Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

    Ewel, hebben ze warme chocomelk en slagroom? Dat lijkt me een super afsluiter van de dag te worden dan

    Comment


    • #62
      Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

      Wim,

      Op mij kan je rekenen. Ik zal om 17u00 aan de deur staan met hopelijk alle andere deelnemers. Ik ben er al geweest, het heeft iets. Wat, moeten ze mee gaan kijken, drinken en misschien wat lekkers eten !!!!

      Patric

      Oorspronkelijk geplaatst door SD-Brussel Bekijk bericht
      Allen,
      Zoals gemeld kunnen wij binnen in de Ultieme Hallucinatie.
      Dit is een ART-Nouveau restaurant dat voor de gelegenheid bereid is gevonden de deuren te openen en ook het licht op te zetten. Nu, we kunnen daar binnen vanaf 17uur en zo hadden we ook wel graag geweten hoeveel mensen er effectief dan binnen willen.
      Weet dat het normale openingsuur pas rond 6 uur is.

      Dus, wie wenst er op de aangeboden gelegenheid in te gaan en reeds om 17 uur het restaurant binnen te gaan om er te fotograferen ?
      Let wel dit is een groepsbezoek omdat de deur achter ons onherroepelijk dicht gaat zodat de aanwezigen de zaak volledig fotografisch ter beschikking hebben.

      Als afsluiter kunnen we ook met alle SD-deelnemers afspreken om daar samen te komen. Diegenen die willen kunnen er dan nog iets drinken, anderen kunnen er eventueel iets eten ...
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #63
        Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

        Yep,

        Ik volg mee tot in de hallucinatie van het art nouveau, dus noteer maar ik sta mee aan de deur om 17.00uur.
        Wordt weeral een leuke dag ik voel het aan mijne dikke teen.

        groetjes
        aan allen kiekjestrekkers
        Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
        www.dewolfmarc.be

        Comment


        • #64
          Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

          Het is ten zeerste verboden dieren te pijnigen tijdens de SD's. Eventueel kan je wel afspreken met een deelnemer om aan hem te trekken, maar aub niet aan de kiekjes.

          Als ge nu al zeer hebt aan uwen dikken teen moet ge daar wel eens laten naar zien. We stappen die dag immers iets meer en gezien iedereen al overladen zal zijn met glas kunnen we niet instaan om nog een aanvullend gehandicaptentransport te voorzien.
          Een geluk dat ge nu al niet hallucineert

          Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
          Yep,

          Ik volg mee tot in de hallucinatie van het art nouveau, dus noteer maar ik sta mee aan de deur om 17.00uur.
          Wordt weeral een leuke dag ik voel het aan mijne dikke teen.

          groetjes
          aan allen kiekjestrekkers
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #65
            Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

            Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
            Wim,

            Op mij kan je rekenen. Ik zal om 17u00 aan de deur staan met hopelijk alle andere deelnemers.
            Ik zal er ook zijn.

            Comment


            • #66
              Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

              Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
              Even vermelden dat wAckO met ondergetekende zal carpoolen, nog 2 zitjes beschikbaar.
              Nog even vermelden dat naast metropolis een tweede stopplaats voorzien werd: "Sportpaleis". Van daar is het de autosnelweg op en non-stop tot in Brussel

              Comment


              • #67
                Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                En omdat James71 zo vriendelijk was de stopplaatsen in te richten 'naar wens' laat ik de beslissing of er nog gehallucineerd wordt helemaal over aan de chauffeur.

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Het is ten zeerste verboden dieren te pijnigen tijdens de SD's. Eventueel kan je wel afspreken met een deelnemer om aan hem te trekken, maar aub niet aan de kiekjes.
                Nog even voor de duidelijkheid: aan geen enkel onderdeel van mij mag getrokken worden. En geloof me, ik weet zeker dat er zullen zijn met die neiging...
                Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                vroeger op dit forum bekend als wAckO

                Comment


                • #68
                  Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                  Count me in voor de Ultieme Hallucinatie ;-)
                  Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                  Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                  Comment


                  • #69
                    Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                    Er zijn twee plaatjes vrijgekomen. Voor die nog willen deelnemen aan deze prachtige SD, het is de moment.

                    Patric(ske) en Wim (Purlut)

                    Comment


                    • #70
                      Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                      Ultieme hallucinatie for me too
                      Rudi
                      Fuji XT-4 en wat glas
                      Web: Flickr

                      Comment


                      • #71
                        Voor Peter , Lut , Filmar en ?

                        Zullen we dan afspreken om 8.30uur op de carpoolparking te Paal om dan met de wagen van Peter gezamenlijk naar de Heizel te rijden ? Op 3 kwartier moeten we in Brussel zijn en aangezien de metro om 9.40 vertrekt moeten we nog voldoende tijd over hebben .
                        Graag een bevestiging van jullie .

                        Theo

                        ( Noliko )

                        Comment


                        • #72
                          planneke: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                          't begint te jeuken hé, ...
                          De weersvoorspellingen, hmmm, 't schijnt dat goed weer zal zijn dus laat ons stellen dat we 80% de SD laten doorgaan. Woensdag wordt dan gebijlhakt of is het gehakt gebijld of gehaktbijld ...
                          En nu de eierkes naar d"arme klaeren brengen maar dit is een taak voor de deelnemers.

                          Hier een planneke voor diegene die via het station of op eigen wil naar de SD komen.
                          1) Centraal station. Ga NIET naar de hoofdingang, maar blijf op het tussenverdiep. Er staan wegwijzers naar de Grote markt. Volg die en gebruik dan het onderstaande plannetje. Je stapt de grasmarkt door tot aan de eerste rode lichten. Daar zie je links een kerk, linksvoor de Beurs en het is naar rechts. Loop daar totdat je op het muntplein komt.
                          Wie toch via de hoofdingang stapt riskeer in een open werf terecht te komen. Alles ligt open en een weg zoeken daartussen is niet zo evident.
                          Ik ga kijken of ik op tijd in de Centraal kan zijn om daar eventueel de groep treinkomers op te vangen, maar dat is nog geen belofte.

                          2) Metro. De halte is "De Brouckère". Indien je te vroeg of te laat afstapt, geen paniek. Zowel Sint-Katelijne als het centraal station liggen op max 10 wandelafstand tot aan de munt.



                          Hier een klein schemaatje van hoe we in de voormiddag zullen proberen te stappen.



                          Ja en de lessons-learned ... Hier de badge die we zullen dragen. Merk op, iedere deelnemer wordt VERPLICHT die zichtbaar te dragen. Eén van de redenen is om eventuele verloren gelopen schapen terug op het goede spoor te brengen. De andere reden van deze regel wordt er plekke uitgelegd.
                          Je badge wordt dan ter plekke overhandigd.



                          OPMERKING: De oproep naar wie meegaat naar de ultieme hallucinatie is wel enkel voor het fotografisch bezoek. Vanaf 18uur kan je er altijd zo binnen om iets te drinken, eten .
                          Last edited by SD-Brussel; 30 mei 2009, 21:57.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                            Hier nog ééntje voor de Ultieme Hallucinatie!
                            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                            Comment


                            • #74
                              Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                              De Ultieme Hallucinatie wil ik ook wel mee maken.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                                Die ultieme halucinatie zie ik ook wel zitten, maar aangezien ik met noliko en anderen samenrij, hangt het ook van hun af natuurlijk.

                                Zonnige groeten vanuit Kreta,
                                Groetjes,
                                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                                Comment

                                Working...
                                X