Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
als ik me niet vergis had Eddy de derde plaats behaald op de wedstrijd en dit in de hoogste klasse die er is.....een heel knappe prestatie, als je ziet in program 2 op welk niveau dat is
maar zulke prestaties zijn niet voor iedereen of voor elke hond weggelegd , dus Eddy nogmaals een dikke proficiat !
Yep, program 2 is inderdaad wel indrukwekkend. Vraag me nog steeds af hoe je nu in gods naam een hond krijgt aangeleerd om terug te gaan naar de plek waar hij het laatst heeft gelegen.
Ik vind het altijd wel knap om te zien, maar spijtig genoeg stond er die dag een airshow op het programma, anders hadden mijn gezin en ik het voor geen geld willen missen.
Nu zullen we het van de foto's moeten hebben he
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
hey
ik ben pieter
een beginnend amateurfotograaf
dus ik weet niet of ik al zulke dingen al goed kan vastleggen
maar in de toekomst mag je het mij altijd vragen
ik ben zot van de natuur en de beestjes, zeker honden
Comment