De BDers die erbij waren den 29ste op de Shooting Safari in Antwerpen, weten dat ik behalve foto's te trekken met m'n Oly, ook videobeelden gemaakt heb...
Ik had, toen ik thuiskwam, zo'n 53 min. video van deze motto-auto-boot SD.
Nu zaten hier wel wat interessante shots bij.
En omdat Teddy-Bear graag wat beelden voor hem en de motars had, heb ik een kleine montage gemaakt van die prachtige dag.
Ik heb hem drie DVD's toegezonden als dank voor deze prachtige dag.
Maar er zijn misschien nog BDers die erbij waren en ook deze DVD willen.
Het filmpje duurt 24 min. En bestaat 60% uit beelden genomen vanop de motor. De overige 40% zijn dan SD beelden.
Diegene die erbij waren, verleden zondag en ook graag de DVD hebben, gelieve me een mailtje te sturen met je adres.
Ik zal ze dan per post opsturen of breng het mee naar de SD op 10 Augustus in Olmen.
De prijs is gewoon de kostprijs van de DVD. Dus 4 Euro voor de Fujifilm ( High quality) met doos en cover. Plus dan nog de portkosten , 1 € voor de verpakking en 1, 47 port.
Dus in 't totaal kost die DVD 6, 47 Euro.
(En nogmaals , voor Teddy-Bear is het gratis )
http://home2.pi.be/michel30/antwerp3.mpg
Ik had, toen ik thuiskwam, zo'n 53 min. video van deze motto-auto-boot SD.
Nu zaten hier wel wat interessante shots bij.
En omdat Teddy-Bear graag wat beelden voor hem en de motars had, heb ik een kleine montage gemaakt van die prachtige dag.
Ik heb hem drie DVD's toegezonden als dank voor deze prachtige dag.
Maar er zijn misschien nog BDers die erbij waren en ook deze DVD willen.
Het filmpje duurt 24 min. En bestaat 60% uit beelden genomen vanop de motor. De overige 40% zijn dan SD beelden.
Diegene die erbij waren, verleden zondag en ook graag de DVD hebben, gelieve me een mailtje te sturen met je adres.
Ik zal ze dan per post opsturen of breng het mee naar de SD op 10 Augustus in Olmen.
De prijs is gewoon de kostprijs van de DVD. Dus 4 Euro voor de Fujifilm ( High quality) met doos en cover. Plus dan nog de portkosten , 1 € voor de verpakking en 1, 47 port.
Dus in 't totaal kost die DVD 6, 47 Euro.
(En nogmaals , voor Teddy-Bear is het gratis )
http://home2.pi.be/michel30/antwerp3.mpg
Comment