Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"
Aan 40 sluiten we de inschrijvingen af en begint een wachtlijst te lopen.
Trop est Trop en nu al wordt het leiden van dergelijke massa eerder een lijden.
Meer kan ik, kunnen we echt niet aan. 't wordt nu al hete eieren lopen in bepaalde situaties. Splitsen heeft ook geen zin, gezien we niet overal gedurende de gehele dag aan kunnen
Ik zal op 28 maart met de auto vertrekken vanuit Beerzel (Putte - Heist O/D Berg) en zal naar de parking van de Heizel (Kinepolis) rijden. Er kunnen drie personen met me meerijden die ik onderweg wil opladen en 's avonds terug afzetten.
Zit hier ergens een barmhartige samaritaan die den dezen wil meepikken op 28 maart ? Als tegenprestatie leg ik dan de hele SD uit met alles erop en eraan totdat ik verplicht wordt mijne tuter te houden
Buggenhout, that's the place to be early in the morning and lately in the evening, euh, night
Ne grootte mersie bookoe
Comment