Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Patricske,
    sorry voor het late antwoord maar ik was even Vlaanderen uit.

Vermits mijn eerste kleinkind nog lekker bij zijn mama ingekapseld zit, ga ik nog steeds mee (hoop dat dit zo blijft). Ik ben alleen en blijf niet eten. Heb van James 71 een lift aangeboden gekregen en hang dus van hem af voor het bepalen van de ontmoetingsplaats.

Sannepoes, sorry dat ik je in Antwerpen Centraal in de steek laat, maar zo te lezen ga je niet alleen moeten treinen.

grt, otof

Comment

Purlut en ik zelf hebben de beslissing genomen ook diegene van de reservebank te laten deelnemen. PM is verstuurd naar de vijf van de reservebank.

PS. Meer kan nu niet meer. De inschrijvingen zijn bij deze afgesloten.

Patric
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Jip, de reservisten worden onder de fotowapens geroepen ...
        EInd deze week is de PDF ('t wordt een mastodont en zal uit 5 delen bestaan, één per SD) tbeschikbaar. Voorzie maar een week avondleeswerk want geloof het of niet, Brussel heeft veel, heel veel te bieden ... Ik zat vandaag aan pag 279 en dan heb ik maar besloten er even met de grove borstel door te gaan. Trop est Trop, alhoewel, we weten nooit genoeg.
        Noteer wel al:
        - statief niet vergeten, je weet maar nooit
        - fototoestel met volle opgeladen accu (iedere keer weer stel ik vast dat er bij zijn die op laag niveau vloekend meelopen)
        - lenzen, van visoog, naar groothoek, naar tele.
        - Onderwerpen. Lees; van alles
        Nu nog een paar zielen die stilaan met de struisvogeleieren naar 'd arme klaeren lopen ... Oei, en las ik nu juist iets over de RIjke klaeren ...
        En nu moet ik Patricske nog eens op de pijnbank leggen (hij wil de pre-shoot eens aflopen )
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

De PDF met de uitleg van datgene wat we eventueel zullen zien kan nu opgehaald worden.

http://www.fotospotter.be

Nadat je de home-pagina hebt geopend, kan je onderaan bij documentatie diverse PDF's vinden voor fototochten.
          SD-Brussel staat daar ook in.
          Veel leesplezier gevolgd door een leuke en leerrijke shooting-day

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
            De PDF met de uitleg van datgene wat we eventueel zullen zien kan nu opgehaald worden.

http://www.fotospotter.be

Nadat je de home-pagina hebt geopend, kan je onderaan bij documentatie diverse PDF's vinden voor fototochten.
            SD-Brussel staat daar ook in.
            Veel leesplezier gevolgd door een leuke en leerrijke shooting-day
            Knap werk geleverd Wim

Comment

volg volledig james71
              Maja had dan ook niets anders verwacht van de tandem patrickske/purlut

Comment

Vandaag met Purlut de SD eens afgelopen en ik moet zeggen een pareltje. Het is zeker de moeite eens het toeristisch overzicht voor deze SD, gemaakt door Purlut, eens door te nemen.

Zoveel te zien op een oppervlakte van een zakdoek.

Tijdens onze tocht hebben we ook over het vervolg gesproken. En, ja hij komt er nog voor de zomer doen we nog een tweede SD in Brussel die zeker ook de moeite zal zijn.

Soms zeg je wat gaat de tijd snel, maar nu zie ik toch uit naar 28/03. Als het weer mee wil, gaan we een prachtige dag beleven. Zie maar dat je genoeg geheugenkaarten bij hebt, want je zal ze nodig hebben.

Tot 28/03 en als je nog vragen hebt over de SD, stuur een PM. Ik zal deze met plezier beantwoorden.

PS. Als er zijn die nog mee willen gaan eten bij de Chinees om de dag af te sluiten, je kan nog altijd veranderen.
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                  Vandaag met Purlut de SD eens afgelopen...
                  Zijn jullie ook tegen 0,5 Km/uur gegaan, zoals het tempo gewoonlijk ligt bij de SD's ? .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                    Zijn jullie ook tegen 0,5 Km/uur gegaan, zoals het tempo gewoonlijk ligt bij de SD's ? .
                    Ja, den Patric heeft zijne pere gezien ... Ben juist thuis, ben nog effen naar een plaatske geweest voor één der SDkes te Brussel ... Kwestie van kennis op te doen.
                    Voor wie het zou willen weten, we lopen in een cirkel, hoekig, dat wel, maar max 300 m van een centraal punt. Veel km doen we niet en we knippen als we goesting hebben
                    Houd er wel rekening mee dat ik doelbewust steeds meer info en leuke plaatsen geef dan dat we aan kunnen. Die PDF is dan ook bedoeld als wandelgids en dat niet alleen tijdens een SD...
                    Patje stond versteld dat, niettegenstaande hij die toer al eens was afgelopen ik hem weer zaken toonde die hij dan niet heeft gezien ... Den dezen dan lakoniek: "Patje, ge denkt toch niet dat ik volledig in mijn speelkaarten laat kijken ...)
                    Aan dat tempo zijn we na 2 uur rond en dat is niet de bedoeling hoor. Voor ons is die hierboven aangehaalde snelhied vliegen
                    Trouwens, 't is een heel klein zakdoekje waarover Patric spreekt en uit de lucht lijkt het groot, maar in werkelijkheid ...

Comment

Aah! Als ik goed zie, zal ik gemakkelijk het station naar huis terug kunnen vinden 's avonds. We gaan niet veraf. Altijd een goed ding want ik loop hopeloos verloren.
                      't Zal nog grappig worden om de juiste trein te vinden

Comment

Oh, ja nog vergeten ...
                        Langs de info-dienst gelopen in Brussel.
                        Weet je, we zijn aangekondigd...., meer nog, we staan er een geheel jaar in de kijker.
                        Ik heb wel wat discussie gehad over de schrijffouten ... Strip in de plaats van trip.
                        Dat ze ons een comics-bende vinden ... Heb maar gene commentaar gegeven want ik moest nog wat spul hebben ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                          Aah! Als ik goed zie, zal ik gemakkelijk het station naar huis terug kunnen vinden 's avonds. We gaan niet veraf. Altijd een goed ding want ik loop hopeloos verloren.
                          't Zal nog grappig worden om de juiste trein te vinden
                          Geen probleem. Spoor 5 is het perron naar Antwerpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Ja, den Patric heeft zijne pere gezien ...
                            Voor wie het zou willen weten, we lopen in een cirkel, hoekig, dat wel, maar max 300 m van een centraal punt. Veel km doen we niet en we knippen als we goesting hebben
                            Patje stond versteld dat, niettegenstaande hij die toer al eens was afgelopen ik hem weer zaken toonde die hij dan niet heeft gezien ... Den dezen dan lakoniek: "Patje, ge denkt toch niet dat ik volledig in mijn speelkaarten laat kijken ...)
                            Aan dat tempo zijn we na 2 uur rond en dat is niet de bedoeling hoor. Voor ons is die hierboven aangehaalde snelhied vliegen
                            Trouwens, 't is een heel klein zakdoekje waarover Patric spreekt en uit de lucht lijkt het groot, maar in werkelijkheid ...
                            Wim, pere gezien ...... neen ze. Maar ik had dorst en ...... moest terug naar het werk, je weet wel he ......
                            En ja Wim heeft me nog meer laten zien. Brussel heeft echt veel in zijn mars aan bezienswaardigheden, die we spijtig die dag allemaal niet kunnen tonen. Daarom de pdf die Wim gemaakt heeft moet je goed bewaren en later nog eens overdoen met je vriend(in), familie, kennissen, ......
                            Zakdoek, je hebt er voor vrouwen en mannen, het is te zien welke zakdoek je neemt. Maar ja met een vrouwen zakdoek kom je toe.

Comment

Beste Wim en Patric,

Met wat jullie hier allemaal organiseren moet ik eigenlijk mijn hoed afzetten...
                              ...alles tot in de puntjes georganiseerd...en als ik zo die PDF lees van Wim met het programma kan het bijna niet anders dat het een spetterende SD wordt.
                              Als Wim iets aanpakt staat hij daar ook volledig achter (zie SD Dinant, die was ook schitterend).
                              Patric heeft ook al bewezen dat hij wat in petto heeft als organisator

Ik kijk er al lang naar uit, maar zoals het er momenteel uitziet, zal ik helaas moeten afhaken. Het spijt me geweldig.
                              Er zit absoluut geen verbetering in mijn gewrichtsproblemen, het zat eraan te komen, want een tijdje gelden heb ik al een PM naar Patric gestuurd met mijn mogelijk probleem.
                              Ik keek de kat wat uit de boom, maar het zal niet lukken.
                              De trip ga ik nooit kunnen uitlopen en dan val ik de groep alleen maar lastig.
                              Daarom haak ik af en dan kan er nog een andere deelnemer in mijn plaats op de kar springen.
                              Hopelijk lukt het mij met de volgende SD in Brussel

Aan organisatoren nog eens hartelijk bedankt voor jullie inzet en hopelijk zijn de weergoden extra goed gezind op 28 maart.

Succes!

Roland
                              Last edited by Roland Cuypers; 8 maart 2009, 11:42. Reden: spellingsfoutje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                                Beste Wim en Patric,

Met wat jullie hier allemaal organiseren moet ik eigenlijk mijn hoed afzetten...
                                ...alles tot in de puntjes georganiseerd...en als ik zo die PDF lees van Wim met het programma kan het bijna niet anders dat het een spetterende SD wordt.
                                Als Wim iets aanpakt staat hij daar ook volledig achter (zie SD Dinant, die was ook schitterend).
                                Patric heeft ook al bewezen dat hij wat in petto heeft als organisator

Ik kijk er al lang naar uit, maar zoals het er momenteel uitziet, zal ik helaas moeten afhaken. Het spijt me geweldig.
                                Er zit absoluut geen verbetering in mijn gewrichtsproblemen, het zat eraan te komen, want een tijdje gelden heb ik al een PM naar Patric gestuurd met mijn mogelijk probleem.
                                Ik keek de kat wat uit de boom, maar het zal niet lukken.
                                De trip ga ik nooit kunnen uitlopen en dan val ik de groep alleen maar lastig.
                                Daarom haak ik af en dan kan er nog een andere deelnemer in mijn plaats op de kar springen.
                                Hopelijk lukt het mij met de volgende SD in Brussel

Aan organisatoren nog eens hartelijk bedankt voor jullie inzet en hopelijk zijn de weergoden extra goed gezind op 28 maart.

Succes!

Roland
                                Altijd jammer dat iemand moet afhaken vanwege gezondheidsproblemen .
                                Ik ken u wel niet persoonlijk (vemoed ik toch, ik heb al wel een paar SD's meegedaan, maar ik vermoed niet dat ik u reeds heb ontmoet), maar wens u in elk geval een spoedig herstel toe !!
                                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Working...
                                X