Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik hoop dat ik nog op tijd weer in orde ben, ben hervallen ( lumbago ) en deze keer toch iets ernstiger . . . vandaag beginnen met spuiten en eventueel infiltraties.
Was aan het zoeken hoe ik me inschrijf? Zie ik iets over het hoofd?
Stuur een PM met inlichtingen naar de Topis starter ( lees de eerste post eens door ), dan zet hij je bij de lijst.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Dank je, het ziet er naar uit dat het wel in orde komt tegen zaterdag, ik probeer morgen toch al eens te werken . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Het lijkt er op dat tegen zaterdag mijn lumbago vergeten tijd zal zijn . . . als nu het weer nog wat meevalt . . .
M'n dochter zegt dat er een speeltuin is en dat ik dan gerust mee kan gaan! Mochten mijn fotografische kwaliteiten onvoldoende zijn...weet ik wat ik kan gaan doen
is er niemand die nog van antwerpen komt, of er passeert, en wil carpoolen? kwil zoveel mogelijk co2 uitstoot besparen
Ik woon in Herentals, als je eventueel met de wagen tot hier komt, is samen rijden zeker mogelijk, ik blijf sowiezo toch ook eten . . .
Ik woon in Herentals, als je eventueel met de wagen tot hier komt, is samen rijden zeker mogelijk, ik blijf sowiezo toch ook eten . . .
ok, zou het evt lukken om naar de afrit Lille te komen aan de E34? Da's het handigste denk ik... anders pm'en we verder, kwestie van dit topic niet vol te spammen
ok, zou het evt lukken om naar de afrit Lille te komen aan de E34? Da's het handigste denk ik... anders pm'en we verder, kwestie van dit topic niet vol te spammen
Probleem is dat ik vanuit Herentals niet door het centrum van Lille geraakt om de afrit te bereiken. Lille centrum is onderbroken.
Ik moet dus sowieso via Kasterlee richting Turnhout, Arendonk, Reusel en dan richting Hulvarenbeek.
Comment