Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

    Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
    wie de vorige keer meewas valt nu te bewonderen in SHOOT
    En wie deze keer meegaat zal te bewonderen zijn op het Muntplein
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #92
      Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

      TENZIJ HET GSM'T WAAR ZITTEN JULLIE

      Comment


      • #93
        Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

        Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
        TENZIJ HET GSM'T WAAR ZITTEN JULLIE
        Waar wij zitten ? Zoals ik hierboven melde. Op het Muntplein
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #94
          Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

          Sorry voor mijn late antwoord, eerste bij de inschrijvingen maar eigenlijk heel druk gehad...
          Heb ondertussen net Kruidtuin 's avonds bezocht, en het beloofd
          Weeral dank aan de organisatoren

          Voor de rest:
          B: 1 persoon met veel materiaal
          C: Eigen boterhammekes smaken het lekkerst
          D: Heb zo'n groen bolletje
          G: Zoals vorige keer, komende vanaf de E411, maar denk niet dat er veel mensen uit het zuiden komen
          H: Toch nog een 3 plaatsen over

          Tot zaterdag!!!

          Comment


          • #95
            Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

            Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
            Wim,

            Op mij kan je rekenen. Ik zal om 17u00 aan de deur staan met hopelijk alle andere deelnemers. Ik ben er al geweest, het heeft iets. Wat, moeten ze mee gaan kijken, drinken en misschien wat lekkers eten !!!!

            Patric
            Als ik er nog bij kan: voor mij ook nen Ultieme Hal bestellen!
            Fuji X-T1 en glassware

            Comment


            • #96
              Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

              ALLEN ....
              De ultieme halucinatie is de oproep enkel om te weten met hoeveel we voor het openingsuur binnen kunnen. De uitbater stuurt immers om ons te gerieven speciaal enkele medewerkers naar zijn zaak om die te openen, lichten op te zetten ...
              Van eten hebben wij het hier nog NERGENS gehad. Natuurlijk kan iedereen wel blijven eten of iets drinken maar dat is dan op eigen vraag en ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #97
                Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                Wie vertrekt er met de trein vanuit Antwerpen-Centraal (of Berchem) ?
                Kunnen we dan misschien afspreken in het station om dan tezamen te treinen naar Brussel.


                Is er een verzamelplaats/uur in Brussel Centraal om van daaruit in groep naar het Muntplein te wandelen.
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                Comment


                • #98
                  Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                  hoe herken ik onze gids die zijn wagen stipt om 9:30 op de parking van de metropolis gaat zetten? Vermits ik nog nooit ben meegeweest, ken ik ook geen gezichten...

                  grtz,

                  jeroen
                  ---
                  canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

                  Comment


                  • #99
                    Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                    Oorspronkelijk geplaatst door jeroenh Bekijk bericht
                    hoe herken ik onze gids die zijn wagen stipt om 9:30 op de parking van de metropolis gaat zetten? Vermits ik nog nooit ben meegeweest, ken ik ook geen gezichten...

                    grtz,

                    jeroen
                    Je hoeft niet echt op de parking van de metropolis je wagen zetten hoor. Er zijn gratis plaatsen zeker nog te over.
                    Nu, je kijkt gewoon naar de kinepolis en zoekt het metrostation. Daar waar je een bende gekken ziet rondlopen met rugzakken, statieven, documenten, petten, fototoestellen en die vooral klagen en zagen dat alles te zwaar is en dat ze nog steeds zoeken naar dat fototoestel dat foto's maakt zoals ze denken, daar moet je zijn .
                    Nee, alle gekheid, zoek dus de hoofdingang van het metrostation, daar komen ze samen hoor en die kan je best herkennen ...
                    Indien nodig, gebrui je GSM, daar dienen die dingen uiteindelijk voor.
                    nrs:

                    prulut: 0496 78 55 98
                    patricske: 0475 48 37 47

                    Euh, ik heb nog een vraagske, persoonlijk. In Gent hebben ze van die uiterst goede mosterd "Tierentyn", moest je een potje kunnen vaststrikken, graag een formaat van ter grootte van een 250 ml. 't is die van in de omgeving van het beenhouwershuis ...
                    Als het niet kan, geen probleem, ik was te laat om het te vragen ...
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      Je hoeft niet echt op de parking van de metropolis je wagen zetten hoor. Er zijn gratis plaatsen zeker nog te over.
                      Nu, je kijkt gewoon naar de kinepolis en zoekt het metrostation. Daar waar je een bende gekken ziet rondlopen met rugzakken, statieven, documenten, petten, fototoestellen en die vooral klagen en zagen dat alles te zwaar is en dat ze nog steeds zoeken naar dat fototoestel dat foto's maakt zoals ze denken, daar moet je zijn .
                      Nee, alle gekheid, zoek dus de hoofdingang van het metrostation, daar komen ze samen hoor en die kan je best herkennen ...
                      Indien nodig, gebrui je GSM, daar dienen die dingen uiteindelijk voor.
                      nrs:

                      prulut: 0496 78 55 98
                      patricske: 0475 48 37 47

                      Euh, ik heb nog een vraagske, persoonlijk. In Gent hebben ze van die uiterst goede mosterd "Tierentyn", moest je een potje kunnen vaststrikken, graag een formaat van ter grootte van een 250 ml. 't is die van in de omgeving van het beenhouwershuis ...
                      Als het niet kan, geen probleem, ik was te laat om het te vragen ...
                      't is zo'n mooi weer dat ik daar precies vandaag niet ga geraken... misschien een volgende keer?

                      jeroen
                      ---
                      canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

                      Comment


                      • Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                        Jeroen,

                        Als je de GPS instelt op Atomiumlaan in Brussel zal je me daar zeker zien staan. Rugzak, statief, ... en misschien al andere deelnemers ook met rugzak, statief, ....

                        Als je het niet kan vinden, bel me op mijn GSM 0475/483747.

                        Zoals Purlut al aanhaalt kan je er ook ergens anders parkeren en naar de ingang van de metro halte 'Heizel' komen en daar vertrekken we stipt.

                        Patric(ske)

                        Oorspronkelijk geplaatst door jeroenh Bekijk bericht
                        hoe herken ik onze gids die zijn wagen stipt om 9:30 op de parking van de metropolis gaat zetten? Vermits ik nog nooit ben meegeweest, ken ik ook geen gezichten...

                        grtz,

                        jeroen
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment


                        • Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                          PERSONEN die via het CENTRAAL STATION komen.

                          1) Johan Deroye kent de weg van het Centraal station naar het Muntplein en komt ook met de trein.
                          2) Hij wacht tot ten LAATSTE 9u45 in het Centraal Station bovenaan de grote trap aan de rechterkant als je van beneden naar boven gaat.
                          3) Hij is herkenbaar door middel van een A4-grote-DB-Badge zoals hierboven al even werd getoond.
                          4) Indien je hem niet vindt of eventueel één minuutje telaat komt kan je hem bereiken op 0475 81 74 52
                          5) Beter iets te vroeg dan te laat want anders riskeren we niet meer rond te komen in de voormiddag, namiddag, weekend en valt onze jaarplanning gegarandeerd in de petatten en die lusten we niet.
                          Last edited by SD-Brussel; 5 juni 2009, 09:12.

                          Comment


                          • Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                            Oorspronkelijk geplaatst door SD-Brussel Bekijk bericht
                            PERSONEN die via het CENTRAAL STATION komen.

                            1) Johan Deroye kent de weg van het Centraal station naar het Muntplein en komt ook met de trein.
                            2) Hij wacht tot ten LAATSTE 9u45 in het Centraal Station bovenaan de grote trap aan de rechterkant als je van beneden naar boven gaat.
                            3) Hij is herkenbaar door middel van een A4-grote-DB-Badge zoals hierboven al even werd getoond.
                            4) Indien je hem niet vindt of eventueel één minuutje telaat komt kan je hem bereiken op 0475 81 74 52
                            5) Beter iets te vroeg dan te laat want anders riskeren we niet meer rond te komen in de voormiddag, namiddag, weekend en valt onze jaarplanning gegarandeerd in de petatten en die lusten we niet.
                            OK, bedankt...
                            Grtz, Tigra-Boy
                            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                            Comment


                            • Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                              Er zijn nog een paar last-minute-boekingen mogelijk. EN neen, geen voordelen, noch afslag.

                              Comment


                              • Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                                Gaat het weer wat meevallen? 'k Zag precies dikke regenwolken op het weerbericht vanuit mijn ooghoeken

                                Comment

                                Working...
                                X