Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Roland,

Spijtig dat je er niet kan bij zijn. Maar de gezondheid gaat altijd voor en verzorg je goed zodoende je kan deelnemen aan de volgende SD.

Groetjes,
    Patric

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
    Beste Wim en Patric,

Met wat jullie hier allemaal organiseren moet ik eigenlijk mijn hoed afzetten...
    ...alles tot in de puntjes georganiseerd...en als ik zo die PDF lees van Wim met het programma kan het bijna niet anders dat het een spetterende SD wordt.
    Als Wim iets aanpakt staat hij daar ook volledig achter (zie SD Dinant, die was ook schitterend).
    Patric heeft ook al bewezen dat hij wat in petto heeft als organisator

Ik kijk er al lang naar uit, maar zoals het er momenteel uitziet, zal ik helaas moeten afhaken. Het spijt me geweldig.
    Er zit absoluut geen verbetering in mijn gewrichtsproblemen, het zat eraan te komen, want een tijdje gelden heb ik al een PM naar Patric gestuurd met mijn mogelijk probleem.
    Ik keek de kat wat uit de boom, maar het zal niet lukken.
    De trip ga ik nooit kunnen uitlopen en dan val ik de groep alleen maar lastig.
    Daarom haak ik af en dan kan er nog een andere deelnemer in mijn plaats op de kar springen.
    Hopelijk lukt het mij met de volgende SD in Brussel

Aan organisatoren nog eens hartelijk bedankt voor jullie inzet en hopelijk zijn de weergoden extra goed gezind op 28 maart.

Succes!

Roland
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Kreeg vandaag volgende url binnen ...

http://www.youtube.com/watch?v=OygQ_...e=channel_page

Persoon had mijn tekst gevonden en wou dit als bijdrage geven ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

knap filmke

Comment

Hallo allemaal,

Nog even ter herinnering. Ik heb 3 plaatsen over in de auto om rechtstreeks naar Brussel te rijden (Delta en dan metro)
          Vertrek uit het zuiden in de buurt van Huldenberg en kan passeren via E40 (Bertem - Brussel) of E411 (Waver - Brussel)
          Neem aan dat er weinig van die kant komen, maar je weet nooit...

Comment

Wim,
            Ik heb de pdf van je site gedownload.

Prachtig werk man! Daar moet tijd in gekropen zijn. Bedankt!!!
            https://waltertalboom.be-
            Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Haak af voor de SD, aan de ene kant met zeer veel spijt want de SD is optimaal georganiseerd. Proficiat aan de inrichters.
              Aan de andere kant met veel plezier want ik ga volop genieten van mijn kleindochter (in England) die juist haar eerste kreten heeft gegeven.
              Wens jullie héél véél fotografeergenot, zal duimen voor optimaal weer en ik wacht vol ongeduld op alle mooie foto's.

grt, otof
              Last edited by otof; 13 maart 2009, 13:52. Reden: bijvoeging

Comment

@Purlut: voor de PDF.

Aangezien Ludo geen plaats meer heeft in zijn wagen kom ik met de eigen wagen (ook tot de parking Heizel). Als er nog zijn die vervoersproblemen hebben (of gewoon liever samenrijden), ik heb nog 2 plaatsen vrij (vanaf St-Truiden).
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Aangezien er een rvp is op parking Heizel, heb ik ook maar besloten om met de auto te komen.
                  Ik heb nog 3 plaatsen vrij en kom uit de richting van Sint-Niklaas.
                  Kan eventueel ook stoppen aan P+R Melsele.
                  www.photo-rudi.be

Comment

update:
                    Ik kom naar de Heysel en rij dan met Patricske met de metro mee
                    Hoe laat worden we aan de Heysel verwacht?

Comment

James, op tijd man, op tijd. We verwachten er iedereen op tijd ...
                      Ik dacht dat Patricske 9.30 opgaf . ALs je door rijdt naar het centrum doe je geen winst hoor. Ook daar zal je gemakkelijk een 30 minuten verknoeien om een goede parking te vinden, ...
                      Ik voel het, het begint bij iedereen stilaan te kriebelen ...

Comment

James,

Om 09u30 stipt nemen we de metro naar de Vismet.

Patric

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                        update:
                        Ik kom naar de Heysel en rij dan met Patricske met de metro mee
                        Hoe laat worden we aan de Heysel verwacht?
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Ik zou willen afspreken aan de ingang van de metro, bovengronds. Kwestie dat niet iemand in de metro wacht en anderen op die iemand boven aan een hekken wacht ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                            James,

Om 09u30 stipt nemen we de metro naar de Vismet.

Patric
                            Ik zal er zijn.
                            Wacht op mij he

Comment

James,

Maar dat weet ik nog nie ze.

Ik zal er zijn.
                              Wacht op mij he

Comment

Ik zal er zijn.
                                Wacht op mij he
                                iets concreter aub.
                                Ik sta daar nu al meer dan één dag en ik zie niets
                                't Is precies wachten op Godot ipv James21
                                Enne, is iedereen stilaan wakker aan het worden. In 't komende weekend groten kuis, alles afborstelen, lenzen netjes maken, lenzen kiezen
                                Kan er iemand naar d'arme Klaeren gaan, oei, neen, in dees geval zullen het de RIjke Klaeren zijn met eieren, liefts grote, struisvogeleieren ... En 't is niet voor de haaspaas, want die kan wel geen van die dinges leggen ...
                                Zelf zal ik weinig meenemen, ik zal teveel om mijn hoofd hebben om 46 man in groep doorheen die smalle straatjes, ... te leiden of is het lijden ...
                                Maar moest ik iets meenemen:
                                1) Goed humeur en een zak vol plezier
                                2) Statief, is voor velen op het eerste zicht niet echt noodzakelijk tot op het ogenblik dat men het nodig heeft. We lopen wel veel buiten, dat wel
                                3) camera met volle accu's
                                4) groothoeklens, telelens en datgene wat ertussen valt.
                                5) Bokes voor 's midddags en een fles water voor onderweg.
                                6) lege geheugenkaartjes (wel de kaartjes hé, niet de rest)
                                Ik plaats hier volgende week nog een kleine wandelroute voor diegenen die met de trein zouden komen en van de Centraal tevoet naar de vismet gaan (reken 10 à 15 minuutjes)
                                Met de Metro gaat ook, maar dan moet je richting Boudewijn of Erasmus nemen en is het bij de tweede halte eruit (Sint Kathelijne). Poer lis fransoi la mime sjooze

Comment

Working...
                                X