Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Hier vertrekt er ééntje vanuit Zutendaal, met nog een aantal plaatsen vrij in de wagen.
    let wel, deze taxi vertrekt na de SD richting huiswaarts en wacht niet op het diner
    Groeten,
    Ludo

Comment

..........
      Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 18:40.

Comment

Nog 3 plaatsen vrij (in de auto).Den deze vertrek vanuit Tielt W-vlaanderen .
        Ik blijf wel om te eten ,kijk al uit naar dat 14 gangen menu

Comment

Misschien een voorstel.
          Ik heb zitten te zoeken naar de vismarkt via google ik heb deze niet echt gevonden.
          Ik weet dat het ergens rond Sint-Katelijne is maar toch.
          Zou het misschien niet beter zijn dat we afspreken op de grote markt van Brussel.
          Is ook kort bij Brussel centraal gemakkelijk voor de mensen die met het openbaar vervoer komen.

groetjes
          Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
          www.dewolfmarc.be

Comment

Wil aub nu toch organisatie over laten aan de organisatoren. We weten best wel wat we doen en waar we mee bezig zijn en we geven optijd voldoende en correcte informatie.
            Afspraak is en blijft op de vismarkt, of aan het emtrostation St-Katelijne.
            Wie wil helpen met organisatie is altijd welkom, geef gewoon een seintje en we nemen contact op.
            Let ook op het feit dat er nog een gedetailelerd pedf komt met duidelijke plaastaanduiding, maar, de echte speciallekes geven we wel niet zomaar kadeau, dat is een verrrassing
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
              Zet mij er ook maar bij als er nog plaats is aub
              Ik heb je op de reserve lijst toegevoegd. We hebben reeds het maximum aantal deelnemers bereikt. Als er afvallen zal je aan de lijst toegevoegd worden. Enkele dagen voor het afsluiten van de inschrijvingen zal ik met purlut overleggen wat we met het aantal deelnemrs doen, verhogen en in verschillende groepen of hij bij 40 houden.
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oepss een beetje laat...
                Kun je mij ook op de reservelijst plaatsen aub.
                Wie weet vallen er wel wat deelnemers af.
                Wordt er geen voorrang gegeven aan mensen die lid zijn van de vzw ?
                Grtz, Patrick
                http://www.trikke.be
                Ik doe het met Canon.

Comment

Sorry,
                  Voor mijn mijn voorstel.
                  Het was dan maar ook een voorstel.
                  Ik weet zeker zeker dat jullie zoiets perfect organiseren daar twijfel ik niet aan
                  en ik wil ook niet mengen tussen jullie iniatatief.
                  Nogmaal mijn excuses.

Groetjes
                  Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                  www.dewolfmarc.be

Comment

Geen probleem hoor, we weten ook wel dat je het goed bedoelt, maar meestal staat alles al volledig uitgetekend eer we een aankondiging doen. Maar, als je zin hebt om mee te werken, alle hulp zal meer dan welkom zijn gezien de grote groep en twee weten meer dan één en drie weten meer dan twee. Achter de schermen is alle discussie en voorstel mogelijk, maar liever niet hier in het deelnemersthread.
                    Er wordt nog een testtrip voorzien om na te gaan of het ons lukt. Dus

Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
                    Sorry,
                    Voor mijn mijn voorstel.
                    Het was dan maar ook een voorstel.
                    Ik weet zeker zeker dat jullie zoiets perfect organiseren daar twijfel ik niet aan
                    en ik wil ook niet mengen tussen jullie iniatatief.
                    Nogmaal mijn excuses.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trikke Bekijk bericht
                      Oepss een beetje laat...
                      Kun je mij ook op de reservelijst plaatsen aub.
                      Wie weet vallen er wel wat deelnemers af.
                      Wordt er geen voorrang gegeven aan mensen die lid zijn van de vzw ?
                      Ik heb je toegevoegd op de reserve lijst.

Patric
                      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Ik heb naar alle deelnemers een PM gestuurd waarin ik wat bijkomende informatie vraag die het Purlut en mij makkelijker moet maken voor de organisatie. Mag ik dan ook vragen dat iedereen snel een antwoord stuurt.

Ook heb ik nog eens het etentje herhaald, gelieve tijdig het juiste bedrag over te willen maken op de rekening van de VZW.

Eerstdaags zal Purlut ook een draaiboek met nog meer gegevens publiceren op zijn site. Zeker de moeite om het eens te bekijken en misschien uit te drukken. Purlut zal hier wel laten weten wanneer het er is.

Rond de middag houden we halte in de Sint Gorikshal waar je je boterhammen kan opeten met een tas koffie/thee (of iets anders). Aan de overkant (of in de onmiddellijke omgeving) van de straat kan je ook een versnapering gaan eten.

's Avonds om 18u00 is er afgesproken om te gaan eten bij de chinees.

Dus:
                        • van 10u00 tot 12u00 à 12u30 eerste deel shooting
                        • van 12u00 à 12u30 tot 13u00 à 13u30 eten in de Sint Gorikshal
                        • van 13u30 tot 17u30 tweede deel shooting
                        • om 18u00 eten bij de chinees
                        • rond 20u00 à 21u00 gedaan en terug naar huis.

Ik hoop dat ik hiermee duidelijk ben.

Als er nog vragen zijn, stuur me gerust een PM, uiteraard mag je ook Purlut lastigvallen met vragen over de SD.

Purlut en Patric
                        Last edited by Patricske; 22 februari 2009, 21:41. Reden: Agenda dag toegevoegd

Comment

Ik wil best blijven eten, zelfs liefst, maar niet als 't pas om 20.00 uur 's avonds is. Ik zou graag eerst een definitief programma zien, voor ik me engageer om toe te zeggen om te blijven eten.
                          Hoe zit het met de middag ? Is er dan een kleine pauze voorzien ? ik vertrek rond 7.30 uur. Het wordt dus een heel lange dag, en hoewel ik wel wat "reserve" heb en goed mijn plan kan trekken, is het misschien toch aangewezen even te pauzeren.

Mvg

Chris

Comment

Chris,

Sorry, ik begrijp het. Misschien wat weinig informatie. Zal mijn post aanpassen.

Patric

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Ik wil best blijven eten, zelfs liefst, maar niet als 't pas om 20.00 uur 's avonds is. Ik zou graag eerst een definitief programma zien, voor ik me engageer om toe te zeggen om te blijven eten.
                            Hoe zit het met de middag ? Is er dan een kleine pauze voorzien ? ik vertrek rond 7.30 uur. Het wordt dus een heel lange dag, en hoewel ik wel wat "reserve" heb en goed mijn plan kan trekken, is het misschien toch aangewezen even te pauzeren.

Mvg

Chris

Comment

Over de middag (St-Gorikshallen) is iedereen ongeveer een uurke vrij. Reden ? Eten van bokes en het is een fotogenieke plaats. Evenuteel kan het een 1.30 worden;
                              De avondmaaltijd start om 18 uur want dan heb ik de zaal gefixed en natuurlijk willen de uitbaters dan ook wel graag op tijd beginnen. Een groep van 20-30 mensen die een rijsttafel eten regel je niet zomaar.
                              Last edited by Wim.Vanmaele; 25 februari 2009, 14:24.

Comment

Ik kom naar den Heizel, vanuit Wilrijk, en kan 3 personen meenemen.
                                Ik blijf 's avonds eten. Ik zal de financiële formaliteiten vanavond in orde brengen.

Ik woon trouwens vlakbij een carpool-parking gelegen aan de expressweg en de Prins Boudewijnlaan.
                                Dus als er mensen willen meerijden, geen enkel probleem.
                                Dit is bovendien dan nog "hardstikke goedkoop", want ik heb een firmawagen .
                                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Working...
                                X