Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

    met hoeveel waren jullie ?

    Comment


    • #17
      Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

      Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
      met hoeveel waren jullie ?
      Door de regen was ik (voor zover ik weet) de enige die het gehaald heeft verstaanbaar wel, met dit weer was er ook niet veel aan te vangen...

      hier staan m'n foto's: http://forum.belgiumdigital.com/f86/...nd-236411.html
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

      Comment


      • #18
        Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

        had op een andere dag zeker erbij geweest ,misschien op een zondag dit initiatief herdoen ,en dan ben ik wel van de partij .eventuel als hulp kunnen we er een volwaardige sd van maken .
        ik apprecieer nl je initiatief

        Comment


        • #19
          Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

          ik en Yquem dachten een afspraak te hebben op de parking aan de Bunderweg om 7:00u
          gewacht tot 7:25u niemand gezien en weer naar Brugge vertrokken
          Canon 40D - canon 100-400mm - canon 300mm f4 - sigma 180mm macro - canon 18-85 mm

          Comment


          • #20
            Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

            yep hetzelfde ooit mee gemaakt dus wissel voortaan gsm nummers voordat ge vertrekt

            Comment


            • #21
              Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

              Ik zie deze discussie te laat blijkbaar. Een volgende keer ben ik graag van de partij. Bourgoyen is voor mij 10min fietsen, dus da's geen probleem.

              L.
              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

              Comment


              • #22
                Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

                laat me zekers ook iets weten ik ben van drongen dus is maar 2 minuten rijden voor mij
                canon eos 400d + kitlens + zonnekap, canon 580 ex 2 flitser, batterijgrip, Canon Remote Switch RS60 E3, statief vanguard. voorlopige site www.netlog.be/dj_lango

                Comment


                • #23
                  Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

                  Moest deze ooit herdaan worden, zal ik er ook proberen zijn, ik woon ook op een 2-tal minuten.
                  Sony alpha 200 met glas en flitser...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

                    Ik woon op een paar minuten meer maar het interesseert me wel.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #25
                      Re: Mini-SD - Zaterdag 1 November - Bourgoyen 6:30AM

                      Hier is er ook interesse om eventueel mee te gaan, ik moet van assenede komen dus indien er nog zijn uit de omgeving kunnen we eventueel samen rijden.

                      Ik ben er nog maar éénmaal geweest en ga er zeker nog eens naartoe. Ben maar een beginner enzo kan je veel bijleren van je mede BD'ers.

                      Grtzzzz
                      Nikon D60, AF-S VR DX Nikkor 18-55 f 3.5-5.6 G en 55-200 f4-5.6 G, Sigma DG 120-400 f4.5-5.6 OS HSM NAF, Nikkor 105 f2.8 VR ED Micro, SB-800, Manfrotto 190 XB Tripod en Manfrotto 560B Monopod

                      Comment

                      Working...
                      X