt als ze fotokes wil ...
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #36
              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

              Naar deze SD keek ik al reikhalzend uit! Bij de eerste was ik er ook bij, en vond het echt super qua organisatie en sfeer. De tweede moest ik helaas aan me voorbij laten gaan door de examens maar nu wil ik er zeker weer bij zijn! Ik heb alvast een mailtje verstuurd!
              Ook de perfecte kans om m'n nieuwe lens (nikkor 80-200 2.8) eens uit te proberen en er mss wat tips ervoor te verkrijgen.
              Alvast bedankt voor het vele werk en de unieke kansen!
              Flickr

              Comment


              • #37
                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Euh, melden dat ze best 3 oktober behoudt als ze fotokes wil ...
                Tja,maar de datum werd verplaatst omdat het afzeggingen regende op 3 oktober...
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #38
                  Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                  Hallo,

                  Ik heb me zonet opgegeven om lid te worden en zal de betaling zo gauw mogelijk doen maar ik vroeg me af of ik me reeds kon opgeven voor deze SD ?
                  Lijkt me een unieke kans om deze locaties te bezoeken en als rookie in deze business kan ik beslist veel opsteken tijdens deze SD (zonder anderen tot last te zijn hoop ik)
                  Momenteel volg ik de cursus reflex gevorderden 1 bij het Kisp te Deinze (zwart/wit).

                  Graag een seintje want ik zie dat de lijst stillekensaan het maximum aantal deelnemers zal bereiken. Fingers crossed

                  Groetjes !

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                    Oei, sinds lange tijd weer eens op dit forum en ik ben net op tijd denk ik.
                    Leuk initiatief
                    Mailtje is verstuurd voor mijn aanmelding .
                    En een pbke naar Photoclix met de vraag of ik mee kan rijden.
                    Groetjes van Blikvanger

                    http://blikvanger.aminus3.com

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                      Oorspronkelijk geplaatst door Boomklever Bekijk bericht
                      En een pbke naar Photoclix met de vraag of ik mee kan rijden.
                      En dat is ondertussen goed ontvangen en beantwoord
                      Mvg,David
                      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tantebibi Bekijk bericht
                        Hallo,

                        Ik heb me zonet opgegeven om lid te worden en zal de betaling zo gauw mogelijk doen maar ik vroeg me af of ik me reeds kon opgeven voor deze SD ?
                        Lijkt me een unieke kans om deze locaties te bezoeken en als rookie in deze business kan ik beslist veel opsteken tijdens deze SD (zonder anderen tot last te zijn hoop ik)
                        Momenteel volg ik de cursus reflex gevorderden 1 bij het Kisp te Deinze (zwart/wit).

                        Graag een seintje want ik zie dat de lijst stillekensaan het maximum aantal deelnemers zal bereiken. Fingers crossed

                        Groetjes !
                        Iedereen kan meedoen en hoeft GEEN betalend lid te zijn.
                        Wel bedoeling om nadien foto's te tonen, goed of slechts om eruit te leren zowel goede als slechte kanten.
                        Wat ge dus zeker niet moogt vergeten is uw tong mee brengen (vragen staat vrij, neen is zelfs verplicht en dat is de beste leerschool) en niet in de schelp kruipen als ge gekken bezig ziet. Je hebt er die tijdens een SD liggen, hangen, ...
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                          Ok, mailtje is zonet verstuurd ivm mijn deelname.

                          En Purlut , wat het meebrengen van mijn tong betreft, zal geen probleem zijn !
                          Bovendien is volgens mijn leraar liggen en hangen de beste manier om de mooiste foto's te schieten (standpunt van waaruit niemand het verwacht of bekijkt).

                          Hopelijk zitten er toch een paar redelijke foto's bij die ik dan durf op het forum gooien om jullie reply te horen.

                          Groetjes en hopelijk tot dan !

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                            Mailtje verstuurd, ben mijn lenzen al aan 't opschuren
                            Fuji X-T1 en glassware

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                              Oorspronkelijk geplaatst door Flash44 Bekijk bericht
                              Mailtje verstuurd, ben mijn lenzen al aan 't opschuren
                              about.me/stijnv

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD-3 te Brussel 'Brussel Hogerop'

                                Heb zonet ook mijn inschrijving verstuurd. Hopelijk nog niet te laat!

                                mvg,
                                Walt(er)
                                https://waltertalboom.be-
                                Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

                                Comment

                                Working...
                                X