Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

    FIlmar zou ge de zon nie meebrengen van kreta ,dan hebben we er twee voor als de belgische het laat afweten
    Kan helaas niet mee naar de hallusinatie .
    Zit de volgende dag met een feestje en de staat rekent in de morgen op mij .Dus zal het vrouwlief nog moeten bijstaan in de voorbereidingen.

    Comment


    • #77
      Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

      Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
      Dat lijkt me een super afsluiter van de dag te worden dan
      Idd een ultieme afsluiter die ik niet wil missen...
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

      Comment


      • #78
        Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

        Als er nog plaats over is: Bucho en Nete ook Ultieme Hallucinatie
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #79
          Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

          Hier ook de Ultieme Hallucinatie.
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #80
            Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

            Hier ook de Ultieme Hallucinatie als er nog een plaatsje vrij is.

            Comment


            • #81
              Re: Voor Peter , Lut , Filmar en ?

              Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
              Zullen we dan afspreken om 8.30uur op de carpoolparking te Paal om dan met de wagen van Peter gezamenlijk naar de Heizel te rijden ? Op 3 kwartier moeten we in Brussel zijn en aangezien de metro om 9.40 vertrekt moeten we nog voldoende tijd over hebben .
              Graag een bevestiging van jullie .

              Theo

              ( Noliko )
              Ik zal iets voor 08u30 op de carpool in Paal aanwezig zijn samen met mijn maat CVke

              Ik heb wel niet al het materiaal dat hier werd aangehaaald, ik heb ook niet die zware technische kennis, ik hoop dan ook dat het groepsgevoel in deze SD de bovenhand mag halen en ik een beetje hulp kan krijgen van de mensen die deze skills wel bezitten
              ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

              Comment


              • #82
                Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                Wim,

                Op mij kan je rekenen. Ik zal om 17u00 aan de deur staan met hopelijk alle andere deelnemers. Ik ben er al geweest, het heeft iets. Wat, moeten ze mee gaan kijken, drinken en misschien wat lekkers eten !!!!

                Patric
                Wel, ik denk dat ik Patrickske de hele dag ga volgen, dus ook naar de Ultieme Hallucinatie
                ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

                Comment


                • #83
                  Parking Heizel Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                  Voor diegene die parking (gratis) zoeken rondom de Heizel.
                  Normaal is er 's mrogensvroeg (vooral rond het uur dat wij daar wensen te vertrekken) wel gratis parking te vinden.
                  Nu, indien het niet lukt, zijn er twee prachtige lokaties waar altijd plaats is te vinden (ook tijdens beurzen).
                  Ze zijn als twee zwarte cirkeltjes opgegeven. Heel gemakkelijk bereikbaar en veilig en gratis. Wat moet er nog meer zijn.
                  Eveneens is er eentje vlak naast het metro-station (Boudewijn) (Rode cirkel) gelegen en het andere op zo'n 100 m). Boudewijn is het eindstation van de metrolijn, dus ook heel makkelijk, alleen is er weinig kans voor automatishc ticketaankoop.
                  We starten dus wel aan het metrostation op de Heizel. (Kinepolis).
                  (rode cirkel) met M in

                  Comment


                  • #84
                    Re: Voor Peter , Lut , Filmar en ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peeke Bekijk bericht
                    Ik zal iets voor 08u30 op de carpool in Paal aanwezig zijn samen met mijn maat CVke

                    Ik heb wel niet al het materiaal dat hier werd aangehaaald, ik heb ook niet die zware technische kennis, ik hoop dan ook dat het groepsgevoel in deze SD de bovenhand mag halen en ik een beetje hulp kan krijgen van de mensen die deze skills wel bezitten
                    Peeke,
                    betreffende uw skills, ik vrees dat ik die ook (nog) niet bezit... dus alleen zult ge al niet zijn verder ben ik ook nog nooit meegeweest op een SD
                    ---
                    canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

                    Comment


                    • #85
                      Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                      die Ultieme Hallucinatie wil ik ook niet missen...
                      ---
                      canon 40D -|- canon 10-22 efs -|- canon L 28-300 ef

                      Comment


                      • #86
                        Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                        Als we nu allemaal nog een L plakken voor de titel van dit forumonderdeel kunnen er ultiem vrolijk op los halucineren
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #87
                          Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                          Jammer voor mij, maar ben er niet(ben tegen die tijd ne San miguel aan nuttigen)
                          Maar der komt er nog een, dan zal ik er beslist weer bij zijn(tenmiste als ik in Belgenland ben)
                          Nu zonder twijfel deze SD is weer prachtig in mekaar gestoken(heb toch nu ook weer het pdf bestand opgeslaan(of is het opgeslagen) je weet maar nooit of ik daar eens zal landen( nee zonder vliegdingens)
                          gr, eb

                          Comment


                          • #88
                            Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                            Een berichtje voor alle deelnemers aan de SD 'Brussel via HORTA naar de Kruidtuin',

                            Vandaag hebben Patricske en Purlut de laatste meters nog eens overgedaan om te checken dat er alles nog is en dat onze route klopt. We kunnen zeggen dat Purlut het weer fantastisch gedaan heeft.

                            We hebben ook eens Frank gebeld om te vragen wat weer het zal worden, en hij vertelde dat we niet ongerust moeten zijn. Het zal bewolkt zijn, maar in Brussel blijft het droog maar koud. Dus, de SD zal doorgaan.

                            Dus, nog even herinneren:
                            - ofwel naar het Muntplein komen en daar vertrekken we om stipt 10 uur
                            - ofwel met de wagen naar de Heizel, Atomiumlaan (recht tegenover het Atomium) stipt om 09u30 en van daar te voet naar de metro en daar stipt vertrek 09u40 tot de halte De Brouckère.
                            - als er geen plaats is in de Atomiumlaan, kan je nog altijd het alternatief nemen dat Purlut enkele posts hierboven opgesomd heeft. Maar laat dan iets weten (0475483747)
                            - en, vergeet al jullie materiaal niet.

                            Tot zaterdag,
                            Purlut en Patricske

                            Comment


                            • #89
                              Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                              Vandaag nog een extra tip gekregen via het fantastische blad 'Shoot'.

                              In de Botanique/Kruidtuin loopt een tentoonstelling van Stephan Vanfleteren met Belgicum. Gelukkig doen we in de namiddag de kruidtuin aan, dus die er interesse in hebben en er even willen langs lopen, het kan.
                              http://www.brusselnieuws.be/artikels...n-de-botanique

                              Patricske

                              Comment


                              • #90
                                Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                                wie de vorige keer meewas valt nu te bewonderen in SHOOT

                                Comment

                                Working...
                                X