Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

    Ik heb mij zo juist ingeschreven . Ik wil wel carpoolen , vertrek vanuit Beringen of de carpoolparking van het klaverblad in Lummen .
    Ook wil ik wel met iemand meerijden die bv. van uit de Maaskant komt .

    Comment


    • #17
      Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Nete komt ook, zo kan Filmar mijn fisheyeke eens testen
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #18
        Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Nete komt ook, zo kan Filmar mijn fisheyeke eens testen
        En gaat het nu juist een SD zijn waar ge gene visoog gaat kunnen gebruiken
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #19
          Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

          Enig idee hoe ik die prachtige en uitgebreide documentatie van Purlut op een zo voordelig mogelijke manier kan uitprinten als dit tenminste toegelaten is .

          Comment


          • #20
            Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

            Helaas moet ik ook passen.
            Een mens zou bijna spijt krijgen dat hij dan net op reis is
            Ik hoop er zeker bij nr.3 weer bij te zijn.
            www.photo-rudi.be

            Comment


            • #21
              Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

              Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
              Enig idee hoe ik die prachtige en uitgebreide documentatie van Purlut op een zo voordelig mogelijke manier kan uitprinten als dit tenminste toegelaten is .
              Natuurlijk kan en mag dat.
              Het is een PDF-bestand dat je kan bewaren op de harde schijf.
              Een PDF kan je via acrobat reader zonder problemen uitprinten.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #22
                Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                Ik kan niet mee ben op verlof, Brussel zou idiaal geweest zijn. Zal zeker eens mee gaan in de toekomst.
                Groetjes Andre

                Comment


                • #23
                  Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                  hoi ,
                  Wordt er ook een lijst bijgehouden voor als het een week-end opschuift want lees hier dat vele er niet kunnen bijzijn door ploegenwerk maar het weer hebben we niet in de hand dus zou dit jullie een hectische week besparen .

                  Comment


                  • #24
                    Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                    Voor diegene die nog graag mee willen, het is de hoogste tijd aan het worden. Maar enkele plaatsen meer vrij.

                    Patric(ske)
                    http://www.photo-patricske.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                      Al een tijdje geleden dat ik nog een SD meemaakte dus was het nog eens de hoogste tijd erbij te zijn.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                        Zoals ik jullie al via PM heb laten weten, kan ik spijtig genoeg niet deelnemen aan deze SD omdat ik die dag uitgerekend in Amsterdam zit.
                        Wim, uw PDF-bestand is weer een prachtexemplaar. Ik zal er met veel plezier op een andere dag gebruik van maken.

                        Ondertussen heb ik eindelijk enkele foto's van de vorige SD Brussel geplaatst onder het motto 'Beter laat dan nooit':

                        http://forum.belgiumdigital.com/f93/...it-259217.html

                        http://forum.belgiumdigital.com/f93/...-a-259218.html

                        Aan alle deelnemers nog een prachtige dag toegewenst.

                        Jacques
                        BD0681BE -
                        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                        Comment


                        • #27
                          Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                          Even ter verduidelijking.
                          Over de middag worden bokes gegeten bij "a la mort subite".
                          NIEMAND is verplicht daar bokes te kopen en OOK wij staan niet in voor een eventuele bestelling.
                          De reden waarom we vragen naar eventuele mensen die waar zullen bestellen is om de waard op voorhand te verwittigen zodat hij daar rekening kan mee houden.
                          Dus, denk nu aub niet dat er besteld wordt. Dit zal ter plaatse nog dienen geregeld te worden.
                          Iedereen mag daar zijn van huis meegebrachte bokes eten.
                          Dit enkel even ter verduidelijking.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                            hoop dat ik ook meekan ben op 6 juni vrij en net PM gestuurd naar patrickske ... En weet just de markt zijn in Brussel en dat is het . dus lijkt me wel vree interessant ... zou mijn eerste SD zijn
                            btw vind het forum "formidastisch" een samenvoeging van formidabel en fantastisch ... grin ..
                            [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                              Hoi,

                              Ik heb ook een pm gestuurd, hopelijk nog op tijd?
                              Noliko, ik wil wel met je carpoolen vanuit Lummen of Beringen, ik kom van Lommel.

                              Greetz,
                              Peeke
                              ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

                              Comment


                              • #30
                                Re: Brussel via HORTA naar de KRUIDTUIN of Brussel in en rond de kruidtuin

                                Aan de deelnemers, collega's, vrienden, BD's, SD's, etc

                                Als we het lijstje van de deelnemers eens overloop moeten we vaststellen dat er nog zijn waarvan we niet weten dat ze boterhammen zullen bestellen in 'A La Mort Subite'. Dit maar om te weten wat we aan de uitbater van A La Mort Subite moeten zeggen van het aantal mensen dat daar iets zal bestellen. Wat je bestelt, is terplaatse te regelen.

                                Ook zijn er nog enkele waarvan we niet weten dat ze naar de Heizel of Het Centraal Station zullen komen.

                                Als we deze info mogen hebben via een PM, is het op 06/06 veel makkelijker om te checken dat er iedereen is.

                                Patric(ske) en Purlut (Wim).

                                Comment

                                Working...
                                X