Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

Oorspronkelijk geplaatst door SD-Brussel Bekijk bericht
    Er zijn nog een paar last-minute-boekingen mogelijk. EN neen, geen voordelen, noch afslag.
    Schrijf mij dan ook maar in, krijg net de zaterdag vrij, dat noemt men dus een "last minute"
    Ik zal zelf voor middag eten zorgen? (misschien zijn er nog wel te krijgen in de Mort Subite)
    S'avonds moet ik op tijd weg, dus helaas geen avondeten.
    Ik ga proberen Patrickske te vergezellen aan de ingang van de metro aan de Heizel.
    Ondertussen men batterijen aan het opladen ;-)

Comment

Rudy,

Welkom, ik heb je aan de lijst toegevoegd er verwacht je morgen om 09u30 op de Heizel. Ofwel aan de Atomiumlaan of aan de ingang van de metro.

Patric

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Schrijf mij dan ook maar in, krijg net de zaterdag vrij, dat noemt men dus een "last minute"
      Ik zal zelf voor middag eten zorgen? (misschien zijn er nog wel te krijgen in de Mort Subite)
      S'avonds moet ik op tijd weg, dus helaas geen avondeten.
      Ik ga proberen Patrickske te vergezellen aan de ingang van de metro aan de Heizel.
      Ondertussen men batterijen aan het opladen ;-)

Comment

Beste,
        Het wordt uitkijken voor parkeerplaatsen rond het het Atomium.
        Ik ben er gisteren laat in de avond geweest en het zijn daar spaanse feesten.
        Het was er zeer druk.
        Tot straks aan de metro aan de heizel.

Groetjes
        Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
        www.dewolfmarc.be

Comment

Net opgestaan en zie zi een stralende zon .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
            Beste,
            Het wordt uitkijken voor parkeerplaatsen rond het het Atomium.
            Ik ben er gisteren laat in de avond geweest en het zijn daar spaanse feesten.
            Het was er zeer druk.
            Tot straks aan de metro aan de heizel.

Groetjes
            Dat is dan ook laat in de avond hé, wij starten al nu in den vroege morgen
            Oei, ik zin nog nie goe wakker ... Ik steek diene CF in de PC om de fotokes te bekijken en wat zie ik ? Noegaballen, ah ja, ik moet die fotokes nog nemen (oef, zucht)
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

het weer ziet er hier alvast veelbelovend uit...
              laten we hopen dat 't zo blijft en in brussel ook zo is
              ---
              canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

Comment

Hier ook nog een zonnetje, nu maar duimen dat het droog blijft...

Nu nog 'n hapje eten en dan... Brussel, here we come...
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Wim en Patrick

Bedankt voor een goed georganiseerde en zeer aangename SD.
                  We hebben weeral een stukje Brussel ontdekt dat we nog niet eerder gezien hadden.
                  Na 16421 stappen zijn we tevreden terug naar huis vertrokken en kijken reeds stilletjes uit naar nummer 3.

Patrick en Marleen
                  BD0694BE
                  http://pdeco.fotopic.net

Comment

Voila,

Ook terug thuis geraakt Ondertussen de foto's al overzetten en dan eens zien of er wat deftig tussen staat . Als dat niet het geval zou zijn, het zal zeker niet aan Patrickse of Purlut liggen.
                    Bedankt voor de (goede) inrichting van deze geslaagde SD.

Ook nog bedankt aan Peeke voor de 'taxi' en natuurlijk aan de rest voor het gezelschap.

En zeker Nete niet vergeten omdat ik zijn 10-17 mm lenske eens mocht uitproberen. Prima meegevallen, weet ik weer iets om voor te sparen
                    De resultaten ervan moet ik nog verder bekijken maar zo op het eerste zicht bied dat wel mogelijkheden.
                    Last edited by FilMar; 6 juni 2009, 21:00.
                    Groetjes,
                    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdeco Bekijk bericht
                      Wim en Patrick

Bedankt voor een goed georganiseerde en zeer aangename SD.
                      We hebben weeral een stukje Brussel ontdekt dat we nog niet eerder gezien hadden.
                      Na 16421 stappen zijn we tevreden terug naar huis vertrokken en kijken reeds stilletjes uit naar nummer 3.

Patrick en Marleen
                      Dit kan ik alleen maar beamen. Prachtig werk van Wim en Patrick.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                        En zeker Nete niet vergeten omdat ik zijn 10-17 mm lenske eens mocht uitproberen. Prima meegevallen, weet ik weer iets om voor te sparen
                        De resultaten ervan moet ik nog verder bekijken maar zo op het eerste zicht bied dat wel mogelijkheden.
                        Ik heb dan ook van het andere eind (300 mm) mogen proeven.
                        Dat is ook de charme van een SD.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Wim & Patric

Bedankt voor de schitterende dag gisteren. De weergoeden waren ons gunstig gezind en we hebben weer enkele markante stukjes van de hoofdstad ontdekt. Zoals we inmiddels al gewoon zijn, was het uiterst gedetailleerd en tot in de puntjes verzorgd.

Tevens was deze - inmiddels zoveelste - SD wederom de kans om weer nieuwe BD'ers te leren kennen

Wim, bedankt om je visoog even te lenen, daar zie je een pak meer mee

We kijken alvast uit naar aflevering 3 van Brussel

Comment

Wim en Patrickse,

't was weer eens piekfijn in orde zoals altijd!!
                            Prima en nen dikke merci.
                            Rudi
                            Fuji XT-4 en wat glas
                            Web: Flickr

Comment

weerom een super SD, en zo dicht in de buurt van waar ik elke dag zit. Op het laatste begon ik toch wel last van mijn voeten te krijgen, want we hebben toch een stevig eindje afgestapt.

De Metropole heb ik helaas moeten overslaan gezien de drukte daar, maar ik ben wel even bij de Belga Queen binnengegaan.

In de SAS Raddison heb ik niet kunnen doen wat ik wou doen, naast een partner in crime die even de lift kon blokkeren had ik ook een trapladdertje of veel tijd nodig om vanuit de lift een kiekje te schieten. Liefst zonder de witte schermen, die er bij een eerder bezoek ook niet stonden...

Maar toch weer een mooie, rijke en gelukkig ook droge dag gehad. Bedankt Purlut en Patrickske!

Comment

Wim en Patrickske,

Zoals hierboven al aangehaald: jullie SD was AF!
                                Bedankt voor de inzet en het regelmatig opkoteren van de hele bende wat niet bepaald gemakkelijk was. Dit was mijn eerste SD en ik zou zeggen: jullie hebben er prachtig werk van gemaakt en ik heb ook een serie clubleden LIve! leren kennen.
                                Euh, by -the-way, waar kan ik ergens intekenen voor de volgende ?
                                Fuji X-T1 en glassware

Comment

Working...
                                X