Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oud fabrieksgebouw regio zwevegem - AFGELAST

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

    is toch groter dan het BTC hoor




    Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
    Is het een grote locatie?
    Sebiet moeten we over elkaars tenen lopen!?
    Nikon D3100 18-55 VR lens
    http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
    https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

    Comment


    • #77
      Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

      Nog niet 100% zeker maar als ik kan kom ik ook.
      Groetjes Hendrika

      Comment


      • #78
        Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

        Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumman Bekijk bericht
        is toch groter dan het BTC hoor
        LOL
        www.kdfotografie.be

        Comment


        • #79
          Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

          Ik zie het ook wel zitten om eens af te komen

          Comment


          • #80
            Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

            Ik misschien ook, maar 't is een eindje rijden... Iemand van Limburg voor carpooling ofzo?
            . fashion & artist photography
            . www.kurtvandeweerdt.be
            . twitter . facebook . flickr

            Comment


            • #81
              Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

              Als mijn gezondheid het toelaat kom ik ook :-)

              ... en tegelijk wil ik polsen of ik eventueel kan carpoolen met iemand die Lokeren passeert op zijn weg naar ginder....?
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

              Comment


              • #82
                Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                Als mijn gezondheid het toelaat kom ik ook :-)

                ... en tegelijk wil ik polsen of ik eventueel kan carpoolen met iemand die Lokeren passeert op zijn weg naar ginder....?
                Geen probleem! Stuur je me je adres via PM, dan spreken we langs die weg verder af?
                Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

                Comment


                • #83
                  Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                  ik zou heel graag van de gelegenheid gebruik maken om mijn eerste stapjes in de modellenfotografie te zetten. maar gezien mijn ervaring, geen dus , volgende vraag.

                  Zijn er mensen die komen met één of meerdere modellen, en die er niets op tegen hebben dat er iemand (mezelf dus) over hun schouder meekijkt en natuurlijk ook foto's maakt van die modellen? zelf ben ik in het bezit van 2 speedlights (sb-28 en sb-600) en cactus triggers.

                  ik wil ook wel proberen een modelletje te strikken maar aangezien ik in deze materie geen enkle ervaring heb denk ik dat dit niet evident zal zijn. en daar sta ik dan, hoe moet ik hieraan beginnen .

                  suggesties zijn welkom.

                  grtz
                  Felpro
                  Nikon stuff and more ...
                  https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                  Comment


                  • #84
                    Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                    Als jullie willen, het deel van de warmwater- en stoomvoorziening door Bekaert naar de oude stad Zwevegem is geschiedkundig enorm interessant.

                    Als het niet lukt, geef een seintje, dan zorg ik wel voor alle toegangspermissies. Zelfs in Doel en Chooz raakte ik binnen (iedereen wordt wel nagetrokken door de staatsveiligheid daar, logisch trouwens).

                    Misschien trouwens beter combineren met de bouw van de GROOTSTE windmolens vlakbij op de nieuwe industriepark, en er is ook een nieuwe nog niet geopende brug over het kanaal waar je zonder problemen ook aanraakt (maar weet niet of je IN dit type bruggen kan, in Houffalize was ik bijvoorbeeld IN die boogbrug en als je daar de lichten aan steekt, lijk je wel in een ruimteschip te zitten). Dit soort foto's publiceren is wel strafbaar.

                    De foto's van Körperwelt die ik trok, blijven trouwens ook recht van Körwerpwelt en mogen NIET overgenomen worden, zoals

                    Groetjes vanuit het nabij Zwevegem gelegen Bellegem
                    Rebels Van Belletje uit Bellegoed Bellegem.
                    Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen. Ik ben op mijn best als ik zwijg... nooit dus. Als u het niet doet, doe ik het wel. Als ik geliefd zou zijn, zou ik pas echt een slechte journalist zijn.

                    Comment


                    • #85
                      Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                      OK, t'ziet er mooi uit, Ik wil ook bij het groepje zijn!!!
                      Eddy

                      Comment


                      • #86
                        Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                        Zijn er ook strobisten die komen ?

                        Comment


                        • #87
                          Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                          Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                          Zijn er ook strobisten die komen ?

                          Die kans is zeer groot, gezien het feit dat er geen alaktriciteit is!
                          www.kdfotografie.be

                          Comment


                          • #88
                            Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                            Ik wil wel wat bijleren over strobisten.
                            Ik breng normaal gezien een muziekgroep mee om een bandshoot te doen.
                            Hopelijk leent de locatie zich daarvoor aan, want ik weet totaal niet welk gebouw het is.
                            Zijn er al ergens foto's te vinden van het interieur?
                            WWW.JOPIX.BE
                            Just one click away...

                            Comment


                            • #89
                              Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                              Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                              Ik wil wel wat bijleren over strobisten.
                              hier wil ik ook over bijleren. ik kan 2 speedlights meebrengen en heb 3 cactus ontvangers.
                              Ik heb lever nog niet de kwaliteit die jij hebt , maar misschien kunnen we samen wat experimenteren .

                              grtz,
                              Felpro
                              Nikon stuff and more ...
                              https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                              Comment


                              • #90
                                Re: oud fabrieksgebouw regio zwevegem - - 1 februari 2009

                                Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
                                maar misschien kunnen we samen wat experimenteren .
                                deal ;-)
                                WWW.JOPIX.BE
                                Just one click away...

                                Comment

                                Working...
                                X