Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD - SD Antwerp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Mic, je hebt mail!

    Ook al zijn we allemaal fotografen, een dvd-filmpje als aandenken lijkt me superleuk!!

    Comment


    • #17
      Morgen gaan de eerste zes DVD's op de post...

      Het is een 25 min. durend videoverslag in reporterstijl.
      23 min. uit een totaal van 53.5 min. DV.video.
      en dan nog, was het moeilijk kiezen.
      De beelden zijn uit de losse hand en volgen elkaar vlug op.
      Er zit dus veel in het filmpje, een hele dag Shooting.
      Iets meer dan de helft is vanop de motor en daar zit dus wat beweging in.

      Het is een mooi zicht hier aan m'n PC al die DVD dozen... precies een winkel.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mic
        Morgen gaan de eerste zes DVD's op de post...
        Posted - 08 July 2003 : 00:17:25

        MORGEN !!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Z900
          Originally posted by mic
          Diegene die erbij waren, verleden zondag en ook graag de DVD hebben, gelieve me een mailtje te sturen met je adres.

          mic, kan je er ook een bekomen als je er niet bij was ?
          Geef dan je bankrekingnummer maar door.......

          Super layout, klasse !

          mvg,


          Hallo mic ???

          mvg,
          Z900
          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

          Comment


          • #20
            Z900?
            ik heb van jou nog geen adres ontvangen???
            Van zodra ik een mail met je adres heb is je DVD op de post.

            Comment


            • #21
              Voor de mensen die al één besteld hebben.
              Het is 4 voor de DVD , 1 voor de verpakking en 1,47 Euro voor de port dus in 't totaal komt het op 6, 47 Euro.
              Het werk is gratis... Want ik heb die fantastische zondag opnieuw beleeft bij 't maken van deze DVD...

              Comment


              • #22
                Originally posted by mic
                Z900?
                ik heb van jou nog geen adres ontvangen???
                Van zodra ik een mail met je adres heb is je DVD op de post.
                Je hebt mail mic !

                mvg,
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                Comment


                • #23
                  Ik ben je DVd aan 't schrijven Z900 , morgenvroeg gaat 't de post op richting Nederland...
                  Veel plezier ermee.
                  Maar zie dat je geen spijt krijgt dat je niet bij deze Shooting was... Het was een fantastische dag, met een perfecte organisatie en timing... auto, motto, boot... We hebben zelfs pannekoeken in een oude molen gegeten...

                  http://home2.pi.be/michel30/antwerp3.mpg

                  Comment


                  • #24
                    Mic,

                    Thanks voor het schijfje. Ondertussen bekeken, en een aangename herinnering. Vooral Teddy met zijn sirene in de tunnel zijn me bijgebleven (zat toen achterop n'n moto).

                    mvg,
                    peter

                    Comment


                    • #25
                      Deze morgen de 3 dvd's aangekregen, met trillende handen de dvd ingestoken, TV opgezet, 6.1 surround keihad opgezet en...



                      "WOW het SPEKTAKEL BEGON"...



                      Man, man, man, die Mic toch, weer een héél sterk staaltje onbekend vakmanschap van hem en dit alles op zo een korte tijd gemaakt, "Spielberg waardig", je blijft ons echt verbazen Mic!!...

                      Deze keer geen "boenk", maar wij hebben een 1/2 uur letterlijk met de mond opengezeten van verbazing, spanning en emotie (hadden geen tijd om "boenk" te doen).

                      Mic, hoe kan jij nu zo genoten hebben, vraag ik mij af, "HEEL de SD" staat er in reporterstijl op, wanneer had jij tijd gehad om te kunnen genieten??!!

                      Ik wist dat je soms aan het filmen was, maar heb er zelf als bestuurder nooit enige "last" van U gehad, je moet ook echt een acrobaat zijn om dat te kunnen filmen wat jij gedaan hebt

                      Zelf film ik al 30j, ik weet maar al te goed hoe moeilijk het is om een "goede film" te maken die niet verveeld en voor iedereen boeiend moet zijn, maar wat Mic gedaan heeft.. en nog op een rijdende motor, de regie, de muziek, niet te vergeten de "cover en het achterblad" kortom alles is "klasse" en pure kwaliteit in deze ongeveer 30 min film!!!

                      Dat voorfilmpje hier was reeds een goede smaakmaker, maar "the real thing" overtreft echt al mijn verwachtingen die ik had!

                      De DVD is niet alleen een SD document op zich, het is ook een "Easy Rider II" film.

                      Gewoon AF is het, te beginnen met de titeling (zeer origineel), de overvloeiingen, fade-outs+in's, de vloeiende en scherpe beelden, de montage, de eind titeling en de kroon op het werk, de héél toepasselijke en meeslepende muziek, ik heb er ECHT kippevel van gekregen, al die leden (in actie) terug bezig zien, het is ook echt die SD herbeleven, geen sec. verveeld!!

                      De meegereden duo-zitters zullen garandeerd hun "ride" herbeleven, al de anderen kunnen NU ook dat gevoel ervaren!

                      Dat heb je prima in beeld gebracht Mic, als doorwinterde motorrijder heb ik het gevoel dat ik echt rij, NU !!!
                      (De film is 70% SD-motorrijden-sfeer en 30% SD-locatie-sfeer)

                      De 2 andere DVD's die er bij waren, geef ik aan "The Boss" en "de kolonel", De Boss komt deze avond naar hier om te kijken, hij bijt reeds op zijn nagels laat morgen wel even zijn reactie weten

                      "Voor ALLE geintereseerden, een "must have item" !!, zeker voor die spotprijs, de "Mic SERVICE" krijg je er gratis bij!

                      Nu heb jij ons blij gemaakt als kleine kinderen, Mic, "bedankt"...

                      Comment


                      • #26
                        Hey Mic ik wil graag deze dvd bestellen maar breng hem maar mee naar de olmse zoo dan heb je effe tijd om deze te schrijven
                        mvg Umco en Toetje001
                        Respect begint bij uzelve

                        Comment


                        • #27
                          Teddy-Bear... Nu word ik weer rood... Zo goed was het nu ook weer niet, he?.
                          Ik heb het op korte tijdspanne gedaan . En de beelden vanop de motto zijn soms wat bibberachtig...

                          Maar ik hoop dat jij en je motars er een leuk half uurtje aan beleefd hebt, als dank voor deze prachtige dag.
                          Ik heb me ook als een kind zo gelukkig gevoelt achterop jou Harley...

                          En ik wou deze DVD voor jou en je mannen/vrouwen maken.
                          Toen het af was, dacht ik dat misschien wel meer mensen zo'n DVD zouden willen.
                          Ik wil er niets aan verdienen, het is tegen kostprijs voor m'n vrienden BDers.

                          Comment


                          • #28
                            Beste vrienden, de eerste tien DVD's zijn inmiddels bij hun nieuwe eigenaar aangekomen.
                            De volgende lichting gaat morgen op de post, even geduld a.u.b.
                            Ik moet helaas nog gaan werken ook. Ik heb pas binnen veertien dagen verlof.

                            En voor de BDers uit Nederland kan het idd één dag langer duren.
                            Voor de Australiërs, de DHL vrachtwagen is juist vertrokken richting Zaventem.

                            Comment


                            • #29
                              Hartelijk dank Mic, de dvd is aangekomen en direct bekeken, en ik moet zeggen de film is me zeer goed bevallen, dit heb je mooi klaargespeeld, proficiat.

                              digiron

                              Comment


                              • #30
                                Mic,

                                Al ben ik geen deelnemer geweest, het ziet er fantastisch uit! En gelet wat ik van je heb gezien nav Roermond en de preview van de SD-Antwerpen, wel mensen dit lijkt me echt een wannahave!!!

                                mvg,

                                Jan
                                You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                                Comment

                                Working...
                                X