Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hier hadden wij ook heel graag bij geweest, maar jammer genoeg beginnen maandag 12 januari de examens...
Hopelijk komt er een vervolg op deze SD!
Veel plezier allemaal!
The future belongs to those who believe in the power of their dreams
ik twijfel ...
Myra is een 9maanden oude zwarte labrador, maar héél uitgelaten bij aanwezigheid van vele anderen, laat staan honden.
Het is me nog niet echt geslaagd om ze meer te laten wennen aan gezelschap en wil nu ook precies de anderen niet in de weg lopen.
Misschien voor panning foto's
Ik heb even een lijstje gemaakt van de deelnemers.
Indien er nog mensen zijn die (misschien) willen komen, kopieer gewoon dit hele lijstje en voeg je naam toe:
Komt Zeker:
- Kpas
- Vyruz met Border Collie Gillian
- Hawkie met Schotse collie Dude en zoon Colin
- Yquem met hond ??? en vrouw ???
- Rikketik
- Jvs met 2 Australische herders
- Fly-Stefan met Duitse Staander Gobi
- Svenmichiels
- Bernus met Mechelaar ???
- Lut
Komt Misschien
- Embee met Labrador ???
- Perelaar met Labrador Harpo
Heel erg spijtig maar ik kan er zondag niet bij zijn. Ik hoop van ganser harte dat er zich dit jaar een nieuwe mogelijkheid voordoet om een honden SD te organiseren.
wij komen ook en als het goed is neem ik ons Fynou mee (bordeauxdog) en mijn man
Komt Zeker:
- Kpas
- Rikketik
- Fly-Stefan met Duitse Staander Gobi
- Svenmichiels
- Lut
-Leen met Tony en Fynou (Bordeauxdog)
Komt Misschien
- Embee met Labrador ???
Ik zou heel graag komen. Maar als het nog zo glad en vries is, weet ik het niet zo goed. Dan denk ik dat mijn wederhelft mij liever thuis ziet dan dat ik ga toeren over onbekende Vlaamsche wegen.
Ik zou heel graag komen. Maar als het nog zo glad en vries is, weet ik het niet zo goed. Dan denk ik dat mijn wederhelft mij liever thuis ziet dan dat ik ga toeren over onbekende Vlaamsche wegen.
Ben vandaag nog toevallig van de E19 in Mechelen naar de hondenschool gereden, en overal was de weg goed open...
T'is geen hondenschool die zo ergens achterin ligt zoals de meesten, het is gewoon aan een drukke baan die dus goed open ligt.
Gevaar voor aanvriezende mist etc blijft natuurlijk, kwilde maar ff zeggen dat er geen sneeuw of ijs meer ligt zoals op sommige plekken
Komt Zeker:
- Kpas
- Rikketik
- Fly-Stefan met Els en Duitse Staander Gobi
- Svenmichiels
- Lut
Komt Misschien
- Embee met Labrador ???
Komt Zeker:
- Kpas
- Yquem met 2 tot 4 bearded collies en vrouw
- Rikketik
- Fly-Stefan met Els en Duitse Staander Gobi
- Svenmichiels
- Lut
Komt Misschien
- Embee met Labrador ???
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Comment