Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

    Hallo Iedereen,

    Ik had op de beekse bergen eens voorgesteld of er intresse was om foto's te komen nemen op een clubkampioenschap op een hondenschool (zijnde "Agilty-dogdance en gehoorzaamheid).
    Ik heb dit dan ook uiteindelijk gevraagd aan het bestuur van de club waar ik zelf ook lid van ben en dat is geen probleem dus heb ik aan Patrickske gevraag om dit op BD te zetten de club had wel de gevraagd of ze de foto's konden krijgen om ze eventueel op de site te zetten en dit gebeurd via mij zelf
    Er wordt een onbijt aangeboden door mij aan de mensen van BD
    Ik kijk er wel naar uit het zal een leuke dag worden maar als ik sommige mensen hun reactie lees zal ik de volgende keer wel eens tweemaal nadenken om een voorstel voor een Schooting Day te geven
    Er is niemand verplicht om te komen laat dit wel even duidelijk zijn.
    Dit moest toch wel effe van mijn ..........

    Het gebeuren begindt om 10 uur en is gedaan om 18 uur
    Voor zij die komen tot zaterdag
    Eddy

    Comment


    • #17
      Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

      Oorspronkelijk geplaatst door Cibo Bekijk bericht
      Het gebeuren begindt om 10 uur en is gedaan om 18 uur
      Voor zij die komen tot zaterdag
      Eddy
      ??? Euhm, is het nu zaterdag of zondag ?? Zie Openingspost.

      En ik had graag gekomen hoor, maar dit weekend is er een andere grote activiteit gaande he... met iets meer lawaai en niet op begane grond
      Mvg,David
      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

      Comment


      • #18
        Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

        Volgens de site van palieter is het zondag 20 september

        Comment


        • #19
          Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

          idd zondag gaat het door
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #20
            Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

            Hoi,
            Zoals eerder via PM verteld doen familiale omstandigheden mij ertoe noodzaken om mijn deelname te anuleren. :-( Ik had het liever anders gezien)

            Oorspronkelijk geplaatst door Cibo Bekijk bericht
            Ik kijk er wel naar uit het zal een leuke dag worden maar als ik sommige mensen hun reactie lees zal ik de volgende keer wel eens tweemaal nadenken om een voorstel voor een Schooting Day te geven
            Op elk forum heb je van die "negatievelingen", maar laat die je niet beletten om er een leuke dag van te maken , en volgend jaar opnieuw hier een SD aan te kondigen. ;-)
            Een leuk initiatief voor geinteresseerden. ;-)

            groetjes

            Comment


            • #21
              Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

              Tunie toegevoegd aan de deelnemers lijst
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

              Comment


              • #22
                Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                Hallo,

                Het gebeuren begint zondag om 10 uur en is gedaan om 18 uur het adres van de hondenschool vindt je door op de link te klikken er is ook een beschrijving bij daarom ik de link even mee geef http://www.hspallieter.be
                Ik zal zelf mijn lidkaart van BD opsteken dan herkennen jullie mij

                indien je vrouw meekomt word er geen inkom gevraagd

                Tot zondag
                indien je nog vragen hebt kan je me ook bereiken op 0475/35.29.91

                Eddy

                Comment


                • #23
                  Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                  slechts 4 deelnemers....toch een mooie kans die spijtig genoeg weinig bijval kent....
                  zonde voor de anders leuke gelegenheid die hier geboden word......
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                    Leuk, maar voor mij net wat te ver weg.
                    Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
                    en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
                    Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                      vandaag op pallieter geweest en ik kan zeggen de afwezigen hadden ongelijk!!
                      enkele bd leden leren kennen die ik nog niet eerder ontmoet heb zoals Tunie, Micka, sannepoes, stuk voor stuk toffe mensen absoluut!
                      Van Micka kreeg ik de kans even zijn lens te testen de 70-300 mm daar er zoveel goeds te lezen valt over deze kitlens , wilde ik die toch wel eens even aan de tand voelen met positief eindresultaat, alvast bedankt Micka daarvoor!

                      Cibo die deze dag organiseerde liet niets aan het toeval over en zorgde meer dan ruimschoots voor eten en drinken , voor ons was alles perfect georganiseerd , konden gewoon mee op de pleinen lopen als fotograaf van heel het gebeuren, van de clubleden enkel maar goedkeurende kommentaren, en als toetje was er vooraan een plaats voorzien waar we verzekerd waren van een zitje en een tafel met in koeien van letters "PERS" heel tof!

                      Cibo bedankt voor deze dag, het was tof, gezellig en knap geregeld allemaal, bij de volgende ben ik er zeker weer bij!

                      mooi zo!
                      http://www.jvs-photography.be/

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                        Ik kan dat alleen maar bijtreden Een reuze dag gehad.

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                          Alvast bedankt voor de aangeboden kans .Ik treed dan ook mijn voorgangers bij , proficiat Cibo en hopelijk zat er winst in met de hondjes .

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                            Ik heb vandaag ook drie nieuwe leden van BD leren kennen Tunie, Micka, en Sannepoes
                            toffe mensen en natuurlijk JVS niet vergeten
                            Het was een leuke dag en iedereen was tevreden

                            Eddy

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                              Jep, heb me beregoed geamusseerd. Was voor mij de eerste maal dat ik zulk gebeuren heb gezien. En ik geef eerlijk toe dat ik zonder overdrijven af en toe echt wel perplex stond wat je een hond kan leren.

                              Zoals eerder gezegd was alles tip top in orde. Tafeltje voorzien, eten en drinken. En onbeperkte toegang tot alle pleinen.

                              Ook leuk om eens de gezichten te zien achter de namen.

                              Bedankt voor de zeer toffe dag Eddy (Cibo).


                              PS: Ho? Hoeveelste was je nu eigenlijk?

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD Clubkampioenschap Hondenschool Pallieter

                                als ik me niet vergis had Eddy de derde plaats behaald op de wedstrijd en dit in de hoogste klasse die er is.....een heel knappe prestatie, als je ziet in program 2 op welk niveau dat is

                                maar zulke prestaties zijn niet voor iedereen of voor elke hond weggelegd , dus Eddy nogmaals een dikke proficiat !
                                http://www.jvs-photography.be/

                                Comment

                                Working...
                                X