Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
1 februari 2009 om 13u.
plaats: Moen ( west-vlaanderen )
Het bedrijf is Bekaert Textiles, zo een kleine 10jaar geleden gesloten wegens verhuis naar Waregem.
Het bedrijf is gelegen in Ter Moude te moen, het nummer weet ik niet maar het is op het einde wanneer je uit de richting van de kerk komt.http://maps.google.be/maps?hl=nl&tab=wl
De auto's kunnen best geplaatst worden in de Vaartstraat om dan te voet naar de fabriekspoorten te gaan in de Ter Moude( straat ).
Laten we afspreken aan de fabriekspoort zelf.
Wie gaat er nu juist allemaal mee?
Ps: ik hoop dat ik jullie niet teleurstel met deze locatie.
Wil je daar eens concrete info over geven? Bv de prijs, hoe zit het met modellen? elk zijn model meenemen ofzo? moet er zelf gezorgd worden voor eten en dergelijke..
Het zal denk ik zeer koud zijn in de maand Februari, op die link van google komen we uit in kortrijk.. Mss ligt het aan mij maar ik zie nergens geen aanduiding van waar we moeten zijn. Ik weet het wel mss omdat niet zo ver woon en mijn broer woont in de otegemstraat.. Grts
Ik moet niks betalen ( denk ik ), dus jullie ook niet.
Iedereen zorgt zelf voor alles wat hij zelf nodig heeft.
Google maps, moen of op mappy.
Msch kan iemand mij helpen hoe ik juist een kaart van Moen hierop kan plaatsen
Comment