Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

    Deze datum neem ik ook op in mijn agenda. Spijtig genoeg kan ik de deelname eerst begin maart bevestigen. (Wij zullen ook vertrekken vanuit Antwerpen Centraal)
    https://waltertalboom.be-
    Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

    Comment


    • #32
      Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

      Sannepoes,

      Moet ook de trein nemen in Antwerpen Centraal of in Berchem. Zou leuk zijn om samen te treinen.

      grt, otof

      Comment


      • #33
        Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

        Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
        Zijn er nog mensen die van Antwerpen (centraal) met de trein zouden reizen?
        Er zullen er zeker zijn die met de train komen en vanuit Antwerpen of Berschem. Trouwens gaan we er ook voor zorgen dat we vanuit Brussel Centraal in groep naar het vertekpunt kunnen gaan. Meer info hierover volgt later nog.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #34
          Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

          Ik denk dat ook maar beter met de trein vanuit Antwerpen Centraal vertrek.
          Ik hou er niet zo van om met de auto in Centrum Brussel rond te toeren.
          www.photo-rudi.be

          Comment


          • #35
            Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

            Heb je over mijn eerste reactie heen gelezen, Patrickske ?
            Schrijf me maar bij op het lijstje, hoor.
            Grtz,

            Comment


            • #36
              Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

              Juist vrij weekend dan Ik kom af

              Comment


              • #37
                Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                Ik denk dat ook maar beter met de trein vanuit Antwerpen Centraal vertrek.
                Ik hou er niet zo van om met de auto in Centrum Brussel rond te toeren.
                Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                Heb je over mijn eerste reactie heen gelezen, Patrickske ?
                Schrijf me maar bij op het lijstje, hoor.
                Grtz,
                Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                Juist vrij weekend dan Ik kom af
                Jullie zijn aan de lijst van de deelnemers toegevoegd.
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                Comment


                • #38
                  Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                  28 maart genoteerd in mijn agenda.
                  Fijn initiatief.
                  Rudi
                  Fuji XT-4 en wat glas
                  Web: Flickr

                  Comment


                  • #39
                    Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                    Als er nog een plaatsje vrij is mag je mij toevoegen aan het lijstje.

                    Comment


                    • #40
                      Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                      Oorspronkelijk geplaatst door Yammee Bekijk bericht
                      28 maart genoteerd in mijn agenda.
                      Fijn initiatief.
                      Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                      Als er nog een plaatsje vrij is mag je mij toevoegen aan het lijstje.
                      Jullie zijn aan de lijst toegevoegd.
                      http://www.photo-patricske.be
                      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                      Comment


                      • #41
                        Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                        Zet mij ook maar op de lijst.
                        Goeten Lioudmila

                        Comment


                        • #42
                          Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                          Patrick
                          Zet me maar op de lijst, ik kom eveneens naar de hoofdstad
                          Wegens andere verplichtingen moet ik helaas voor't avondeten afhaken.


                          Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                          Ik heb het in mijn agenda gezet. Tenzij er nog iets tussenkomt wil ik wel graag meedoen.
                          Zijn er nog mensen die van Antwerpen (centraal) met de trein zouden reizen?
                          Ik kom ook met de trein
                          Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk bericht
                          Ik denk dat ook maar beter met de trein vanuit Antwerpen Centraal vertrek.
                          Ik hou er niet zo van om met de auto in Centrum Brussel rond te toeren.
                          Ik hou daar evenmin van, vandaar de trein

                          Comment


                          • #43
                            Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                            Wagengebruikers!
                            1) Ben nog volop aan het onderhandelen voor een parkeerruimte nabij het centrum, ene van voor niet.
                            2) Er is een heel mooi en goed haalbaar alternatief. Diegenen die met de wagen willen, zouden rijden kunnen afspreken op de parking van Kinepolis (gratis) of aan de parking aan het einde van de metrolijn Boudewijnhalte). Daar is het plaats zat (blijkbaar kennen toeristen dat hoekje niet en toch vlakbij de Heizel).
                            Daar nemen we in groep de metro tot aan de vismarkt. Metro's rijden om de vijf minuten en dit tot na 23 uur, zlefs tot 1 uur 's nachts. Wie het dan nog niet beu is, kan foto's van de Heizelomgeving, atomium nemen.
                            3) Treingebruikers moeten goed uit de ogen kijken want 't is weekendregeling, dus heel wat minder treinen en 's avonds is het aanbod altijd heel beperkt. Rekenen op de laatste trein der mohicanen kan wel eens aardige effecten geven (vandaar dat we op zaterdag plannen) )
                            4) gratis parking vinden in Brussel is zelfmoord indien je niet gewoon bent daar te rijden.
                            5) Betalend parkeren kosten stukken van mensen voor één dag, de metrotrip kost je tweemaal 1 Euro.

                            ALLEN:
                            Diegenen die met meerdere personen komen, wil aub dit opgeven want gezien de abnormale groei van de groep dienen we echt daar rekening mee te houden en zeker in de drukke omgevingen die we aandoen. Een niet voorziene groep van bij 300 man is niet meer handelbaar.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #44
                              Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                              Jullie mogen mij in het lijstje toevoegen.

                              Comment


                              • #45
                                Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Wagengebruikers!
                                1) Ben nog volop aan het onderhandelen voor een parkeerruimte nabij het centrum, ene van voor niet.
                                2) Er is een heel mooi en goed haalbaar alternatief. Diegenen die met de wagen willen, zouden rijden kunnen afspreken op de parking van Kinepolis (gratis) of aan de parking aan het einde van de metrolijn Boudewijnhalte). Daar is het plaats zat (blijkbaar kennen toeristen dat hoekje niet en toch vlakbij de Heizel).
                                Daar nemen we in groep de metro tot aan de vismarkt. Metro's rijden om de vijf minuten en dit tot na 23 uur, zlefs tot 1 uur 's nachts. Wie het dan nog niet beu is, kan foto's van de Heizelomgeving, atomium nemen.
                                3) Treingebruikers moeten goed uit de ogen kijken want 't is weekendregeling, dus heel wat minder treinen en 's avonds is het aanbod altijd heel beperkt. Rekenen op de laatste trein der mohicanen kan wel eens aardige effecten geven (vandaar dat we op zaterdag plannen) )
                                4) gratis parking vinden in Brussel is zelfmoord indien je niet gewoon bent daar te rijden.
                                5) Betalend parkeren kosten stukken van mensen voor één dag, de metrotrip kost je tweemaal 1 Euro.

                                ALLEN:
                                Diegenen die met meerdere personen komen, wil aub dit opgeven want gezien de abnormale groei van de groep dienen we echt daar rekening mee te houden en zeker in de drukke omgevingen die we aandoen. Een niet voorziene groep van bij 300 man is niet meer handelbaar.
                                Bedankt voor de update Wim
                                Ga mijn mening dan wel herzien en alsnog met de wagen komen.

                                Kan eventueel enkele mensen meenemen, echter hou er dan wel rekening mee dat ik niet blijf voor het avondeten !

                                Traject Ekeren - Brussel (via A12)

                                Comment

                                Working...
                                X