Dankuwel dankuwel, heeeeel mooi gedaan hoor Mic!!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
DVD Olmense Zoo, hij is er !
Collapse
X
-
-
Vandaag mijn dvd van de olmense zoo ontvangen, ben hem nu aan't bekijken en tot nu toe fantastisch. Mic dat heb je uitstekende gedaan, met die muziek en de opening van de dvd. ThanksCanon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX
Comment
-
Hoi Mic, bestaat er nog de mogelijkheid om aan zo'n DVD'tje te komen? Probeer je al een aantal keren een mailtje te sturen maar blijkbaar zonder succes, dan maar zo dus.
Mijn mail-adres is kris.verhaegen@pandora.beBD0055BE of te wel Krisv5
http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be
Comment
-
Originally posted by krisv5
Hoi Mic, bestaat er nog de mogelijkheid om aan zo'n DVD'tje te komen? Probeer je al een aantal keren een mailtje te sturen maar blijkbaar zonder succes, dan maar zo dus.
Mijn mail-adres is kris.verhaegen@pandora.be
Langs BD een mailtje sturen kan met je adres.
Comment
-
-
Originally posted by smhdlb
Goh....leuk idee zo'n DVD van jullie SD.
Kan iedereen trouwens aan zo'n shooting-day deelnemen?
Lijkt me wel leuk om dat een keer mee te maken.
Groetjes
VickyGroetjes Vicky
Comment
-
Dank je allen voor de eerlijkheid.
Ik heb bijna alle betalingen gekregen, zelfs uit Nederland.
Maar ik heb er eentje ontwangen... en ik weet echt niet wie dat is?
Dit stond op mijn afrekening???
CLAES NADINE : UW CENTEN VOOR HET DVD'KE V
Er zijn nog maar drie mensen over, die nog niet bijgedragen hebben, dus is het één van de drie, maar wie?
De meeste zetten hun Nickname erbij, zodat ik weet wie 't is...
Hopelijk hebben jullie die onvergetelijke Shooting nog eens kunnen herbeleven van je luie zetel....
Comment
-
-
Originally posted by mic
En vicky???
Heb je nu de DVD kunnen bekijken???
Ja het is eindelijk gelukt met een trial die ik van het internet heb gehaald. In de software van PowerDVD op mijn PC'tje zat een fout.
Maar zeg de DVD is echt heel mooi, prachtig gemonteerd met heel passende muziek. Wat wij knap vonden is dat je een fotograaf laat zien, dan klik en dan de montage van de foto , super !!! Je hebt er blijkbaar veel werk in gestoken Nog eens bedankt
Groetjes
Vicky
Groetjes Vicky
Comment
Comment