Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

    Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
    Goede schoenen..... check
    Batterijen opgeladen..... check
    2 geheugendingens..... check
    Fototoestel..... check
    Lenzen..... check
    Goed humeur... Altijd bij!
    Oriëntatievermogen..... nihil, onbestaand, moet ik niet naar zoeken.
    Ook moeders parapluutje niet vergeten, Sannepoes.
    En als dat oriëntatievermogen zo'n probleem is moeten de Purlut en Patrickske maar een lang touw voorzien om je aan vast te houden zoals in de peuterklasjes .

    Comment


    • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

      Ik heb vandaag de PDF van deze SD ook doorgenomen, en ik moet zeggen dat ik ongelofelijk onder de indruk ben. Ik verheug me op deze SD, waarvan ik nu al weet dat hij tot in de puntjes voorbereid is. Ik hoop nu al de volgende SD's in Brussel ook te kunnen meemaken. Indien tijdig aangekondigd, zal me dit ongetwijfeld lukken.

      Prachtig werk, Wim en Patric .

      Mvg

      Chris

      Comment


      • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

        Allen,
        We zijn bijna zover ...
        Iedereen die me ergens kent, weet dat ik vaak overloop met ideeën om zaken te bekijken en te bezoeken. Zo had, heb ik al een jaar of twee het idee om Brussel eens te laten proeven op een andere wijze dan die van regeringen, koning en taalkwesties.
        Het geheel resulteerde in veel papierwerk, documenten, testen ... Mijn technische kant werd gespijsd en daar, ja, daar stopt bij mij vaak de zin om uitstappen te organizeren ...
        Nu, organisatie betekent in de eerste plaats een bron, bronnen, een doel, doelen hebben en dan dient tussen beide een link gebrouwen. Het eerste had, heb ik, het laatste ook. De link(s) ertussen had ik voor een deel, namelijk de technische uitwerking, maar ...
        Gelukkig kruiste Patricske op gepast ogenblik mijn wegen en ik ga niet zeggen liefde op het eerste gezicht (en denk daar nu niets verkeerds bij hé) en er klikte iets. Patricske als de meer administratieve organisator en ik de technische ...
        Patrikske heeft menige dagen (lees middagen) opgeofferd om met me mee de mogelijke trajecten af te leggen, te bespreken, uit te t'esten en daar hebben we aardig bij gelachen en gezweten (hij vermoedelijk meer dan ik) ... We hebben aardige zaken gezien en we zullen er nog zien want mijn fotohonger en honger naar kennis is niet te vervullen.
        Bij deze wens ik dan ook Patricske te danken voor die voor mij oubollige taak om het deelnemersbeheer, betalingen ... voor zijn rekening te nemen zodat ik handen vrij kreeg. Indien ik ergens iets moest weten volstond een mailtje, telefoon of PM en Patricske deede het of gaf me info ... Hiervoor een oprechte dank.
        Ik wil nu ook wel even melden dat achter de SD-gordijnen ook nog andere mensen actief waren. Eveneens een dank naar RvB die een aantal zaken voor hun rekening op namen. In het bijzonder Lut die voor ons de maaltijdverrekeningen bij hield en de status aan Patricske doorspeelde.
        Neen, ik wil niet zemen of honing sturen ... Ik wil alleen duiden dat een SD organizeren ook gebasseerd is op louter vrijwilligerswerk en dat vaak ook mensen in de achtergrond werken en ongewild worden vergeten.
        Ik vertrek nu naar het UZ en kom pas thuis tegen morgenvroeg 1 uur thuis (ik geef vanavond ook nog een spreekbeurt over evolutie van cactussen en hun systematiek ervan), dus vermoedelijk hoor je pas nog iets van mij morgen op de Heizel.

        PS. Ik ben een paar keer met eieren, struisvogeleieren naar de Claeren geweest, maar ze kennen mij daar blijkbaar al veel te goed. Mochten er zijn die daar nog kans toe zien ... DOEN ....

        Aan alle deelnemers, best onze beide GSM-nrs opnemen voor het geval we Sannepoes moeten zoeken ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

          Wim,

          Bedankt voor die mooie woordjes naar mij toe. Maar weet dat ik dit met veel plezier doe gewoon omdat ik het graag doe en ook een beetje omdat ik een perfectionist ben. Daarmee wil ik zeggen dat ik houd van goed georganiseerde zaken. Zo kom je voor geen verrassingen te staan (en toch zijn er die dan toch nog). Deze SD heeft veel werk gevraagd, zowel voor u als voor mij, maar daan gaan we morgen plezier aan hebben.

          Laat me dan ook toe, nu al je te bedanken voor je inzet. Je kent Brussel enorm goed en weet de mooie plekjes eruit te halen, spijtig dat we die morgen niet allemaal kunnen laten zien. Ik ben er zeker van dat iedere deelnemer morgen al naar de volgende SD Brussel zal vragen. En, ook die zullen we met evenveel zorg aanbieden.

          Ik hoop maar één ding, dat het morgen niet de ganse dag wolkbreuken zijn en we onze vooropgestelde trip kunnen uitdoen.

          Alles is geladen, gepoetst en, ik denk eraan een paraplu voor mijn camera mee te brengen. De meeste noemen dit niet op en misschien nodig, al hoop ik van niet.

          En aan iedereen die er morgen bij is. Ik hoop dat we veel plezier hebben aan deze eerste SD in Brussel en we veel mooie foto's kunnen schieten, dat we mekaar beter leren kennen, veel met mekaar over materiaal en belevingen kunnen praten.

          Tot morgen op de Heizel en voor de andere op de Vismet en liefst iedereen voor 10u00.

          Patric
          Last edited by Patricske; 27 maart 2009, 10:06.
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

            Vandaag is het weer al een stuk beter dan de afgelopen dagen, dus ik ga het erop wagen en straks mijn treinticket kopen .

            Ik ben om 9u30 in Brussel-Centraal dus dan heb ik nog voldoende tijd om op de vismarkt te geraken. Aan degenen die uit Limburg komen: het is de trein IC 1530 richting Knokke.
            about.me/stijnv

            Comment


            • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

              Sorry jongens,

              Ik had er graag bij geweest maar we moeten spijtig genoeg verzaken.
              Ik voel me al enkele dagen niet zo goed en dan ga ik het niet riskeren om in dit weer nog een ganse dag buiten rond te lopen.

              Hopelijk kan ik er een volgende keer wel bij zijn, en misschien doe ik het binnenkort nog eens zo, aan de hand van de uitstekende documentatie van Purlut.

              Toch aan iedereen een hele leuke SD gewenst.
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

              Comment


              • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                iK KAN NIET WACHTEN ALLES IS GEPOETST EN OPGESCHOOND TOT MORGEN

                Comment


                • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                  Bijna alles is klaar, vind alleen mijn kodakske niet

                  Ps: mijn lessen Frans hebben niet veel geholpen Oja bind mij maar vast aan Sannepoes, dan is zij tenminste niet alleen. Hoop toch dat het ZIJ is
                  Last edited by sloefke; 27 maart 2009, 18:00.
                  gr, eb

                  Comment


                  • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                    Een klein vraagske statief ja/nee

                    Comment


                    • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Ik heb vandaag de PDF van deze SD ook doorgenomen, en ik moet zeggen dat ik ongelofelijk onder de indruk ben. Ik verheug me op deze SD, waarvan ik nu al weet dat hij tot in de puntjes voorbereid is. Ik hoop nu al de volgende SD's in Brussel ook te kunnen meemaken. Indien tijdig aangekondigd, zal me dit ongetwijfeld lukken.

                      Prachtig werk, Wim en Patric .

                      Mvg

                      Chris
                      Ik ga 'm afdrukken en 'm morgen in de auto lezen

                      Nog de complimenten met de puike voorbereiding

                      En een paar regendruppels gaan ons absoluut niet deren

                      MVG,

                      Comment


                      • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                        Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                        Ps: mijn lessen Frans hebben niet veel geholpen Oja bind mij maar vast aan Sannepoes, dan is zij tenminste niet alleen. Hoop toch dat het ZIJ is

                        Laatste keer dat ik controleerde was het nog steeds ZIJ

                        Moet ik mijn wandeltouw uit mijn klas gaan halen?

                        Comment


                        • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                          @allen een prettige dag morgen, hopelijk kunnen jullie het droog houden.

                          Comment


                          • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                            Net opgestaan en het goot pijpestelen aiai ,heb dan toch besloten om af te komen

                            Comment


                            • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                              @ alle deelnemers van de SD: een prachtige dag en heel veel fotoplezier!
                              Ik twijfel er niet aan dat dit evenement nog lang zal nazinderen. Met Patric en Wim hebben jullie 2 toporganisatoren getroffen....
                              Succes !!!
                              Geniet van foto's maken

                              Comment


                              • Re: 28 maart '09 - SD "Brussel rond de Zenne"

                                Ik ben alweer thuis, moet bijna in andere kleren springen en ben terug weg. Foto's zal dus voor morgen zijn.

                                Ik wil alvast Wim en Patrick bedanken voor de mooie (en dan heb ik het niet over het weer) SD in het hartje van Brussel. Ik heb een aantal plaatsjes leren kennen die ik zeker nog eens ga opzoeken.
                                Ik kijk al uit naar deel twee van "Brusselse saga"

                                Nogmaals bedankt

                                Patrick
                                BD0694BE
                                http://pdeco.fotopic.net

                                Comment

                                Working...
                                X