Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Dik de moeite!!

Ga dadelijk mijn foto's eens bekijken en zien of er iets deftig tussen zit

Aan iedereen, bedankt voor de tips en uitleg

Comment

Bedankt voor de mooie dag Patrik en Wim. Het was super.

Lioudmila

Comment

Wim en Patrick nogmaals bedankt.
        Super georganiseerd !

En Wim jij bent een echte Brussel-kenner, je bracht ons niet enkel op de mooiste plekjes maar je wist ons telkens als een professionele gids ook een stukje boeiende geschiedenis te vertellen.

Zeker tot de volgende Brussel SD
        www.photo-rudi.be

Comment

Ondanks het slechte weer toch een prachtige dag gehad.
          Mijn eerste SD en een schot in de roos.
          Ik vond het tof met deze bende op stap te mogen, echt een ervaring.
          Bedankt Wim en Patrick
          Ik verheug op de volgende.
          Dikke chapeau.
          Zie op mijn webstek voor een klein verslagje in mijn blog

groetjes
          Last edited by dwm400; 28 maart 2009, 22:07. Reden: verwijzing naar mijn webstek
          Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
          www.dewolfmarc.be

Comment

Wim & Patric
            Bedankt voor deze boeiende wandeling in onze hoofdstad.
            Een toporganisatie Kijk al uit naar de volgende
            De enkele plensbui heeft de pret niet kunnen bederven, 't was een fijne groep en wederom enkele nieuwe BD'ers in levende lijve leren kennen

Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
            En Wim jij bent een echte Brussel-kenner, je bracht ons niet enkel op de mooiste plekjes maar je wist ons telkens als een professionele gids ook een stukje boeiende geschiedenis te vertellen.

Zeker tot de volgende Brussel SD
            Zeker en vast
            Als de datum me schikt, ben ik weer van de partij

Comment

Wim en Patrick,

Prima organisatie
              Spijtig dat het weer niet altijd mee wilde
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

Comment

Wim en Patrick, nogmaals bedankt voor de organisatie !

Comment

Leuke, mooie en verrassende plekjes gezien vandaag, goed gelachen, af en toe een straaltje zon en natuurlijk twee gidsen die wisten waar ze ons naar toe leidde.
                  Zowel in het heden en over het verleden.

Kortom een geslaagde SD
                  (hoe kan het ook anders met zo'n bende BD'ers )

Ben nu al aan het uitkijken naar het hopelijk volgende deel van SD Brussel
                  Groeten,
                  Ludo

Comment

Wim en Patric,
                    Nogmaals bedankt voor het professioneel inrichten en begeleiden van deze SD.
                    Het gidsen en verkennen van zoveel nieuwe plekjes in Brussel heeft ons allen verrijkt met fotogenieke plaatsen en geschiedenis waar we anders aan voorbijgaan.
                    Zeker tot de volgende keer.
                    Jacques
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Ik kan alleen maar beamen dat ik een schitterende SD en dus toffe dag achter de rug heb.

Dikke voor Wim en Patric.
                      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Als nu de PC niet aan had gestaan, had ik al in mijn bed gezeten . Net thuis, na nog wat "atomiologie", waarvan natuurlijk niets op BD zichtbaar zal zijn.

Oh what a day...

Zoals verwacht prima georganiseerd en ook geanticipeerd op het soms tegenvallende weer. Nu is het wel net dit weer dat voor enkele aparte beelden zorgde, dus is zelfs dat nog positief ervaren.

Wim en Patric, andermaal dank voor de prima organisatie en voorbereiding. Als er een volgend deel komt, zal ik, indien mogelijk, weer van de partij zijn. Een paar toffe en onbekende kantjes van Brussel gezien vandaag, die met kennis toegelicht werden.
                        Ook lekker gegeten (wel weinig gedronken, maar dat lag een beetje aan mezelf ), m.a.w. een geslaagde dag gehad .

Een dikke proficiat aan de organisatoren en ook een dank u wel aan de deelnemers, die bijgedragen hebben tot de positieve sfeer die rond deze SD hing.

Mvg

Chris
                        Last edited by FestinaLente; 29 maart 2009, 07:52.

Comment

Ik kan al het positiefs van mijn voorgangers enkel maar bijtreden.
                          Ook van mij nog eens een dikke merci aan de organisatoren, maar ook wel een heel klein beetje aan alle deellnemers om van deze dag toch weer een topper te maken.
                          Ik ben, als de datum me past, zeker aanwezig op de volgende (schrijf me maar al bij op je lijstje Wim ).

Groeten,

Mark
                          http://markwijnants.zenfolio.com/
                          Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

Comment

Dank aan allen voor de leute die we gehad hebben. Dat was direct een pak medicijnen tegen depressitivities minder ..
                            Hier een afbeelding van een deelnemer die maar in alle bochten en plooien kroop om met zijn uitrusting toch maar in het fotokader te kunnen ..., te passen

https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht

Dank aan allen voor de leute die we gehad hebben. Dat was direct een pak medicijnen tegen depressitivities minder ..
                              Hier een afbeelding van een deelnemer die maar in alle bochten en plooien kroop om met zijn uitrusting toch maar in het fotokader te kunnen ..., te passen

We geven alles voor de fotografie, en met een vaste hand lukt er veel hé

Ik heb net als de anderen ook geweldig van deze dag genoten. Een dikke pluim voor de organisatie en de andere deelnemers Als ik me kan vrijmaken de volgende keer zal ik er ook weer bij zijn

MVG,

Comment

Maar goed dat hij een statief had om zich aan vast te houden

Voor deze SD was ik belet, maar bij de volgende wil ik ook mee.

Comment

Working...
                                X